2018-04-01, 01:20
Medlem
Kenpos avatar
Kim Wall var en käck och oförvägen ung journalist som hade ett intresse för udda kulturföreteelser och personligheter. Hon hade klarat sig på många potentiellt riskabla exkursioner här i världen. Det är billigt att kalla henne naiv bara för att hon inte räknat med att kunna bli slaktad precis på hemmaplan av en psykopatisk, pervosexfixerad Oppfinnar-Jocke med kanelgifflar i bagaget.
Citera
2018-04-01, 01:24
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nä, det skulle bara putsa upp glansen på hans Ego.

Ja, inte sant. Det får bli Deidres uppgift att skriva till honom.
Citera
2018-04-01, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenpo
Kim Wall var en käck och oförvägen ung journalist som hade ett intresse för udda kulturföreteelser och personligheter. Hon hade klarat sig på många potentiellt riskabla exkursioner här i världen. Det är billigt att kalla henne naiv bara för att hon inte räknat med att kunna bli slaktad precis på hemmaplan av en psykopatisk, pervosexfixerad Oppfinnar-Jocke med kanelgifflar i bagaget.

EXAKT. Det var inget som Kim gjorde som var fel på något sätt. Madsens våldsamma sexualsadism hade Ingen kunnat förutse.
Knappt att de flesta nu i Efterhanden ens kan fatta att detta fruktansvärda kan ha hänt.
Citera
2018-04-01, 01:39
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Snälla Magica gör inte det. Tror inte det kommer att komma något positiv utav att brevväksla med den manipulerande Madsen.
Snälla kugutt, jag är en psykopatkiller, du skulle bara veta och manipulation biter inte på mig. Blir då den riktiga häxa jag är - MagiciaDeHex
Seriöst, det var ironi om brevväxling (vad tror du om mig? ) Om jag skulle skicka något till honom så skulle det i så fall bli en sån där hemmagjord brevbomb vi nyss diskuterade. Kanske Raket-Madsen lagt ut receptet på nätet? Eller kanske dolt det i datorn under "företagshemligheter", fan vet?
Citera
2018-04-01, 01:49
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Snälla kugutt, jag är en psykopatkiller, du skulle bara veta och manipulation biter inte på mig. Blir då den riktiga häxa jag är - MagiciaDeHex
Seriöst, det var ironi om brevväxling (vad tror du om mig? ) Om jag skulle skicka något till honom så skulle det i så fall bli en sån där hemmagjord brevbomb vi nyss diskuterade. Kanske Raket-Madsen lagt ut receptet på nätet? Eller kanske dolt det i datorn under "företagshemligheter", fan vet?

Du får skicka honom en foffbomb.
Citera
2018-04-01, 01:57
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Du får skicka honom en foffbomb.
Ja, får skicka en foffbomb och när brevet öppnas av en förväntansfull Madsen så hörs ett högt "foff" och han paralyseras åtminstone för en liten stund. Varje liten stund han är borta är ju bra och en "foffbomb" räknas nog inte ens som något kriminellt, det är ju bara trolldom och häxkonster
Citera
2018-04-01, 02:29
Avslutad
Lite av en gåta att så många kvinnor ändå attraheras av dessa totalt känslomässigt störda existenser, som oftast visserligen är charmerande och kvicka farligt lekande snabba att tämja honor på fyra...
Det är en gåta för mig, kan fan inte helt fatta vitsen av en brud som tänder på att strypa tortera karlar och mig så varför en del (en lite för stor del) kvinnor tänder på mördare och de som är direkt över gränsen.
En tanke har slagit mig, är det för den civiliserade moderna kvinnan i väst faktiskt står högst och då samtidigt tänder på det mest djuriska bortom alla regler, alla normer.
Då hon kvinnan känner sig som närmare naturen och friare med handjuret/ monstret vid sin sida?!
Det måste vara massa "signaler" från tider innan civilisationen början som attraherar den moderna kvinnan.
Då för länge sedan betydde en farlig kallblodigt dräpare eller väl övertäckt listig mördare/jägare trygghet, något som sitter i, lika mycket som delar av oss är fortfarande den där "grottmäniskan".
För många män är kvinnans natur ett stort levande frågetecken, från födelse till död.
Samtidigt finns det tydligen som som beskyller kvinnan för all olycka alla nederlag i livet.
Ja nu börjar jag bli trött, men hur som helst har det P.Madsen gjorde med Kim.W inget med sex att göra, utan makt, samma makt en barnövergripare känner fast dom ofta påstår att "barnet ville det".
Sjukt.
Citera
2018-04-01, 02:37
Avslutad
Citat:
Ja, får skicka en foffbomb och när brevet öppnas av en förväntansfull Madsen så hörs ett högt "foff" och han paralyseras åtminstone för en liten stund. Varje liten stund han är borta är ju bra och en "foffbomb" räknas nog inte ens som något kriminellt, det är ju bara trolldom och häxkonster

