2018-04-03, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Tråkigt att Nick åkte, bara han och Caroline som vågar säga exakt vad dom tycker. Typiskt svenskt att bli kränkt av raka åsikter.

Då har vi ett lag med cucks, veganer och feminister. Alla är kränkta offer som tar sig själva på för stort allvar.

Blir tråkiga avsnitt framöver.

Håller med!

Lite läskigt att se hur extremfeminism och identitetsfantaster lyckas få utrymme att dominera. Speglar iofs det nya Sverige. Det har blivit så fult med att kvinna är kvinna och man är man. Allt ses i svart eller vitt och polariseringen monumental.
2018-04-03, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, ut med översittaren. Säga vad man vill om Victoria, men hon sätter sig tamejfan inte på folk. Hon skulle inte göra det om hon kom tillbaka till laget, heller. Nick är läskig. Hård och kall. Han skulle kunna va otäck mot en själv om man var med.
Nu börjar han vara kylig mot Jim för att han inte följer hans svans riktigt.
Nick är den typen av människa som trycker ner svaga människor. Samtidigt som osäkra människor följer hans svans.

Hon är översittare mot dem hon ogillar. Vilket är hyckleri eftersom hon inte vill bli behandlad illa. Läskig person som visar dryga reaktioner när andra pratar under ö-råden och samlingar inför tävlingar. Sjuk människa, Victoria.
2018-04-03, 09:35
Medlem
Citat:
Ja gud vad härligt det är att se unga tjejer som spelar spel, ljuger helt obehindrat och är naturligt falska. Usch för ärliga och raka karlar.
Du glömde, i min mening, en översittare.
Min poäng är att vitsen med Robinson är att hålla sig kvar så länge som möjligt. Och helst bli vinnare. Nick fixade inte särskilt länge.
En 50+are som dessutom tyket fysiskt puttar bort en 19åring i yxkastning är inte heller så trevligt. Särskilt inte när han är sämre på det än Dessiree. Kan inte känts så jävla karligt tänker jag mig.
2018-04-03, 10:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det allra bästa skulle vara nu om DK blev tvungen att avbryta och i hans ställe kommer den person som sist röstades ut in igen, dvs Nick. Fan vad jag hade velat se surfittans min då.
Varför bara hennes min, Nick var ju inte omtyckt av mer än en person -- som har ungefär samma dåliga attityd som han själv.

Skulle han återvända så skulle Victoria ändå ha med sig att laget valde bort honom, plus att hon skulle ha med sig hur de pratade om honom efteråt.
Hennes position i laget har ändrats efter att dryga gaphalsen åkte ut, och det som ventilerats om honom kan kan inte förändra.
2018-04-03, 10:27
Medlem
Ringleaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Håller med!

Lite läskigt att se hur extremfeminism och identitetsfantaster lyckas få utrymme att dominera. Speglar iofs det nya Sverige.

Kan du ge exempel på extremfeminism i årets Robinson?

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det har blivit så fult med att kvinna är kvinna och man är man. Allt ses i svart eller vitt och polariseringen monumental.

Tycker du att Victoria och de andra skulle ha hållit käften och tillåtit Nick att köra över dem och trycka ner dem med sina härskartekniker? Nä, tacka vet jag Jim och Pascal. Nick har ingen egenskap som är eftersträvansvärd enligt mig.
2018-04-03, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AncientScripture
Vad var skit snack menar du? Hon har både fått höra från andra och träffat Victoria på tävlingarna. Du backar Viccan stenhårt här i tråden som annars får mycket kritik av andra användare.

Vad är det i henne du gillar så skarpt?

Men man ska inte döma en person bara för att andra snacka skit om en dessutom var hon ju moppad av av sin grupp.
Jag gillar inte henne mer än nån annan.

Att Viktoria får kritik av andra användere.. ja men det finns vissa som tycker hon är okej också. Detsamma gäller Nick. Han är den enda jag ogillar i programmet, sen Kommer C. Men jag har mina åsikter och bedömningar så vad andra användare skriver påverkar inte mig.

