2018-03-31, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Bögsex vittnesmålet missade jag, vilken dag och vilket vittne var det ( omndu kommer ihåg)?

Der är ju föga förvånande att PM sysslat med sådant, någon sa ju tidigt att han hela tiden ville prova nya saker. Han tröttnade på gruppsex med 10 personer och ville göra det med 100 st nästa gång, eller något sådant :-)

Dessa vittnesmål som skedde den eftermiddagen då det annonserades om stängda dörrar.
P.M,s manliga sexualpartners kanske inte vill valsa runt i media,som Deidre King.
Sedan finns ju klubbar som vänder sig till bara män, också.
Madsen tycks har prövat på det mesta.
Citera
2018-03-31, 23:09
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Inte för att på något vis försvara Madsens agerande, men snubben är väl lite av ett tekniskt geni trots allt?

Ursäkta, men , nej, verkligen inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Jag menar hur många människor jorden över skulle klara bygga en egen ubåt eller en raket?

Skojar du med oss?

Teknikerna PM använder är gamla och väl kända. Hans ubåt är pre andra världskriget i teknik. Alla som kan använda en svets och en skruvmejsel, kan bygga en sådan. Huruvida man sedan vill viga tid och pengar till att göra det, är en helt annan sak. For crying out loud, killen klarade ju inte ens att ordna så att ubåten tog luften till motorn utifrån, eller att ordna så att avgaser inte kom in i ubåten när man körde motorn. Geni? ROTFL.

Samma sak med raketerna. Å istället för att verkligen driva sitt raketprojekt framåt, så bygger han karuseller, spelar in porrfilmer och jagar ubåtsprojekt. Geni? ROTFL.

Vi är många som hur lätt som helst skulle kunna bygga en ubåt a'la PM, rent kunskapsmässigt. Men vi tycker att det finns bättre, roligare och mer utmanande saker att ägna vår fritid åt.
Citera
2018-03-31, 23:14
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Med avancerat, menar du då alla sanslöst brutala detaljer som framkommit, att det skedde i en ubåt och att han styckade henne sen?

För Madsen tror jag inte att det kändes för avancerat. Hans plan var ju att få en kvinna till sin ubåt och utföra det han fantiserat om. Ubåten är ju hemmaplan, hans comfort zone, där han känner till varenda cm. Där han kan iscensätta sin brutala sadistfantasi helt ostört. Ett offer utan chans att fly eller att ropa på hjälp, brutaliteterna sker under vattenytan. Dessutom, så var han ju oftast väldigt extrem i det mesta, extrema planer, extrema projekt osv.

Han har tänkt länge på det här, mordplanen känns nu alldeles levande i hans skalle. Han har de praktiska detaljerna under kontroll, vet vad han behöver och har dessutom det mesta nära till hands, verktyg som skall användas till dådet m.m.

Jag har också undrat om detta var hans debut, eller om det finns fler offer. Svårt att veta.
Samtidigt så tänker jag att med tanke på de grava störningar han har ihop med sexualsadismen så skulle jag inte vara förvånad om detta bestialiska dåd var hans debut. Som den narcissist och psykopat som han är, så blir ju våldsfantasierna och planen därefter. Det ska vara något storslaget, något extremt som i annat han planerar och att dådet skulle ske i hans ubåt ute till havs ser jag nästan som en självklarhet. Passar också bra ihop med hans funderingar till att begå det perfekta brottet.

Den centrala delen av en sexualsadists beteende är att fantisera och planera våld och tortyr.
Hos vissa stannar det vid fantasin och de söker hjälp. Hos Madsen har sadistfantasierna nog eskalerat i takt med att han blivit mer och mer pressad och stressad, missade rymdkapplöpningen och att han känt han börjar förlora kontroll över ekonomi, projekt osv, känner sig ifrågasatt.
En nästan dödligt svår situation för en narcissist.
Det är en ofattbar grymhet som utformas i hans planerade dåd och som den grandiose person han tror han är så blir planen därefter.

Det ska bli det värsta av det värsta, det grymmaste av det grymma och han är mycket självsäker på att det skall lyckas och att han skall undkomma. Kapten-Madsen har ju kommandot, kontrollen och makten där i sin egna ubåt. Kan inte gå fel.

När en sexualsadist inte längre klarar sig med bara fantasier utan bestämmer sig för att utföra den plan han fantiserat om, då sker det med en mycket utstuderad grymhet i hans agerande.
Det ondskefulla är det totala samspelet mellan tanke och gärning. D.v.s den djävulska plan han präntat in i skallen blir verkligen verklighet. Den ultimata ondskan, att njuta av att plåga ihjäl en annan människa, utföra sitt drömscenario och samtidigt känna sig som Gud.

