Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Precis! Dådet mot KW kan omöjligen ha varit det första. Han kan ha plågat kvinnor förr, kanske ett av vittnena? Trots att ingen vill erkänna vidden av det i rätten. Sorgligt med tanke på vad som hände KW.
En av damerna berättade ju hur han höll tag i hennes hals och att hon såg hur hans blick fullständigt förändrades och hon blev väldigt rädd. Minns ej vad hon hette, men man såg en bild på henne i halvprofil - en vacker blond tjej med putande blankrosa läppar.
Nån som minns? Undrar om hon har vittnat ännu.
Ja, jag är verkligen skeptisk. Men mer bortom vittnena.
Vad fasen har denna sysslat med innan - även om det kanske inte är mord, så har jag väldigt svårt att tro att han inte ägnat sig åt nåt kriminellt på den sexuella fronten med tanke på hur mordet ser ut och alla de perversa filmerna.
Hans intresse för Amagermannen kom på tal idag igen och jag börjar undra kring brutala våldtäkter eller överfall på kvinnor som då saknar bevisning ihop med vag beskrivning av förövare.
Ett annat alternativ är väl nån sorts övervåld i samband med prostituerade.
Eller så eskalerar på nåt sätt som Russel Williams som var i samma ålder vid debut. Över 80 inbrott kopplat till fetisch, sen två sexuella övegrepp och slutligen två mord. Russles var i hög position och hade mkt att förlora. Kanske det håller dem i schack till viss del men står inte emot begäret till slut.