Citat:
Ursprungligen postat av
Trollet3
Jo, jag tror också att Det kommer att utnyttja journalisten till att skriva Dets sanning. Någon annan har vi ju tyvärr inte tillgång till. Men man får hoppas att hon inte fastnar allt för mycket i Skithögens garn så hennes skarpsynthet grumlas. För hennes artikel var riktigt bra, men det beror på att Det inte lyckats snärja henne. Än så länge..! Om hon inte också är psykopat, då kan det här bli riktigt intressant!
Det kan vara mycket värre än så det han har i tankarna beträffande henne.
Han kan lägga an på Walls journalistkompis i ett mycket speciellt syfte...
Han kan trakta efter hennes liv också nämligen...
Herr Madsen har redan chockat och förbluffat omvärlden med sitt bestialiska ubåtsmord.
Och kan ha ambitionen att vilja fortsätta chocka ordentligt.
Och det kan bara ske på ett sätt och det är att han tar ett dödande in där han sedan
kommer att sitta. Bara han kan lyckas se till så att han får en stund alldeles ensam med
vederbörande. Bara en liten stund räcker...och han har ett vässat tandborstskaft exempelvis
i beredskap. Och så blir han ett rasande odjur på nytt och strax har han ännu ett liv
på sitt samvete.
Överraskningsmord big way.
Och han blir än mer omskriven och säkrar verkligen en plats bland de allra värsta av mördare.
Han bryr sig inte längre om att ge sken av att vara nånting annat än det han verkligen är.
En omåttligt självupptagen ond liten man.
All strävan efter något annat än att bli fruktad och därigenom vunnen "berömmelse"
har vikit undan.
Han identifierar sig inte längre som någon Patrick Bateman.
Nu är det mister Lecter som gäller fullt ut för honom...
Ge honom en mask för facet så blir han överlycklig...
https://www.youtube.com/watch?v=XBP5DASAHRU
Jag skulle akta mig mycket noga om jag vore journalistkompisen för att ha något möte
med herr Madsen...
Alla andra kvinnor också för den delen som kan tänka sig att få träffa dansken
på tu man hand framöver...