Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Detta är något jag missat, berätta mer vad gäller Persbrandt
Det är inget allvarligt utan jag kanske överdrev lite.Anna Book ville ha en trekant med Persbrandt, eller om hon bara ville ha Persbrandt men antog att maken måste erbjudas vara med. Jag tror det började med att hon tagit en idolbild på sig och Persbrandt och läste så klart in väldigt mycket i vad bra hon plötsligt kände honom(och verkligen passat på att känna på honom under fotograferingen och hon trodde nog att hon var lite gulligt fräck och kunde nog inte förstå att de flesta finner smygtafsande kvinnor lika osmakliga som smygtafsande karlar.) fast han förmodligen poserat i all vänlighet och hast med någon han trodde var ett vanligt fans. "För Hänt berättar artisten att även kärlekslivet med maken har fått ett uppsving i och med kroppsförändringarna.
– Vi har väldigt roligt, jag och Roberto, säger hon.
Paret, som varit tillsammans i 20 år, vet hur de ska krydda tillvaron. De tillåter till exempel varandra att ha frikort.
– Mina tre svenska frikort är Mikael Persbrandt, Ola Rapace och Joel Kinnaman, säger hon till Hänt och fortsätter:
– Roberto vet allt, han är lite tråkig för han säger att hans frikort är Jennifer Lopez.
Kan tänka sig en trekant
Ett frikort som kanske inte är riktigt lika anträffbar som Anna Books svenska ”kändiscrushar”. Sångerskan berättar även att hon och Roberto är öppna för att bjuda in en tredje person hela vägen in till sängkammaren.
– Nu har vi varit tillsammans i 20 år. Jag skulle inte vilja ha ett öppet förhållande där man kan vara med vem man vill när man vill. Men jag är öppen för att man lär känna någon som man bjuder in i relationen, så att man är tre stycken i sovrummet."
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...es-tre-frikort