2018-03-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Just, så efterbliven var han ja,🙄 det hade jag glömt. Ja, inte lönt att pressa den.

Men Madsen har vi inte hört sista ordet ifrån, var så säkra 🤡

Trots att han vet att han är en "glappkäft" kan han inte hålla tyst
Citera
2018-03-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
"Jag älskar Peter, den Peter som han var för mig och den bilden kan jag inte få förstörd eller befläckad."

Befläckad? Bilden är DRÄNKT med blod.
Jag hade fel om Deidre. Jag gick på att hon var Åklagarsidans huvudvittne. Det var ju inte sant. Bara ett vittne i mängden.
Men utifrån det trodde jag att hon vänt kappan efter vinden och inte var intresserad av losern PM mer. Men det är ju bra att PM får titta på tv och läsa nyheter. För han var ju snabb med att slänga ut ett bete till DK efter att ha sett dokumentären tydligen. Och den arma,svaga kvinnan svalde kroken. Så nu har han DK på kroken igen. På reservbänken sitter DK igen.
Kanske tryggt att sitta och vänta på en "låtsaspojkvän"?
Citera
2018-03-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Nej, absolut inte! Det är ju var och ens processuella strategi, den kan inte visas i förväg, vore ju förödande för målet. Dessutom så ändras saker under rättegången.
Tack för info. Då förstår jag lite mer om vad som pågår i rättssalen.
Citera
2018-03-30, 00:05
Medlem
Grandiosos avatar
Är det Madsen som syns från 1:05 i inslaget från 1992? Den lille plutten med glasögon, lustig
frisyr och vit tröja och brun jacka?
https://www.youtube.com/watch?v=yyqLPBkMl_g
Citera
2018-03-30, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Tror det är något slags modern härskarteknik. "Du vet inte hur världen verkligen ser ut. Men det gör jag"

Ja, som PM som såg allt mycket bättre i mörkret än vakten på lastfartyget som såg det i månsken.
Citera
2018-03-30, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Är det Madsen som syns från 1:05 i inslaget från 1992? Den lille plutten med glasögon, lustig

JAPP. Den Raketklubb som sedan portförbjöd honom.

Man hittade ju en ögonlins på utbåten, troligast Madsens. Nu har har återgått till brillor igen.
Citera
2018-03-30, 00:23
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Man hittade ju en ögonlins på utbåten, troligast Madsens. Nu har har återgått till brillor igen.
Och till kavaj, när det är kvinnliga vittnen.
Citera
2018-03-30, 00:34
Medlem
Citat:
1992 var PM 21 år. Jag har för mig att PM och raketklubben Dark gick skilda vägar 1990 -91(?)
Men han kan ju varit med om ett raketuppskjut ändå.
Det är väldigt likt PM. Men han ser ut att vara mer 16 år här, än 21 år. (?)
Senast redigerad av ottoplommon 2018-03-30 kl. 00:38.
Citera
2018-03-30, 00:36
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat.

Låt inte tråden sväva iväg i generella diskussioner om en massa annat.

/Mod
Citera
2018-03-30, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Och till kavaj, när det är kvinnliga vittnen.

Ja, han dressade upp ordentligt. Av med häktesklädernas trista lump, på med kostym och intellektuella glasögon inför damernas dag.

Dessvärre har kläderna ingen som helst avgörande betydelse när det kommer till det han är åtalad för eller rättens bedömning i sakfrågan.

Men samtidigt säger det något om hans poserande förmåga och ständiga vilja till bedräglighet. I alla lägen.
Citera
2018-03-30, 00:46
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Tackar för den bekräftelsen!
Han liknar på pricken en skolkamrat jag hade en gång. Gick bättre för honom och mördat
har han inte gjort mig veterligen.

Svårt att tänka sig att den lille skiten där från filmen 92 skulle kunna gå och bli en
ruskig kvinnomördare.
Men det är ju så ofta faktiskt: de allra värsta av gärningsmännen ser så förbannat alldagliga
ut. Till det yttre är det så harmlöst. Men innanför ser det rakt annorlunda ut...
Citera
2018-03-30, 00:52
Medlem
Citat:
Tackar för den bekräftelsen!
Han liknar på pricken en skolkamrat jag hade en gång. Gick bättre för honom och mördat
har han inte gjort mig veterligen.

Svårt att tänka sig att den lille skiten där från filmen 92 skulle kunna gå och bli en
ruskig kvinnomördare.
Men det är ju så ofta faktiskt: de allra värsta av gärningsmännen ser så förbannat alldagliga
ut. Till det yttre är det så harmlöst. Men innanför ser det rakt annorlunda ut...

Ja, någon varningsstämpel i pannan finns ju inte.
Att Madsen betraktades som nörd i skolan kan man lätt förstå med sitt ensidiga intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in