2018-03-27, 01:34
Medlem
Xedomes avatar
Vickan är onekligen speciell, men hade varit jävligt kul att se en rätt spelad amulett vända upp och ner på Gubbfläsket i lag Syd.

Nord lär sno åt sig både tändstål, yxa och kokkärl om de nu lämnat det framme. Synd att de inte har något fisknät kvar.

Mindre mat åt PT:arna på Sydsidan lär ge Nord ett vinnarstreak och förhoppningsvis Syd örådet på Söndag. Tror inte Syd fixar matinskränkningar när nu laget lider av social cancer. Nord lär boostas rejält både mentalt och fysiskt efter plundringen inför veckans tävlingar.

2018-03-27, 06:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Saknar inte Månsson nånstans. Men jämfört med Gubbfläsken i lag Syd är han iofs ett helgon.

Marie, Lillemor, Lina och Ida i lag Nord har tillräckligt med både fysisk och psykisk styrka att slå ut Syd flera gånger om nu. Trots alla PT:are i Gubblaget. Dessutom har de en polis och en stuntman i laget.

Hoppas Snygg-Robban och Ida slår på stort och plundrar Syd så de får äta ordentligt nu också, så är saken biff.

Är det därför de har förlorat 3/4 tävlingar?
2018-03-27, 07:53
Medlem
enfindams avatar
Vicky har "flyttat hemifrån" och vägrar att äta den mat som laget har tillagat. Man undrar hur hon klarar sig utan mat?
Senast redigerad av enfindam 2018-03-27 kl. 08:07.
2018-03-27, 08:07
Medlem
Nick är ju den starkaste spelaren i hela Robinson, tror Jim eller desiree åker i örådet. Varför dansar Jim så jävls konstigt i introt
2018-03-27, 08:33
Medlem
Vickan han flyttat hemifrån, Hoppas de slutar filma henne också..
2018-03-27, 08:54
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Luftmuskler. Det är inte normalt att se ut som han gör i den åldern. När han pratar framför kameran ser man att han har pumpat upp sig innan.

Intressant. Hur pumpar man upp musklerna med luft?
2018-03-27, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Nä, Dessi följer ju Nick på Insta och gillar hans inlägg där så de var nog inte så mycket ovänner.

Nu ja. Robinson visas ju inte live direkt.......
Kan ju fortfarande ha varit tjafs där och då. Klart man lägger gammalt tjafs bakom sig när hela programmet är över och man är tillbaka i Sverige.
2018-03-27, 09:09
Medlem
Fy fan vilken motbjudande individ Vicky är. Tv4 skulle göra alla en tjänst genom att bara sluta filma henne och sen när det är dags att packa ihop och återvända till civilisationen så råkar hon glömmas kvar. En sopa som Vicky kan tacka vårt välfärdssystem för att hon blivit över 40 bast och skulle inte överleva en vecka ensam där på ön. Darwins law bitch..
2018-03-27, 09:27
Medlem
75190255508s avatar
Nu hoppade jag över en massa inlägg eftersom jag inte sett det än.

Finns det någonstans man kan se det gratis? Jag bor utomlands.
2018-03-27, 09:29
Medlem
Har sett en del avsnitt av det här, men det händer fan ingenting.
De bara sitter i sitt läger, ingen bygger något, ingen fiskar något, ingen jagar något. Ingen går på upptäcksfärd.

Och det är uruselt att produktionen är enligt samma recept som det stora tårtslaget, dessertmästarna, mästerkock osv. Och med det menar jag att de tar deltagarna åt sidan, och ställer frågor till dem under t.ex. tävlingar och liknande för att ge sken av de realtidskommenterar händelserna vi ser.

I äldre dokusåpor så gick de till en bikt eller liknande, dit en person gick och berättade ärligt vad den tyckte om något eller om den störde sig på någon utan att produktionen intervjuar dem.

Det här är skit.
2018-03-27, 09:46
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Vicky har "flyttat hemifrån" och vägrar att äta den mat som laget har tillagat. Man undrar hur hon klarar sig utan mat?

Som jag skrev tidigare så blir jag inte förvånad om hon får mat av produktion för att de på så vis kan hålla liv i bråket i lag Syd.

Jag skrev också att Jim seglar under falsk flagg och det var det någon som också hade sett.
2018-03-27, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Nej du behöver definitivt inte vara psykolog för att ha titeln "samtalsterapeut".
Jag trodde att alla skulle tycka att Månsson är totalt inkompetent på allting och att han är någon man irriterar sig på men konstigt nog har han fått en hel del sympatier här.

Skulle inte vilka vara ihopkedjad med han en minut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in