2018-06-27, 23:06
Medlem
nickomyras avatar
Sågs Anna heja fram Sverige idag ? Eller är det bara espania som gäller ?

Hela familjen verkar itutat detsamma . Sonen sa idag .. kul för er svenskar . Och poängterade att han är 75% spanjor och vill se spansk ut .

Skulle jag flytta till tex USA så skulle mina rötter och traditioner bli än mer viktiga , det tror jag helt naturligt . Men han är uppvuxen i Sverige , hans syskon , hans mamma , hans mormor är födda och uppväxta här . Tror även hans pappa och farföräldrar bott här i nästan hela Robertos liv .

Men nä, familjen Book är spanjorer . Så varför bor de inte i Spanien ? ( eftersom det verkar så mkt finare )
Citera
2018-06-27, 23:42
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Sågs Anna heja fram Sverige idag ? Eller är det bara espania som gäller ?

Hela familjen verkar itutat detsamma . Sonen sa idag .. kul för er svenskar . Och poängterade att han är 75% spanjor och vill se spansk ut .

Skulle jag flytta till tex USA så skulle mina rötter och traditioner bli än mer viktiga , det tror jag helt naturligt . Men han är uppvuxen i Sverige , hans syskon , hans mamma , hans mormor är födda och uppväxta här . Tror även hans pappa och farföräldrar bott här i nästan hela Robertos liv .

Men nä, familjen Book är spanjorer . Så varför bor de inte i Spanien ? ( eftersom det verkar så mkt finare )
Jag tror dom är zigenare då fadern såg ut som en sån. Morsan var en alkoholiserad finska och maken är väl någon form av gigolo sen ungdomen.
Citera
2018-06-28, 02:06
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men det var väl ingen fara med det!
Värre var allt skitsnack som kom ur hennes mun, hur hon pudlade över sonen övergrepp i rättssak och våldtäkten bla och det var nog det värsta jag har hört. Jag uppmannar alla att lyssna på just dessa delar hur hon försöker förklara lilla smuts och förrövare är inte alltid förövare och vittne inte alltid ett vittne osv! Hon vet tydligen inte hur svårt det är att bli fälld för våldtäkt i Sverige ( tyvärr )

När talade hon om övergrepp i rättsak? Vill minnas att undertecknad skickade in en fråga om just detta!
Citera
2018-06-28, 02:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Så fint och ödmjukt av henne att säga det...men hon är nog rätt ensam om den åsikten.
Jag anser att hon liknar medelsnittet av tanterna runt 50. Varken mer eller mindre, möjligen lite mer löst hängande skinn på bål, ben och ändan än de flesta i den åldern då..
Fast NEJ.

Majoriteten av oss är inte opererade och fettsugna eller fått oönskade saker bortopererade och har inte fixat brösten med inlägg ... så hos oss normala tanter kan du nog hitta skavanker som vi inte opererat bort.
Citera
2018-06-28, 03:57
Medlem
Spelar hon in bilkörningen på insta bara för att bevisa att hon inte läser vad vi skriver här? Hennes senaste 4 stories på insta är filmer på motorvägen...
Citera
2018-06-28, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
När talade hon om övergrepp i rättsak? Vill minnas att undertecknad skickade in en fråga om just detta!

Nemo ställde frågor om domen mot son och hur hon hanterade det och om hon ångrade ngt av vad hon sa/skrev då. Det är här som hon pudlar så man kräks, hon ångrar inget, hon stödjer sin son osv osv jag uppmanar alla att lyssna hur vriden syn hon har
Citera
2018-06-28, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag vill se fläskTunnan och Halmpyntet i "Ex-on the beach". Vill se Halmpyntet klämma på lite andra damer och Tunnan stå och grina vid sidan om. Det var Halmpyntet själv som kallade henne "böl hora" , om ni kommer ihåg?

Detta har jag missat när sa hampyntet detta?
Citera
2018-06-28, 08:13
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Detta har jag missat när sa hampyntet detta?
Vill vi verkligen se Book glida omkring i bikini dagarna i ända?

Jag skulle hellre se Book i Dr Phil där hennes bakgrund och stories blir helt dissikerade.

Men då skulle hon nog säkert vända det till sin fördel också...

Vad jag inte förstår är hur de vuxna runt henne, hennes man, "systern" och andra runt henne inte sätter stopp. Jag menar, hennes man måste ju veta att hon ljuger. Eller är han svagbegåvad ? Det är ju hon som är beroende av hans ekonomi så varför hänger han kvar?
Citera
2018-06-28, 08:16
Medlem
Ja att Anna läser här är nog tydligt, här är lite skärmdumpar från livesnuttar från insta..

https://postimg.cc/gallery/1bjiim21a/
Citera
2018-06-28, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ja att Anna läser här är nog tydligt, här är lite skärmdumpar från livesnuttar från insta..

https://postimg.cc/gallery/1bjiim21a/

Japp det är bekräftat sedan länge fast hennes ursäkt är att det är andra personer som sänder skärmdumpar till henne om vad som skrivs här
Citera
2018-06-28, 09:33
Medlem
Boopidoos avatar
Bilder från senaste veckan. Liten jämförelse utan och med filter.
https://postimg.cc/gallery/1erdz9jn6/
Citera
2018-06-28, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hon sa att hon arbetade med att dubba just nu, 2018. Jag undrade vad det var hon höll på med just nu?

hon kanske dubbar tysk porrfilm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in