Han kommer nog få så mycket brev av ensamma kvinnor och även män som trånar efter honom att detta foffbrev kommer foffa sönder av all vikt är jag rädd för.
Det "suger" av att behöva nämna det, för många älskar "Barrabas".
Den gamla grekiska blodshämnden var bättre rättvisa än detta spektakel.
Citera
2018-04-01, 02:41
Medlem
Citat:
Jag hade inte tvekat en sekund om jag hade kunnat rädda Kim genom att elimenera Madsen. Nu är jag ju dock kvinna, dessutom rödhårig som Kim, men man får oanade krafter att utföra stordåd om man hamnar i en hotfull situation, det vet jag av erfarenhet så Madsen hade åkt puts väck, en hammare i huvudet eller något. Elimenera fienden och rädda Kim och alla andra tilltänkta offer i framtiden. Flockledare måste man ju vara och skydda flocken mot ondska.
Nu får jag istället vara lite passivt aggressiv kanske och skriva ett giftigt brev till honom i häktet.
Både innehållande giftiga textrader som får honom att våndas, men även kanske några korn av något riktigt gift (hm, nu låter det som att jag är i terroristbranchen ), något som gör att han plötsligt kan känna skam, skuld, sårbarhet och all avsky som människor känner för hans gärning.
Och börja våndas, få starka samvetskval och ett enormt hat mot sig själv och vad han gjort.
Mördande ångest och och den eländige narcissisten krymper ihop till ingenting.

Tänk om Monster Madsen råkat ge sig på en kvinna med dessa talanger:

https://www.youtube.com/watch?v=uqhmNJiaCiE

https://www.youtube.com/watch?v=mf6SGfLs9cY

https://www.youtube.com/watch?v=dGlzOp-QQmg

Jag tror faktiskt det lilla ynkliga kräket varit eliminerad då!
Så snopet för Mengele när han trots sin fega attack istället själv fastnar i ett dödsgrepp!
Hursomhelst poetisk rättvisa och ett passande döds straff!
Citera
2018-04-01, 03:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av diversus
Tänk om Monster Madsen råkat ge sig på en kvinna med dessa talanger:

https://www.youtube.com/watch?v=uqhmNJiaCiE

https://www.youtube.com/watch?v=mf6SGfLs9cY

https://www.youtube.com/watch?v=dGlzOp-QQmg

Jag tror faktiskt det lilla ynkliga kräket varit eliminerad då!
Så snopet för Mengele när han trots sin fega attack istället själv fastnar i ett dödsgrepp!
Hursomhelst poetisk rättvisa och ett passande döds straff!

Sött!
Men funkar ju inte riktigt i praktiken, knäck nacken på en höna, slå in skiftnyckeln i bakhuvudet på kaninen och flå den!
Bara där brukar väldigt många vägra eller äcklas.
Är också lite trött på kvinnor i städerna, dessa "feminister" som bara är egentligen fegt frånvarande helheten.
Varje man och kvinna är givetvis lika mycket man som kvinna även om det finns vissa fysiskt psykiska skillnader.
Är de ibland förtryckta kvinnorna på landet lyckligare, vette fan! Det som stör är skiten, den stora spyan från Väst detta äckligt falska USA.
Jag avskyr feghet, falskhet för fan öppna ögonen och se in i dit egna rövhål än du börjar kommentera andras!
Snart börjar dom nog ha i Stockholms förskolor "finn bögen inom dig"..
Det könlösa sociala rummet med dogmatiskt censurerade verbala yttringar utan egentlig mening...
Kanske det är dom tankarna män som Madsen börjat känna, han har tappat den egentliga lusten, fittan har blivit en nålkudde, han störs av driften och besatthet på kvinnans hungriga snipa så att han sedan tappar de sunda vätskorna och respekten för liv....
Allt slår över och lusten att skära halsen eller döda "henne"....
Något fel är det....
Startade Mee to innan eller efter mordet på KW?
Citera
2018-04-01, 04:53
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Dessa vittnesmål som skedde den eftermiddagen då det annonserades om stängda dörrar.
P.M,s manliga sexualpartners kanske inte vill valsa runt i media,som Deidre King.
Sedan finns ju klubbar som vänder sig till bara män, också.
Madsen tycks har prövat på det mesta.
Tack.

Nej, hans manliga sexpartners vill nog inte valsa runt i media som du säger. Det finns nog fler sådana skulle jag tro.
Citera
2018-04-01, 05:12
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Så Madsens snuffmovies, filmer där kvinnor torteras och får halsarna avskurna, halshuggningsfilmer, extrem tortyr av kvinnor osv tycker du inte verkar vara något annat än "vanligt slösurfande"?
Om någon ens kommer på tanken att försöka normalisera dessa vidriga, extrema filmer till "vanligt slösurfande" så är den naturliga frågan hur ditt eget "vanliga slösurfande" ser ut?
Men, det är en fråga som inte hör hit och jag känner att jag inte heller vill höra något svar på det.

#develi
har ju redan tydligt redogjort för dig om det som framkom om innehållet i Madsen dator.
Har du förträngt det? Här är inlägget postat av #develi och texten gällande alla namn på mapparna, innehåll osv, där har jag fetat vissa delar, samt visar även den text som var inlagd i spoilers.

Normala exempel på "vanligt slösurfande", eller hur Merwinna?

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Slösurfare sorterar inte sina nedladdningar i mappar döpta efter innehåll i nedladdningarna de som vill titta igen och igen och har mycket liknande material gör så för att lätt hitta detta igen och igen

Jag tycker även att hans AGONY i söket ” girl, beheading, agony” är mycket avslöjande.

Inte fan söker normala människor på agony i det sammanhanget? Ja, normala människor gör väl förövrigt allt för att värja sig mot den sortens klipp? Eller?

Slösurfande?!? Specificerar man då Mexican? Surfar man efter texter av den karaktären som lästes upp i rätten? Vem letar upp sådant:

OCH SPARAR I MAPPAR? Nä, herre gud så sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in