2018-03-30, 15:28
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Håller tummarna för att Nick blir utröstad på söndag. Skulle vara riktigt tillfredsställande att få se den arroganta skitstöveln få en mental käftsmäll som heter duga.
Ja, det skulle det vara. Han ger uttrycket "skönhet kommer inifrån" ännu större betydelse.
2018-03-30, 15:53
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Håller tummarna för att Nick blir utröstad på söndag. Skulle vara riktigt tillfredsställande att få se den arroganta skitstöveln få en mental käftsmäll som heter duga.

Ja, ut med översittaren. Säga vad man vill om Victoria, men hon sätter sig tamejfan inte på folk. Hon skulle inte göra det om hon kom tillbaka till laget, heller. Nick är läskig. Hård och kall. Han skulle kunna va otäck mot en själv om man var med.
Nu börjar han vara kylig mot Jim för att han inte följer hans svans riktigt.
Nick är den typen av människa som trycker ner svaga människor. Samtidigt som osäkra människor följer hans svans.
2018-03-30, 16:07
Medlem
dialektikers avatar
Obegripligt att Desiree får fula feminist glåpord och f-ordet, efter sig i den här tråden. Vad är det för barnrumpor här?
Hon har inte visat sig särskilt rabiat feminist.
"Mansplaina" kom verkligen på sin plats mer än någonsin då det gäller Nick. Skulle kunna använda ordet själv i närheten av honom,
och jag tycker annars att ordet överanvänds.
2018-03-30, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, ut med översittaren. Säga vad man vill om Victoria, men hon sätter sig tamejfan inte på folk. Hon skulle inte göra det om hon kom tillbaka till laget, heller. Nick är läskig. Hård och kall. Han skulle kunna va otäck mot en själv om man var med.
Nick är den typen av människa som trycker ner svaga människor. Samtidigt som osäkra människor följer hans svans.

Det lilla man har sett av Nick så vet jag inte om man kan kalla honom för översittare , jag tror att han med ålderns rätt tror sig veta mer än typ Desiree . och i tävlingar om man är en vinnarskalle så kör man på .
2018-03-30, 17:29
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarwi
Det lilla man har sett av Nick så vet jag inte om man kan kalla honom för översittare , jag tror att han med ålderns rätt tror sig veta mer än typ Desiree . och i tävlingar om man är en vinnarskalle så kör man på .

Har inte hon varit bättre än honom överlag i tävlingar (är lite uttråkad då det är tävlingar så kollar med ett halvt öga dock)?
2018-03-30, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Tror också det finns en förklaring till varför man inte får se dom fixa mat. Dom gör inte det. Som kärringen som flyttat hemifrån, hon sa jag har mat. Hur skulle hon fått mat om ingen la den i knäet på henne. Tror inte dom gör något annat än badar och solar och en och annan tävling. Tror inte ens dom tillbringar nätterna utomhus. I alla fall inte när det regnar. Tror det är fake i stort sett allt numera. Möjligt dom inte bor på hotell men i alla fall i tält med tältsängar på nätterna.

Martin polis satt i TV häromdagen och sa att Robinson var på riktigt. Kanske för tjugo år sedan, inte nu. Han hade gått ner tjugo kilo sa han. Tror inte årets deltagare kommer gå ner så mycket. Men jag kommer fortsätta se skiten. Det är ju lite roligt att reta sig på vissa deltagare. T ex kärringen som flyttat hemifrån, bögen, diarré, negertanten. Såna praktexemplar. Eller nåt.
Du kommer se längre fram att de gått ner i vikt. De fick vatten och en liten skål ris om dagen. Kokos och palmhjärta fanns lättillgängligt.
Den jag känner som var med gick ner 2-siffrigt
2018-03-30, 17:56
Medlem
Citat:
Har inte hon varit bättre än honom överlag i tävlingar (är lite uttråkad då det är tävlingar så kollar med ett halvt öga dock)?

Det tycker jag i alla fall.
2018-03-30, 18:33
Medlem
Citat:

Lite svårt att följa tävlingarna pga att filmarna hoppar mellan lagen så man vet inte vem som gör vad men alla framhäver ju sig själva efter
2018-03-30, 19:24
Medlem
Citat:
Så lite som man får se av vad som händer i tävlingarna så förstår jag inte hur du kommer fram till det .
Dock i sista tävlingen var det ju rätt uppenbart att Vicky maskade. En riktig "teamplayer" .
2018-03-30, 19:29
Medlem
Citat:
ALLA i laget undrar vad Jim håller på med, inte bara Nick.
2018-03-30, 19:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Så lite som man får se av vad som händer i tävlingarna så förstår jag inte hur du kommer fram till det .
Jag får djupstudera tävlingarna såhär i efterhand. Tycker mig hört på hejarop: "Bra Desiree!". Hon verkar snabb som en liten vessla. Hon var duktig på yxkastningen. Och så är hon ju scout =oerhört van vid att tävla. Det är mina intryck.
2018-03-30, 19:30
Medlem
Programledaren är kanonbra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in