PS: I går skrev jag ett inlägg med funderingar kring PM:s sexualitet, att det verkar som att han från början varit osäker och sökande och inte hittat rätt i vad som tillfredsställde honom, förrän han känner att det är just dessa grova sadistfantasier, bli upphetsad av att se snuffmovies m.m, som ger rätta känslan och hur det tar över. Sen hade vi lite diskussioner angående att det är ganska vanligt att en sexualsadist blir impotent vid "normalt" sex och att det skulle kunna gälla även PM, i vart fall sen den tid tillbaka när han bara finner njutning i extremt våld, tortyr och död. Men, att han ändå varit den "mjuke och försiktige"(el hur fan nu Deirdre uttryckte det) när han tillfredsställt t.ex henne och frun, när de varit "intima" och han ägnat sig mest åt kvinnans tillfredsställelse, utan ett vanligt samlag. Liksom "osjälviskt", sånt som får en sån som Deirdre att känna sig som hans utvalda gudinna, blir nästan som beroende av honom.
Inlägget om hans eventuella osäkerhet och sökande i sin sexualitet i kombination med vad vissa kvinnor vittnade om, har jag lagt i spoiler här, om du är intresserad av att läsa det.
Mycket intressant att läsa!Just att Madsen blev utslängt ur klubben pgav sitt fluktande anser jag också är väldigt obehagligt. Inte att han blev utslängd men anledningen! Vilken läskig fluktande kuf! Med avancerat menar jag avancerat grymt Jag tänker att han nog plågat och torterat Kim under flera timmar . Jag tycker det är märkligt att han klarar av att först tortera och därefter stycka kroppen med allt vad det innebär. Därefter kliva av räddningsbåten och klara av att ge till synes lugna svar på reporterns frågor, med stänk av Kims blod i ansiktet. Det är det jag menar med avancerat.Han verkar ha rutin på det. Hursomhelst måste M låsas in för all framtid. Allt annat är otänkbart Om detta hemska dåd var hans första så tror jag inte att det skulle bli det sista .
Citera
2018-03-31, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Dessa vittnesmål som skedde den eftermiddagen då det annonserades om stängda dörrar.
P.M,s manliga sexualpartners kanske inte vill valsa runt i media,som Deidre King.
Sedan finns ju klubbar som vänder sig till bara män, också.
Madsen tycks har prövat på det mesta.

Troligen en god erfarenhet för en ubåtskapten att bli lite torpederad...
Hela den där bög scenen är bra grotesk.
Kan faktiskt vara en bidragande faktor att P.Madsen varit med om övergrepp som barn av sin far.
Deras relation var tydligen som handen i handsken..tasken i ärchlet.
Han var en go pöjk han saa inte mycke men var flink med uppgaverna o klaga inte på lite stöng i röva, min älskade son...fy fan!
Glad pösk!
Citera
2018-03-31, 23:34
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Angående de här våldsamma filmerna. Det framgår inget annat, än att M bara sökt på dem på vanliga Google. De ligger öppet på vanliga internet, vem som helst kan söka fram dem. Och det är dålig film-, ljud- och bildkvalitet på de äkta avrättningsvideorna (ja, jag har sett de som gick att identifiera från sökorden M använt). Kameran skakar, det är suddig bild och man ser knappast dragen på kvinnorna som blir avrättade. Om nu sådant tar upp en så väldigt stor del av ens liv som åklagaren vill ha det till, så lägger man väl mer resurser på det? Då skaffar man väl filmer av bättre kvalitet, även om man får betala en slant för att få tillgång till dem genom några skumma kanaler, som man tar sig tid att forska fram. Eller..?

M:s våldsfilmshistorik tycks mig inte vara något annat än vanligt slösurfande, om än med lite ovanligt innehåll.
Så Madsens snuffmovies, filmer där kvinnor torteras och får halsarna avskurna, halshuggningsfilmer, extrem tortyr av kvinnor osv tycker du inte verkar vara något annat än "vanligt slösurfande"?
Om någon ens kommer på tanken att försöka normalisera dessa vidriga, extrema filmer till "vanligt slösurfande" så är den naturliga frågan hur ditt eget "vanliga slösurfande" ser ut?
Men, det är en fråga som inte hör hit och jag känner att jag inte heller vill höra något svar på det.

