2018-04-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Det var en kort resa till spanien, enligt instagram är dom redan på väg hem hon och maken. Barnen har fått vara hemma och lilla dottern har hyllat farfars 80 årsdag på sin instagram med en gammal bild på sig själv,farfar och brodern...

Så det handlar alltså om akuta "bussiness" med svärfar då? Snabbt ner för att få loss förskott av arv kan tänkas?
Citera
2018-04-03, 19:26
Medlem
Zoom008s avatar
Hur var relationen till Lill-Babs? Kommer den gamla blomkrukan fram igen?
Citera
2018-04-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Så det handlar alltså om akuta "bussiness" med svärfar då? Snabbt ner för att få loss förskott av arv kan tänkas?
Troligtvis, här ger man inte man tar. Lite tårar så fixar stjärnan stålar till familjen.
Citera
2018-04-03, 22:18
Medlem
Men alltså, två saker; 1. Vad är det med Persbrandt?! 2. Vad har hänt med biggest loser vip?!
Senast redigerad av Sneakylittleme 2018-04-03 kl. 22:20.
Citera
2018-04-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vi har två riktigt folkkära artister, Lillbabs dog idag efter lång artistkarriär med tv shower, folkparker m,m m,m listan kan göras lång. Tv gjorde idag ett långt och underhållande program om denna folkkära artist.
Nu har vi bara stjärnan från Solna kvar. Gjort Fångarna på fortet, Tjock VIP , Instagram egna trosprogram på mobilen m,m m,m.
Nu får vi njuta på henne på Facebook. Vad mer kan man begära?
Njut och ha en go kväll.
Citera
2018-04-04, 08:47
Medlem
Någon som har läst den välskrivna boken som Tunnan skrivit, Boken om Anna Book, detta måste väl ändå var ett mästerverk?!
Citera
2018-04-04, 09:49
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hon har givetvis lagt ut två bilder på sig själv och Lill-Babs (Pride 2016). Dessutom en lång kletig text á la Anna där hon verkligen försöker bevisa hur väl de kände varandra.
Några smakprov:
"Har så otroligt många fina minnen utav Barbro & flera av hennes närmaste både privat & genom jobbet".

"Alltid vänliga uppmuntrande & roliga stunder & samtal korta som längre på jobb & privat".

Sen lämnar hon "sina varmaste kondoleanser" till familjen och avslutar med
"Ni vet alla vilka ni är & ni är alla en väldigt fin & varm familj"

Hela inlägget andas: JAG kände Barbro och hennes familj väl. Hon gillade MIG.
Vi har umgåtts MYCKET även PRIVAT.

Har letat men (förutom Pride) har jag inte hittat ett enda exempel på när Booken umgåtts med Lill-Babs eller hennes familj.

Risken för att hon dyker upp på begravningen är stor
Senast redigerad av Boopidoo 2018-04-04 kl. 10:08. Anledning: Felstavning
Citera
2018-04-04, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har givetvis lagt ut två bilder på sig själv och Lill-Babs (Pride 2016). Dessutom en lång kletig text á la Anna där hon verkligen försöker bevisa hur väl de kände varandra.
Några smakprov:
"Har så otroligt många fina minnen utav Barbro & flera av hennes närmaste både privat & genom jobbet".

"Alltid vänliga uppmuntrande & roliga stunder & samtal korta som längre på jobb & privat".

Har letat men (förutom Pride) har jag inte hittat ett enda exempel på när Booken umgåtts med Lill-Babs eller hennes familj.

Jag uppfattar det som hon skrivit att Lill-Babs gillade mig MEST, och att de hade den närmast kontakten osv
Citera
2018-04-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Detta är något jag missat, berätta mer vad gäller Persbrandt

Det är inget allvarligt utan jag kanske överdrev lite.Anna Book ville ha en trekant med Persbrandt, eller om hon bara ville ha Persbrandt men antog att maken måste erbjudas vara med. Jag tror det började med att hon tagit en idolbild på sig och Persbrandt och läste så klart in väldigt mycket i vad bra hon plötsligt kände honom(och verkligen passat på att känna på honom under fotograferingen och hon trodde nog att hon var lite gulligt fräck och kunde nog inte förstå att de flesta finner smygtafsande kvinnor lika osmakliga som smygtafsande karlar.) fast han förmodligen poserat i all vänlighet och hast med någon han trodde var ett vanligt fans. "För Hänt berättar artisten att även kärlekslivet med maken har fått ett uppsving i och med kroppsförändringarna.

– Vi har väldigt roligt, jag och Roberto, säger hon.

Paret, som varit tillsammans i 20 år, vet hur de ska krydda tillvaron. De tillåter till exempel varandra att ha frikort.

– Mina tre svenska frikort är Mikael Persbrandt, Ola Rapace och Joel Kinnaman, säger hon till Hänt och fortsätter:

– Roberto vet allt, han är lite tråkig för han säger att hans frikort är Jennifer Lopez.
Kan tänka sig en trekant

Ett frikort som kanske inte är riktigt lika anträffbar som Anna Books svenska ”kändiscrushar”. Sångerskan berättar även att hon och Roberto är öppna för att bjuda in en tredje person hela vägen in till sängkammaren.

– Nu har vi varit tillsammans i 20 år. Jag skulle inte vilja ha ett öppet förhållande där man kan vara med vem man vill när man vill. Men jag är öppen för att man lär känna någon som man bjuder in i relationen, så att man är tre stycken i sovrummet." https://www.aftonbladet.se/nojesblad...es-tre-frikort
Citera
2018-04-04, 12:30
Medlem
Att hon är störd det visste vi redan men att vara så gränslös i det sexuella gör det än värre. Inte konstigt snoppviftar ungen har blivit som han är med en sådan mamma och pappa. Har denna person någon spärr, är hon normal i något?!
Citera
2018-04-04, 13:34
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Några smakprov:

På tal om ingenting; Varför måste hon envisas med att skriva "utav" istället för "av"?! "Utav" är talspråk och det enda det ordvalet resulterar i är att det blir genomskinligt att hon försöker ge sken av att vara begåvad när hon i själva verket behandlar språket som hon behandlar sina barn.
Citera
2018-04-04, 14:50
Medlem
Booksmurfens avatar
På tal om att tafsa. Stackars jävel så besvärad han är. Hon är ju helt otroligt usel på att läsa av andras kroppsspråk. https://youtu.be/0VgjK40yMQs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in