Citat:
Ursprungligen postat av
allt.o.inget
Hoppas att man i framtiden kan nöja sig med styckning=mord. Man får helt enkelt skylla sig själv om man styckar en död människa. Finns inga förmildrande omständigheter som jag ser det. Åt helvete för mycket daltande i de så kallade "rättssäkra" samhällena
Fast om du tänker lite längre, så vill du nog ha ett rättssäkert samhälle där folk inte blir dömda för brott de inte begått. Nästa gång kan det vara du själv eller någon av dina anhöriga, som sitter där på den åtalades bänk.
Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Precis. Det finns ju inget bevis att hon var död innan han skar halsen av henne.
Jag skulle aldrig få för mig att stycka någon oavsett, varför liksom?
Systemet är så fruktansvärt föråldrat och dåligt förankrat.
Det har ju hänt att människor har gjort det, för att dölja en olycka som de varit ansvariga för, t.ex.. För att även "bara" en olycka skulle ha skadat dem så mycket, att det inte var ett alternativ att ta ansvar för den.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goran2012
Ja och lägg då till att det var fullmåne så tror jag absolut att han har smakat på både blod och kött.
Har M blivit en varulv nu också, i pöbelns fantasi..? Annars sa ju M i rätten, att Ditte/Deirdre träffar en man som är som en varulv... som komplement till M, för att M är för vanilj!
Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
He, he, men det har ju kommit fram att Madsen har haft sex med andra män. Du får endra till bisexuell.

Ja visst ja, norrmannen - känn dig stolt över din landsman...

Jag ska erkänna att jag inte vet hur sådana här saker funkar, men om man ska ha sex fler än två så måste det av naturliga skäl bli minst två av samma kön. Så det kanske inte behöver betyda att de två, tre eller flera av samma kön är bisexuella. Eller? Någon som känner till det här på riktigt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lulle333
Heterosexuell? Jag tror PM tog det mesta han kunde få händerna i. I går vittnade ju en man han hadde haft sex med.
Nej? Länk till förhöret av det manliga vittnet?