2018-03-25, 23:54
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Lillemor knns riktigt obehaglig. Fr lite psykopatvibbar.

Trkigt att mnsson kte ut. Var ju den mest underhllande i lag nord att flja.

Viktoria verkar ocks riktigt galen. Fr hoppas hon blir kvar ett tag s man kan observera hennes beteende.
2018-03-25, 23:54
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Har inte sett mer n frsta avsnittet men jag behver f svar p mina frgor.

1. Skter sig TV4? Har de vldtagit konceptet eller kr de mer som den amerikanska versionen
2. Hur r dagarna uppdelade? T.e.x rdet r p sndagen, vad sker resterande dagar?

Jag r skarpt skeptisk till detta men jag tnker ge kvllens avsnitt en chans innan sngen! FY FR ER TV4! Ni har ftt chans efter chans att styra upp detta. Nu hoppas jag fan i mig att det r bra tv som vankas.

Det sker lite tvlingar under M-To dr bland annat lagtvling om vilka som gr till -rd.
Det r vl lite som Farmen? Under veckan sker de viktiga tvlingarna, men p sndagar r det -rd och tyvrr inte mycket mer.
Tittarna r vl mest intresserade av sndagar, s borde varit bttre "repriser" frn veckan och inte ha det s utdraget. De som bara r intresserade av -rdet borde ftt se det p tv4play.[Lnk] Hade vl kunnat introducera lite vad som hnder med Mnsson efter utrstningen.
Mndagar skulle de ju kunna gna bara t (troligtvis) de utrstade p nya lgret. Dvs typ som Farmen gr med Torpet.
https://www.youtube.com/watch?v=yGGijVkn8nE
2018-03-25, 23:55
Medlem
Senast redigerad av fille277 2018-03-26 kl. 00:23.
2018-03-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Va det betyder det verkligen inte. r du adopterad eller ? . Vilket bissart utal
2018-03-26, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Va det betyder det verkligen inte. r du adopterad eller ? . Vilket bissart utal
Behver inte betyda det men hur har de annars lrt knna varandra d?
2018-03-26, 00:17
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Och det lr vl vara Niclas Sderblom

Jvligt synd med s lite lammktt p herrsidan. verriga gubbar med spray-tan r inte kul att kolla p. Speciellt inte med sna p**is-komplex som byggnget.

Citat:
Han hade garanterat varit vackrare att se p utan den.

Citat:
Jvligt synd att Robert Follin tog med sig skjorta. Verkar till skillnad frn de gamla gubbarna i lag Syd ocks vara vl utrustad. Mn som alltid mste hvda sig la Farbror Spray Tan tyder p motsatsen.

Ingen som orkar leta upp lite bilder frn ngot nakenstunt Follin gjort? Body double, etc.

Tantsnuskig much?
2018-03-26, 00:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Desire r i Lag Syd. Lillemor, Johan och Ida r i Lag Nord.
2018-03-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Desire r i Lag Syd. Lillemor, Johan och Ida r i Lag Nord.
S var det. Nvl, hon verkar hnga med folk frn motsatta laget.
2018-03-26, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Heja nick. Han stter feminist fittorna p plats. Dsire rstar skert p miljpartiet trots att hennes farsa ordnat en 7rummare p stermalm t henne.
Ja, och bda feministerna svarar med att ta till lipen eller lmna lgret. Starka kvinnor, verkligen.
2018-03-26, 01:57
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:

Stor chans att de lrt knna varandra spass bra allys att de str ut med varandra efter inspelningen.

Troligen har dessa gtt lngt in mot slutet, om de inte blev de sista.
2018-03-26, 01:58
Medlem
Mrkligt att s mnga hr nd tyckte att det var konstigt att Mnsson kte, istllet fr ngon som Johan. Mnsson har varit en klumpfot sedan han in kom, fis-ljummen i tvlingarna. Sedan har Lille bombarderat konfliktundvikande Mnsson sedan de kedjades fast, riktat onskad uppmrksamhet mot bde sig sjlv och Mnsson.

Jag ser grna att Lille stannar ett tag och fr ngon chans till att rikta sina kanoner mot ngon innan gruppen inser hur hon r funtad och skickar hem henne. Ingen vrdig vinnare nr det frsta man gr i tvlingen r att gnlla och gra ett jvla liv ifrn sig. PEEEEEE-KATTEN!
2018-03-26, 05:38
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Mnsson gjorde ju inget fr att rdda sitt eget skinn, hade det varit jag hade jag gtt runt och snackat med allt och alla och frskt mindfucka dom till min frdel. ven om jag tycker att han var en rolig karaktr s tycker jag att han frtjnande att ka ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in