2018-03-22, 20:29
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Hennes farsa är engelsman, kände hennes brorsa för länge sedan och de snacka engelska hemma

Jo men nu är de svenskar bland svenskar.
2018-03-22, 20:38
Medlem
Asklords avatar
Man fick ju inte ens se klart utslagstävlingen, så jävla fattigt!
2018-03-22, 20:52
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, skjortan han har valt är verkligen av usel kvalitet. Man ser ju att det är en sån där slipprig, tunn sak.

Köpte nog en Gucki-skjorta för 150:- i Alanya och trodde den var äkta.
2018-03-22, 20:53
Medlem
De visade inte hela tävlingen, de fick tydligen äta vidare ett bra tag.
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Utslag även fast Marie klarat av två och Kukemor en?
2018-03-22, 20:54
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför har milf-Victoria låg status i gruppen?

För hon har berättat att hon inhyser fyra gruppkommande vuxna afghanmän och att hon ligger med alla.
2018-03-22, 21:41
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför har milf-Victoria låg status i gruppen?

Det är ju bara hon själv som påstått det. Då man inte fått se några exempel på att någon annan skulle se det så undrar jag om hon inte bara är en sån jobbig människa som tänker hierarkier överallt och som eftersom hon blev mobbad som barn av helt orimliga skäl får för sig att hon är utstött och paria i alla möjliga sammanhang.
2018-03-22, 21:48
Medlem
Originalets avatar
Ett fiskhuvud hade väckt mina kräkreflexer direkt. Finner inte ord för hur cool Marie är i tävlingen. Hoppas hon går långt!

För övrigt hatar jag upplägget med dessa korta episoder.
2018-03-22, 22:32
Medlem
bagarn29s avatar
Efter dagens avsnitt tycker jag att det börjar bli larvigt. Skönt med två dagars paus.

Vet inte om jag orka se mycket mer. Anders är ju förbannat tråkig och står han och viftar med armarna.
2018-03-22, 22:41
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Originalet
Ett fiskhuvud hade väckt mina kräkreflexer direkt. Finner inte ord för hur cool Marie är i tävlingen. Hoppas hon går långt!

Håller med, dåligt koncept med halvtimmesavsnitt.

Jag väntar egentligen hellre några dagar och tittar sedan på tre-fyra episoder i rad från tv4play. Risken är bara att man stöter på någon spoiler i typ Aftonbladet.se eller liknande innan man hunnit titta ikapp.

Marie verkar f.ö. psykiskt starkare än alla de andra deltagarna tillsammans.

Haha, litet ironiskt när Henric höll för öronen under insektsätartävlingen, när någon av de andra åt eller kräktes. Kanske inte så bra pr för en samtalsterapeut som inte tål att lyssna på andra människor
2018-03-22, 22:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
För hon har berättat att hon inhyser fyra gruppkommande vuxna afghanmän och att hon ligger med alla.
Var kan jag läsa mer om detta?
2018-03-22, 22:46
Medlem
Xedomes avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Originalet

Exakt. TV4 borde åtminstone gjort timslånga avsnitt. Riktigt uselt att man inte ens visar vinnaren av immunitet.

Farbror Steroid har ett gigantiskt mindervärdeskomplex. Måste vara misslyckandet med att inte ens kunna göra upp eld med tändstål som gjort honom så kinkig. Kvinnorna måste ha haft ett oändligt tålamod som lät gubbarna fallera med tändstålet i två hela dagar. Och sen när en av tjejerna talar om att man måste blåsa på glöden, tycker Mr Spray Tan att det är en dålig idé.

TV4 borde censurerat bringorna på de trötta gubbarna i lag Syd. Jag sitter faktiskt och äter vid den här tiden.

Senast redigerad av Xedome 2018-03-22 kl. 22:59. Anledning: .
2018-03-22, 22:52
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Varför var det synd att han tog med sig skjorta?

(Den är trasig och ser lite malplace ut. Men "synd" om honom är väl lite att överdriva?)

Han hade garanterat varit vackrare att se på utan den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in