Om jag gillar nån skarpt så är det D och polisen. Det är de jag vill se i finalen där D tar hem det hela.
2018-04-03, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, ut med översittaren. Säga vad man vill om Victoria, men hon sätter sig tamejfan inte på folk. Hon skulle inte göra det om hon kom tillbaka till laget, heller. Nick är läskig. Hård och kall. Han skulle kunna va otäck mot en själv om man var med.
Nu börjar han vara kylig mot Jim för att han inte följer hans svans riktigt.
Nick är den typen av människa som trycker ner svaga människor. Samtidigt som osäkra människor följer hans svans.

Instämmer!!
2018-04-03, 10:42
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Du glömde, i min mening, en översittare.
Min poäng är att vitsen med Robinson är att hålla sig kvar så länge som möjligt. Och helst bli vinnare. Nick fixade inte särskilt länge.
En 50+are som dessutom tyket fysiskt puttar bort en 19åring i yxkastning är inte heller så trevligt. Särskilt inte när han är sämre på det än Dessiree. Kan inte känts så jävla karligt tänker jag mig.

Du menar i en tävling på tid där Desiree står kvar efter sitt kast, i syfte att se om hon träffar (som tydligen var viktigare än att låta nästa lagmedlem komma fram och kasta).

Vilken komplett idiot. Nick har vinnarskalle och gjorde helt rätt i att knuffa bort henne.
2018-04-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Kan du ge exempel på extremfeminism i årets Robinson?

Tycker du att Victoria och de andra skulle ha hållit käften och tillåtit Nick att köra över dem och trycka ner dem med sina härskartekniker? Nä, tacka vet jag Jim och Pascal. Nick har ingen egenskap som är eftersträvansvärd enligt mig.

Du ställer deltagare mot varandra i bedömning av hur de uppträder, en slags "men hon då eller han dårå!" Vi vet inte hur mycket Nick kört med folk, du baserar dina åsikter och känslor på Victorias version av vad som hänt. jag bara gåt efter fakta, det vi ser i tv-rutan och det är en kvinna som ser fientlighet i allting och bär offerkofta plus som grädde på moset drygar sig med grimaser och hånleenden när andra pratar.

Ja massor med extremfeminism från tre av deltagarna. Lillemor, Desiree och Victoria.
2018-04-03, 11:00
Medlem
Marie är raka motsatsen till crybully-tjejerna. Tror på individens egen förmåga oavsett kön. Skyller inte på patriarket så fort ngt går emot.
2018-04-03, 11:05
Medlem
Citat:
Du menar i en tävling på tid där Desiree står kvar efter sitt kast, i syfte att se om hon träffar (som tydligen var viktigare än att låta nästa lagmedlem komma fram och kasta).

Vilken komplett idiot. Nick har vinnarskalle och gjorde helt rätt i att knuffa bort henne.

Precis, tror man att Nick puttade Desiree för att förminska henne är man lite väl lättkränkt och med låg självkänsla.
2018-04-03, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför skulle Nick erbjudas säga några sista saker till laget innan han åkte, Månsson fick inte samma fråga, skandal

Frisygele innehåller en hel del proteiner som sakta sakta letar sig igenom hårsäcken för att upptas som näringslösning av tjocktarmen, han resonera bergis så.
Är det tillåtet att ta med sig mat som personlig sak? om inte skulle man ta med sig ett sånt där bärbart elektriskt kylskåp från början av 90-talet http://citiboard.se/monsteras/kylskap-electrolux-gammalt,3600995

Men Ida i andra laget hade ju mig sig hampagarn(peruken) utan att du gnäller.
Vad ska drönarkonsulten Kukemor med en bok till? som hon inte kunnat läsa hemma ifall kunskapen var utav värde för vistelsen, kanske är den en bilderbok över dom bästa frisyrerna över århundradet
och inte det enda som kan rädda henne, att det var boken "Flugornas herre" som tidigare deltagaren Artur Chato glömde med sig till Mensirip 1999 & fick gå in som personlig sak http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0011/12/arthur.html

Den där E-type bögen sen, hade inte han med sig en Tempurmadrass? (skällsord från högstadiet, hen är värsta Tempurmadrassen)
En epilator är en elektrisk apparat som används för hårborttagning.
Den drar upp hårstråna med rötterna
Och den behöver Carolin tydligen för att maniskt köra över huvudet under veckan

Alla borde ta fisknät till mindre trålare, då uppstår komik

Va? Lagom osammanhängande text..

Ibland skriver du som att du satt hemma och svarade en vän på dennes fråga. Hör du röster månne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in