#develi
har ju redan tydligt redogjort för dig om det som framkom om innehållet i Madsen dator.
Har du förträngt det? Här är inlägget postat av #develi och texten gällande alla namn på mapparna, innehåll osv, där har jag fetat vissa delar, samt visar även den text som var inlagd i spoilers.
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Fast nu var det liksom så att PM sparat dyngan i mappar - förutom sökord som 'pige, halshugning og smerte', 'mexican female behading' osv.

Vissa delar av äckeldokument/filmer längst ner ska in i mappar, dock ej specat via liverapport.
Citat:
Mapp döpt "burn":
- en rigtig kvinde, som bliver brændt.
På en mappe i en af de sikrede computere i sagen, så finder politiet også en mappe, der hedder 'burn' (brænd red).
- Det er en video af en rigtig kvinde, som bliver brændt, siger anklageren.
Igen kan vi ikke se den, men vi kan høre lyden. Der er meget støj og så kan man høre flere kvinder skrige.
" live eb
Mapp döpt "behead":
- en rigtig kvindes skrig og nogle mænd tale sammen
.
Mapp döpt "hang":
- hængning af en kvinde.
- en kvinde, der spides og pælen kommer ud gennem munden
.
Anklageren kommer nu ind på en femte animationsfilm, som han gerne ville have vist i sagen. Den vister en hængning af en kvinde.
En sjette video, som han også gerne ville vise, er også findet i en undermappe, der hedder 'hang' (Hængt red.).
- den viser en mand og en kvinde, der bliver hængt, siger anklageren om animationsfilmene.
"- Det er en animationsfilm, som viser en kvinde, der spides og pælen kommer ud gennem munden, siger anklageren
."
Mapp döpt "beheading mother":
- to kvinder halshugges og deres hoveder sættes på spyd
.
På computeren finder man også en mappe, der hedder 'beheading mother' (halshug mor). Her er en animationsfilm, og derfor kan hele retten godt se filmen. Den bliver derfor vist på storskærm.
- Jeg kan sige, at den første film, er en, hvor to kvinder halshugges og deres hoveder sættes på spyd, siger anklageren."
"Kvinden bliver hevet hen til en træstub, hvor en anden kvinde bliver overfaldet af en mand med en hjelm. Manden halshugger kvinden, der er nøgen. Han sætter efterfølgende hendes hoved på et spyd.
Animationsfilmen fortsætter. Nu bliver kvinden i den lilla kjole også halshugget. Det virker til, at der er tale om mor og datter, som bliver henrettet." live eb
Mapp döpt "Peter Madsen":
- to kvinder og to mænd henrettes.
- fem personer afstraffet med økser, macheter og en kniv.

"Anklageren fortæller nu, at der er to klip tilbage, som han gerne vil vise. De er fundet på en harddisk, som er fundet på en reol i værkstedet. Den er fundet i det rum, hvor Peter Madsen nogle gange overnattede.
- Der er et label på harddisken, hvor der står 'Peter Madsen', siger anklageren.
På harddisken finder man et filmklip, som viser fire personer der henrettes. Det er to kvinder og to mænd."
"Anklageren viser nu 10 sekunder fra den film, der er fundet på harddiske
n.
Igen høres der et fremmedsprog og så en skraben. " live fyens
"Anklageren afspiller nu endnu en film, der er blevet fundet på Peter Madsens harddisk under mappen "Peter Madsen".
Her bliver fem personer afstraffet med økser, macheter og en kniv
." live fyens
Mapp döpt "stab":
I forbindelse med ransagningen af Peter Madsens computer og harddiske har man også fundet private sexvideoer af Peter Madsen, samt en 'mappe' der hedder 'stab' - altså det engelske ord for stik
. live eb
Övriga filmer:
- En mand i militærtøj hænger en kvinde i et træ med spredte ben, halshugger kvinden og kysser med hendes afskårede hoved.
- en mand hænges op og får huden pillet af, og af en kvinde, som også bliver dræbt.
- En mand i militærtøj slået ihjel en mand, får skåret hovedet over, viser det til kvinden. Herefter bliver kvinden slået ihjel.

- en rigtig kvinde, der får skåret hovedet af.

