2018-04-02, 15:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Varför skulle de ha prylar där när de inte ens hyr samma ställe varje år?

De sista somrarna har de väl varit vid samma stängselprydda pool som jag förstått det och då trodde förstås jag att de återkom dit varje sommar och därmed också hade saker kvarlämnade i lägenheten.
Citera
2018-04-02, 17:56
Medlem
Littlepaw13s avatar
Hur kommer det sig att Anna har en stackars neverfull LV som hon släpar med överallt med Kidsen har liksom resväskor för 60.000?

Det måste vara från när det fanns cash för jag har inte sett bilder på några nyköp
Citera
2018-04-02, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Hur kommer det sig att Anna har en stackars neverfull LV som hon släpar med överallt med Kidsen har liksom resväskor för 60.000?

Det måste vara från när det fanns cash för jag har inte sett bilder på några nyköp

Det är kopior av LV...finns massor att köpa billiga på semesterorterna, och ser ganska verklighetstrogna ut.
Citera
2018-04-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det är precis detta beteende som gör att vi avskyr henne. Hon tror sig vara finare än andra, men det är ju bara så patetiskt, de är snarare fattigare än gemene man.

Just därför jag föraktar dem. De är fattigare på alla plan, känslomässigt, intelektuellt o.s.v. samt naturligtvis ekonomiskt. Patetiska är de. Vill se Tunnan med familj i första programmet "Lyxfällan VIP" någonsin. Men med Tunnan som endast är "trekvarts-kändis" är inga program med henne värda att kallas VIP, snarare VEAP.
Citera
2018-04-02, 22:19
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Det är som hon pissar på de som åker buss, hon gjorde lika när de fick åka flygbuss mellan Bromma och Arlanda. Hon anser att hon är finare än vanliga Svensson, lika beteende hade hon när hon pissade på de som åt/äter julbord på IKEA.
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det är precis detta beteende som gör att vi avskyr henne. Hon tror sig vara finare än andra, men det är ju bara så patetiskt, de är snarare fattigare än gemene man.
Nu är ni faktiskt fruktansvärt orättvisa mot Anna.
Hon blev ju faktiskt bestulen på sin mobiltelefon av någon som dessutom hade fräckheten att lägga upp det på världens första vinnare av Biggest Loser VIPs IG. Tänk vad elaka människor det finns därute! (Då det gäller Anna lägger jag till en extra för säkerhets skull.)
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
[...]
Jag är lika tragisk som Anna.
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Du är inte ensam om det även jag är lika tragisk
Här är en tredje...
Citera
2018-04-02, 22:39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Just därför jag föraktar dem. De är fattigare på alla plan, känslomässigt, intelektuellt o.s.v. samt naturligtvis ekonomiskt. Patetiska är de. Vill se Tunnan med familj i första programmet "Lyxfällan VIP" någonsin. Men med Tunnan som endast är "trekvarts-kändis" är inga program med henne värda att kallas VIP, snarare VEAP.
Just eftersom hon försöker racka ner på de som inte är lika välbeställda gör ju att man bara avskyr människan. Det mest komiska i det hela är ju att hon är den fattigaste av alla, och hon gör ju bort sig gång på gång, vilket är jättekul för oss.

Vi kan ju bara ana vilken diva och ärkesvin hon varit om hon hade haft gott ställt. Men nu, ja jag säger bara KARMA 😁
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Nu är ni faktiskt fruktansvärt orättvisa mot Anna.
Hon blev ju faktiskt bestulen på sin mobiltelefon av någon som dessutom hade fräckheten att lägga upp det på världens första vinnare av Biggest Loser VIPs IG. Tänk vad elaka människor det finns därute! (Då det gäller Anna lägger jag till en extra för säkerhets skull.)

Här är en tredje...
Och en fjärde
Citera
2018-04-03, 13:38
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Nu har tyvärr Lill-Babs dött, RIP, ska Tunnan gå på denna begravning också?

Hon kände ju " förmodligen " både Jerry Williams och Lillbabs, så det stundar bråda tider för TookBook.
Chansen finns att hon blir utslängd från Lill-Babs begravning 🤔
Citera
2018-04-03, 13:42
Medlem
från båda skulle jag misstänka då hon är så osmaklig och skulle säkert ta kort och lägga upp på insta som hon gjorde med Noppe
Citera
2018-04-03, 14:36
Medlem
ebba112s avatar
Det var en kort resa till spanien, enligt instagram är dom redan på väg hem hon och maken. Barnen har fått vara hemma och lilla dottern har hyllat farfars 80 årsdag på sin instagram med en gammal bild på sig själv,farfar och brodern...
Citera
2018-04-03, 16:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Men komihåg det var ju en som blåste henne på pengar att hon blev upptaxerad för att ha tagit emot svartapengar och fock 60 000 i skatt att betala åter, så återigen är det synd om henne då det inte är hennes fel att hon har så dålig ekonomi...... Sedan räknar hon nog inte in att hon inte jobbar och tjänar några pengar det är oviktigt eller som hon sa på en liven nu att hon tänker inte göra några större jobb utan bara mindre.....say what? Ta det jobb du kan få!

Tänkte inte på det....

Det som vi har lärt oss av Arnault-affären är att man bara får tjäna 999 kr annars blir det besvärligt med arbetsgivaravgifter och skattemasen.
Alltså får hon bara tjäna högst 999 kr vid varje spelning och slipper därmed upptaxeringar och annat jobbigt. Puh, det är ju jobbigt att skatteplanera a la A.B-style, särskilt om man ska spara till en ny bostad
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-04-03 kl. 16:54.
Citera
2018-04-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Det var en kort resa till spanien, enligt instagram är dom redan på väg hem hon och maken. Barnen har fått vara hemma och lilla dottern har hyllat farfars 80 årsdag på sin instagram med en gammal bild på sig själv,farfar och brodern...

Men det är väl skrämmande, Tunnan som vill påvisa happy family, men inga nya kort på farfar. Vilket minus de utnyttjar farfars konto till fullo men det finns ingen kärlek bara Tunnans vanliga utnyttjande.
Citera
2018-04-03, 17:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Men det är väl skrämmande, Tunnan som vill påvisa happy family, men inga nya kort på farfar. Vilket minus de utnyttjar farfars konto till fullo men det finns ingen kärlek bara Tunnans vanliga utnyttjande.

Vad dåligt, kunde de inte ens fira födelsedagen tillsammans med sin farfar eller åtminstone ta ett nytaget foto av honom innan han dör.
Det är så girigt och snålt!!! De bara väntar in hans död och hoppas få hans surt förvärvade pengar!! Hade jag varit honom hade jag testamenterat bort pengarna till något barnhem. De hade varit mer tacksamma än denna giriga familj!.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-04-03 kl. 18:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in