2018-02-10, 14:09
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Det vet jag inte då jag inte delar dina sexuella preferenser att älska med djur.

Jag lämnar nu tråden tillfälligt då ni hatare här i vanlig ordning inte klarar av att se nyktert på den ödmjuka, medkännande medmäniskan Anna Book.

Jag som i verkligheten känner och umgås med Anna trollanklagas och beskylls för att vara psykiskt sjuk då jag levererar mina sanningar.

Fortsätt ni att sprida ert hat och blottlägga era ruttna insidor i denna tråd bara. Det rör inte Anna i ryggen då hon lever ett fantastiskt liv med sina vänner, familj och sig själv som en mogen, ödmjuk och fantastisk kvinna i sina bästa år.

Adios!!!
Jaa, och den ödmjuka och mogna kvinnan går öppet ut med att hon och hennes bock brukar knulla på ICA Maxis kundtoalett i Solna. Verkligen moget....
Citera
2018-02-10, 14:37
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Alltså detta börjar gå för långt och är outhärdligt för Anna och hennes familia, Anna är otröstlig.

Ni måste förstå hur absurt detta är nu när en pojke har anmält Antonio som taffsare. Hur långt kan avundsjuka och hatiska personer gå egentligen?

Mycket kan man säga om Antonio. En spänningssökare och rebell, ja visst. Men någon bög är han banne mej inte!!!!!!!

Hoppas polisen lägger ner detta direkt.

Va? Driver du eller kan du berätta mer? Vart har du hört det här?
Citera
2018-02-10, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Alltså Anna måste ha ASD, i en intervju sa hon att hon trodde
att hon hade ADHD, men hon missförstår ALLT och tar ord
bokstavligen, ältar, ältar och är självcentrerad.
Blir fruktansvärt indignerad på de som har mage att säga
något om henne.Hon gör aldrig fel, nåde den som säger något
opassande, för då förföljs den personen med en lång monolog
i evigheter, för Anna är långsint.
Hur vore det med lite självironi och självkritik, ju mer hon gastar
som en bebis, desto mer avskydd blir hon.
Gissar att det smittat av sig på äldsta dottern.

Vart har du fått den uppfattningen av personer med autismspektrumstörning?

Ja ADHD säger ju alla att dom har, det är lättare att hitta på att man har det än att man bara är en allmänt misslyckad människa.
Citera
2018-02-10, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Hahaa, konstant förvånad uppsyn 😯

Den här morgonen verkar Anna lite nostalgisk. Hon har lagt upp hela tre bilder med tillbakablickar från BL VIP.

Vet inte hur ni är, men jag kan också bli nostalgisk när jag tittar på bilder/filmer från min barndom.. vilket var för ca 30 år sen.. inte nåt som hände förra veckan.

https://minfil.org/Q7W170d9b7/B5D0C9...1F5ACBB04.jpeg

https://minfil.org/R7W770dabe/CA7B53...AF88D72B2.jpeg

https://minfil.org/SbW371ddbc/5CF795...0E43FABF8.jpeg

Och inte en enda pinsam bild på Anna där kläderna åker upp och fettet syns. Bara såna bilder på andra.
Citera
2018-02-10, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Jag vill bara varna er att den senaste uppdateringen av Instagram loggar om man tar screenshots i en Live. Det blir en liten markering bredvid ens namn så kan den som lägger ut stories/lives se om det har tagits en screenshot.

Bara så ni vet att ni skall vara försiktiga, för Tunnan har ju nolltolerans mot allt som är skadligt för hennes publicitet.

Är det i live också? Trodde det bara var i Stories... Kan hon se om man spelar in med en app också? (Värdelös på teknik.)
Citera
2018-02-10, 15:05
Medlem
Citat:
Det vet jag inte då jag inte delar dina sexuella preferenser att älska med djur.

Jag lämnar nu tråden tillfälligt då ni hatare här i vanlig ordning inte klarar av att se nyktert på den ödmjuka, medkännande medmäniskan Anna Book.

Jag som i verkligheten känner och umgås med Anna trollanklagas och beskylls för att vara psykiskt sjuk då jag levererar mina sanningar.

Fortsätt ni att sprida ert hat och blottlägga era ruttna insidor i denna tråd bara. Det rör inte Anna i ryggen då hon lever ett fantastiskt liv med sina vänner, familj och sig själv som en mogen, ödmjuk och fantastisk kvinna i sina bästa år.

Adios!!!
Du har ingen bild på dig och Anna som du kan slänga upp här som ett litet bevis? Självklart kan du dra ett svart streck över dina vackra ögon
Citera
2018-02-10, 15:09
Medlem
Lindalovers avatar
Våldtäkarungen är galet impad av märkesvaror. Han och flickvännen ger mig rysningar. Usch!!

https://minfil.org/l5a08ed6b5/0905E7...AB47ACD0B7.MOV
Citera
2018-02-10, 15:34
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Och inte en enda pinsam bild på Anna där kläderna åker upp och fettet syns. Bara såna bilder på andra.
Hahaha jag är så fast i Anna missbruket att jag bara är tvungen att komma in hit varje dag nu för att bli uppdaterad
Citera
2018-02-10, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Hahaha jag är så fast i Anna missbruket att jag bara är tvungen att komma in hit varje dag nu för att bli uppdaterad
Haha du är inte ensam. Hon är som ett gift med alla sina dumheter man vill bara ha mer o mer
Citera
2018-02-10, 15:45
Medlem
Kan nån printa hur många likes Tunnan har på sina instagram-bilder?

Hon bör ha runt 1500-2000 på sina bilder i snitt om hennes följare är real shit
Citera
2018-02-10, 15:48
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Så här i OS-tider kan det vara kul att repetera Tunnans bravader med sina gåstavar.

Sen kan vi ignorera Ansjovisar, troll tar alltid i för mycket.
Hahaha jag hade totalt glömt bort det där tack för påminnelsen.

Kommer gå runt med ett leende på läpparna resten av dagen
Citera
2018-02-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Kan nån printa hur många likes Tunnan har på sina instagram-bilder?

Hon bör ha runt 1500-2000 på sina bilder i snitt om hennes följare är real shit

I snitt runt 7-800 st likes, vissa har 1500-1900 ex sjukhusbilderna samma dag som Mello.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in