"Anklageren afspiller nu en sidste animationsfilm, som hedder Dark (mørk).
Det viser en kvinde, som går tur i skoven, og som bliver fanget i en fælde. En mand iført militærtøj kommer frem og tager kvinden med sig. Han klæder kvinden af og hænger hende i et træ med spredte ben. Indholdet af denne animationsvideo er også stærkt seksuelt.
Den ender med, at manden halshugger kvinden og kysser med hendes afskårede hoved. Det er meget fortyrrende indhold.
" live eb
"De næste klip, som jeg vil vise her i retten, er også sikret fra en harddisk, som peter madsen er tilgået via sin computer.
- Det er en animationsfilm, hvor en mand hænges op og får huden pillet af, og af en kvinde, som også bliver dræbt
, siger anklageren om den animationsfilm, han nu vil afspille." live eb
"Tegnefilmen viser en mand og en kvinde, som er tydeligt forelsket. Igen er scenen sat i en skov.
Manden i militærtøj kommer nu ind i billedet. Han angriber det kyssende par med en flaske.
Denne gang har animationsfilmen ikke nogen underlægningsmusik. I stedet er der sat stemmer på, som udtrykker smerte og ulykke. Indholdet er stærkt foruroligende og begge ofre er afklædte.
Først bliver manden slået ihjel. Han får skåret hovedet over, og manden i militærtøj tager efterfølgende hovedet og viser det til kvinden. Herefter bliver kvinden slået ihjel.

Mens videoerne bliver afspillet høres der dybe suk i lytterummet. Indholdet er meget uhyggeligt."
live eb
"Til sidst ville jeg havde vist en rigtig film af en kvinde, der får skåret hovedet af. Og den vil jeg sådan set gerne have lov til at afspille, hvis retten er med på den, siger anklagerne.
Da det er en rigtig video, som skulle vise et rigtigt drab på en kvinde, så er det kun rettens professionelle medlemmer, der ser den.
Lyden kan dog høres af tilhørere og i lytterummet.
Der høres et fremmedsprog og ellers ikke andet på klippet, der er meget kort." live fyens
7 dokument samt filmer
- tekst: halshugning af en kvinde og spidning af kvinder.
- film: en rigtig kvinde der får skåret hovedet af.
- film: kvinder spiddet på smertefuld vis på træpæle, en kvinde få hugget sit hoved af med et sværd.
- film: skærer af kvindes hoved en stor dolk.

"Anklageren læser nu op af en tekst om spidning af kvinder, der er en ud af syv engelske tekster, der er fundet på Madsens harddisk. Det er voldsom læsning.
En anden tekst handler om halshugning af en kvinde, der dør langsomt, ligesom der også er et afsnit om spidning. Igen meget detaljeret, voldsomt sprogbrug og meget ubehageligt at lytte på
. Vi gentager ikke detaljerne her." live eb
"Anklageren viser nu den video, som Peter Madsen har søgt på. Altså en kvinde, der får skåret hovedet af. Skærmen, som journalister og tilhørere kan se på, er blevet vendt om, så vi ikke kan se noget. Vi kan høre lyden fra videoen, som er en kvinde, der stønner og en mand, der snakker. Det lyder som om, kvinden beklager sig og en mand taler et sprog, der lyder som russisk eller polsk."
live seoghör
"Alene lydsiden af filmen, hvor man hører en kvinde i stønnende dødskamp, er kvalmende."
live bt
"Tegneilmen viser en række nøgne kvindefigurer, der bliver spiddet på smertefuld vis på træpæle af påklædte mænd, mens der høres militærmusik på lydsiden. Som slutning ser man en af de spiddede kvinder få hugget sit hoved af med et sværd."Live bt

"Filmen viser en rødhåret kvindefigur danse i rød nederdel, lille top og sorte nylonstrømper i røde stilletter foran en mandlig filmfotograf. Efterhånden forsvinder hendes nederdel, hun sætter sig ned på en rød stol, og der bliver zoomet ind på hendes kønsdel, mens hun sidder med spredte ben. Herefter dukker en mand i bar overkrop op bag hende og han skærer hendes hoved af i et enkelt snit med en stor dolk. Halshugningen bliver vist to gange, inden tegnefilmen slutter." live eb

Normala exempel på "vanligt slösurfande", eller hur Merwinna?
Citera
2018-03-31, 23:46
Medlem
Citat:
Så Madsens snuffmovies, filmer där kvinnor torteras och får halsarna avskurna, halshuggningsfilmer, extrem tortyr av kvinnor osv tycker du inte verkar vara något annat än "vanligt slösurfande"?
Om någon ens kommer på tanken att försöka normalisera dessa vidriga, extrema filmer till "vanligt slösurfande" så är den naturliga frågan hur ditt eget "vanliga slösurfande" ser ut?
Men, det är en fråga som inte hör hit och jag känner att jag inte heller vill höra något svar på det.

#develi
har ju redan tydligt redogjort för dig om det som framkom om innehållet i Madsen dator.
Har du förträngt det? Här är inlägget postat av #develi och texten gällande alla namn på mapparna, innehåll osv, där har jag fetat vissa delar, samt visar även den text som var inlagd i spoilers.

