2018-03-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Jag trodde att alla skulle tycka att Månsson är totalt inkompetent på allting och att han är någon man irriterar sig på men konstigt nog har han fått en hel del sympatier här.

Skulle inte vilka vara ihopkedjad med han en minut

Samma här ! Tyckte han verkade sliskig !
2018-03-27, 15:56
Medlem
Xedomes avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Att backa undan och avstå att ta så mycket plats är faktiskt en ganska bra egenskap om man är dominant och tenderar rya med folk. Jag kan inte säga att jag heller upplever henne särskilt behaglig, men jag tycker Nick, frisyrgele-gubben och tanten med lebb-frisyren är hånfulla och mobbare.
Instämmer till fullo. Väldigt väldigt osäkra människor alla tre. Pinsamt att Gnällfarfar, KramaKudde & C.Helt är äldst i laget. Märks bara på gubb-fläsket, i övrigt omogna små 5-åringar. Hoppas på Öråd för Syd på Söndag & att Gnällfabbe ryker.

Men har som sagt en väldigt stark känsla av att TV4 riggar så att deltagarna de headhuntat blir kvar. I så fall blir det skitstövlarna TV4 värnar mest om. Har för mig att jag sett någon trailer där C.Helt läser upp ett brev som avslöjar amulettens existens?

Hela konceptet med headhuntade deltagare som TV4 plockar in är väldigt trist, för att inte tala om tävlingar "anpassade" efter dem (i Farmen tex). Hoppas jag har fel denna gång.
Senast redigerad av Xedome 2018-03-27 kl. 16:34. Anledning: .
2018-03-27, 17:29
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Att backa undan och avstå att ta så mycket plats är faktiskt en ganska bra egenskap om man är dominant och tenderar rya med folk. Jag kan inte säga att jag heller upplever henne särskilt behaglig, men jag tycker Nick, frisyrgele-gubben och tanten med lebb-frisyren är hånfulla och mobbare.

Litet ironiskt att tanten (Carolin) skriver på sin blogg:

"Vi söker en äldre kvinna som kan sätta alfahannarna på plats och har fått tipset om dig" ja så lät det i luren veckan efter midsommar, då hon enligt bloggen blev tillfrågad att delta i programmet.

Om det är Nick och Jim som avses med "alfahannarna", så är väl det sista hon gör att sätta dem på plats. Hon svansar ju runt dem likt en osäker tonårstjej som gör allt för att hänga med det tuffa moppegänget
2018-03-27, 17:39
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Litet ironiskt att tanten (Carolin) skriver på sin blogg:

"Vi söker en äldre kvinna som kan sätta alfahannarna på plats och har fått tipset om dig" ja så lät det i luren veckan efter midsommar, då hon enligt bloggen blev tillfrågad att delta i programmet.

Om det är Nick och Jim som avses med "alfahannarna", så är väl det sista hon gör att sätta dem på plats. Hon svansar ju runt dem likt en osäker tonårstjej som gör allt för att hänga med det tuffa moppegänget

Nämen eller hur. Jaså, de designar grupperna så medvetet? Beräknande tar de säkert med sköra människor och hoppas på mobbing då.
Usch, ibland får man flashbacks till Hunger Games när man ser Robinson. (När de fick ris och salt som present, så fick jag sån flashbacks till Hunger Games, där deltagarna får gåvor som dinglar ner från himlen i vita små fallskärmar.)
2018-03-27, 18:04
Medlem
någon som förstod, varför alla blev så arga vem månsson valde när dom skulle bli ihopkedjade? jag menar hade han valt en annan kille hade det också varit fel. känns som han blev mobbad från start utan anledning.
2018-03-27, 18:39
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophie.Nordh
någon som förstod, varför alla blev så arga vem månsson valde när dom skulle bli ihopkedjade? jag menar hade han valt en annan kille hade det också varit fel. känns som han blev mobbad från start utan anledning.

Han såg väldigt osäker ut. Jag tror du har rätt. Usch, vilken jävla sits han hade, att behöva välja sådär. Smått grymt, och beräknande att skapa osämja. Annars har väl två blivit ihopkedjade utan att behöva välja tidigare?
2018-03-27, 18:41
Medlem
Mycket av Robinson går ut på att anpassa sig i grupp för att vara med i spelet så länge som möjligt.
Då väljer en person att bryta sig ur gruppen och köra eget race
Vad är det hon inte fattar?
Iofs gör det inget, vill inte se henne i programmet mer, men en omgång lär hon stanna p.g.a amuletten.
Det roligaste jag ser fram emot är att se lagets miner när de inser att hon köpt sig immunitet för deras saker, he, he!
2018-03-27, 19:37
Medlem
Lillemor får två nya hatojekt i sitt lag nu.
2018-03-27, 19:39
Medlem
dialektikers avatar
"Månsson röstades bort" sa jag (ömmande för honom) till dottern som kollade Robinson på datorn här.
"Ja, vad skönt. Han var oduglig!!" tyckte hon.
2018-03-27, 19:42
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Sjunger sånger till stjärnorna? Vad äter hon för skumma saker?
2018-03-27, 19:44
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Mycket av Robinson går ut på att anpassa sig i grupp för att vara med i spelet så länge som möjligt.
Då väljer en person att bryta sig ur gruppen och köra eget race
Vad är det hon inte fattar?
Iofs gör det inget, vill inte se henne i programmet mer, men en omgång lär hon stanna p.g.a amuletten.
Det roligaste jag ser fram emot är att se lagets miner när de inser att hon köpt sig immunitet för deras saker, he, he!

Ja, herregud. Sällsynt korkad människa. Värst är att behöva se henne gå runt och tro att hon är så rebellisk, som att hon skulle få sympati från tv-tittarna. Hon har ju kört ut sig själv från tävlingen, fattar hon inte det?
2018-03-27, 19:45
Medlem
Fan vad gött att de infört immunitets-amuletterna från Survivor. Blir mycket mer taktik och blind-siding om de sköter det rätt och turen faller väl in.
Tar hela tävlingen till en ny nivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in