2018-03-28, 14:37
  #1813
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Piloten i Skarpnäck. Fyfan så dräggigt...

Gamla fula fullkärringar, White-Trash som hela tiden bråkar. Ja det är verkligen inget höjdarställe.
Citera
2018-03-31, 21:52
  #1814
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don tony
Det blir nog en tur till Sever på lördag...
Hoppas på drag

Nå?
Citera
2018-04-01, 14:17
  #1815
Medlem
don tonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Nå?

Det var lugnt som i graven igår..
Jag tror det var bättre drag på Corner I Hässelby gård.
Citera
2018-04-01, 14:17
  #1816
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Vilken tycker ni är den dräggigaste krogen i Stockholm?

Själv håller jag mina kort på Tre Remmare...

Gröne jägaren, utan tvekan. Fullt med pack.
Citera
2018-04-01, 14:58
  #1817
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don tony
Det var lugnt som i graven igår..
Jag tror det var bättre drag på Corner I Hässelby gård.

Attans då, men kanske var för att lokalkändisen "kapten Hadock" inte var där, såg honom genom fönstret till Nisses (aka the Corner) senast. Börjat hänga med de fina människorna minsann
Citera
2018-04-01, 15:34
  #1818
Medlem
don tonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Attans då, men kanske var för att lokalkändisen "kapten Hadock" inte var där, såg honom genom fönstret till Nisses (aka the Corner) senast. Börjat hänga med de fina människorna minsann

Om det är samma person som jag tänker på så stod han på Corner I går och ylade I can jive.
Hade nog varit bättre att kliva in där istället 😂
Citera
2018-04-01, 15:40
  #1819
Medlem
don tonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Attans då, men kanske var för att lokalkändisen "kapten Hadock" inte var där, såg honom genom fönstret till Nisses (aka the Corner) senast. Börjat hänga med de fina människorna minsann

Om det är samma person som jag tänker på så stod han på Corner I går och ylade I can jive.
Hade nog varit bättre att kliva in där istället 😂
Citera
2018-04-06, 16:20
  #1820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Var en gång i Norsborg "centrum" och skulle leta efter en grej. En sönderfallen "centrum" med en pizzabutik, nån sketen mataffär, och sen en krog. Fyfan asså. Går in och ser direkt åt vänster in i baren en rullator och några horor snacka med bartenderna. Helt öde och tomt där. Såg fan helt jävla deprimerande ut.

Ja det är så det ser ut i dom riktigt trista förorterna. Innanför tullarna så finns det ändå även på de sunkigaste haken en viss standard även om den är låg. Flertalet gäster har inte råd eller möjlighet att bo i närheten så det är liksom ett aktivt val att ta sig dit..

Ingen djävel, bortsett från entusiaster på jakt efter det mest äkta sunkhaket, gör ett aktivt val att pallra sig ut till Norsborg, Hallonbergen eller Fisksätra för en trevlig kväll på krogen. Det är det lokala proletariatet som gett upp allt hopp för länge sen och i flertalet fall inte ens varit i stan på åratal kombinerat med ortens gangsters som återfinns där. Antalet gäster valfri kväll som betalat en krona i inkomstskatt det senaste året är om inte noll så i alla fall bra nära..
Citera
2018-04-20, 09:47
  #1821
Medlem
Hört något om nåt som heter ”Garbos” genom åren, men aldrig fattat var det ligger? Och är det en nattklubb?
Citera
2018-04-20, 09:51
  #1822
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrik76
Hört något om nåt som heter ”Garbos” genom åren, men aldrig fattat var det ligger? Och är det en nattklubb?

ligger i sumpan, grandgarbo.com
Citera
2018-04-25, 13:01
  #1823
Medlem
Finns en på en hörna i Gamla Stan, minns inte vad den heter, men om det luktar kräk så har du kommit rätt.
Citera
2018-05-04, 13:24
  #1824
Medlem
Lion bar på Hötorget tror jag det var, ölen var ju billig men hade hellre druckit slasköl på vilket annat ställe som helst. Sen stjärnan som sitter dyngrak i ett hörn, sen ställer han sig upp och vacklar mot toan men pissar ner sig innan han hinner in... och bara går och sätter sig igen. Bartendern låtsas som ingenting

Men ja inget slår severinn, går förbi där regelbundet och det är alltid fantastiskt klientel som hänger där. Var där en gång, på julafton(!). Det var guld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in