Slösurfare sorterar inte sina nedladdningar i mappar döpta efter innehåll i nedladdningarna de som vill titta igen och igen och har mycket liknande material gör så för att lätt hitta detta igen och igen
Citera
2018-03-31, 23:52
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Mycket intressant att läsa!Just att Madsen blev utslängt ur klubben pgav sitt fluktande anser jag också är väldigt obehagligt. Inte att han blev utslängd men anledningen! Vilken läskig fluktande kuf! Med avancerat menar jag avancerat grymt Jag tänker att han nog plågat och torterat Kim under flera timmar . Jag tycker det är märkligt att han klarar av att först tortera och därefter stycka kroppen med allt vad det innebär. Därefter kliva av räddningsbåten och klara av att ge till synes lugna svar på reporterns frågor, med stänk av Kims blod i ansiktet. Det är det jag menar med avancerat.Han verkar ha rutin på det. Hursomhelst måste M låsas in för all framtid. Allt annat är otänkbart Om detta hemska dåd var hans första så tror jag inte att det skulle bli det sista .
Madsens beteende vid landstigningsfilmen visar en välmående sexualsadist som nyss fått utlopp för sina lustar. Hans dåd har "ventilerat" ut en massa ångest och tvångstankar han burit på, nu har han åter fått känna makt och kontroll. Den aggressiva sexualiteten han bär på har genom detta bestialiska dåd gett honom den ultimata sexuella tillfredsställelsen, han känner sig euforisk. Den tillfredsställelse och njutning han fått av att ha förverkligat sin fantasi, ger en en inpräntning i hans minne som gör att han kommer att vilja återuppleva samma euforiska känsla igen. En sexualsadist som mördat fortsätter i de allra flesta fall med det, finns ju inget annat som kan få honom att återuppleva detta klimax. Därför - absolut nödvändigt med inlåsning/förvaring på livstid, samhället måste skyddas mot det som han är. Förutom att han är så välmående och avslappnad pga sitt utförda dåd, så är han ju också en psykopat, som saknar normala känslor. Han verkar avslappnad, pladdrar på om sin stackars ubåt och när det frågas om Kim, minns han inte ens efternamnet, han har ju släppt av henne tidigare på kvällen.
Citera
2018-03-31, 23:54
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Minns mordet mycket väl, man trodde det var politiskt, men jag hade ingen aning om att PM blev förhörd angående det. Som jag förstår är mordet fortfarande olöst och man kanske tar upp det som ett cold case igen?

Tack för upplysningen.
Det skulle jag tro att de gör, han är säkert skyldig tror jag.
Citera
2018-03-31, 23:55
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Slösurfare sorterar inte sina nedladdningar i mappar döpta efter innehåll i nedladdningarna de som vill titta igen och igen och har mycket liknande material gör så för att lätt hitta detta igen och igen
Precis, sorterar i döpta mappar, har hur mycket äckelmaterial som helst som han vill kunna hitta lätt, just för att titta igen och igen och igen...som du skrev.
Citera
2018-04-01, 00:01
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Fetad mening är den springande punkten för den här typen - betydligt grövre fantasier (se hårddisk) och att konstant leva dubbelliv varav hans psykopati givetvis underlättar.

Det som ligger närmast till hands är seriemördare oavsett om det var debut.
En ovanlig avart, tack och lov.
Intressant om de fått fast en seriemördare redan vid hans första försök...
Citera
2018-04-01, 00:05
Avslutad
Citat:

#develi

Hmm?
Du blir nog överraskad vad många med svår panikångest eller andra smärtsamma tendenser surfar in på, alla dessa med tvångstankar, skadebeteende som söker upp forum delar bilder osv
Hur sjukt och gränslöst mycket vidrigt det finns går inte att fastslå.
Ta bara kriget på Balkan när rika män från Japan beställde filmade våldtäkter på muslimska kvinnor, sjukt.
Det räcker att en tioåring börjar surfa på ett ord hon han hört exempel "Skogen Aokigahara "
därifrån öppnas en ännu mer grotesk sida osv
Nyfikenheten hos människan är obegripligt obegränsad.
Citera
2018-04-01, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Ännu en av alla dessa slumper vi ska älska?

Och nä: det bor ingen liten PM i någon av oss andra. Sluta projicera.

Att förminska PMs maniska konsumtion av sexualsadistiska filmer och kalla det för ett normalt slösurfarande, man liksom bara råkar ramla på, tror jag rättens ledamöter starkt skulle protestera emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in