Flashback bygger pepparkakshus!
2018-04-01, 23:40
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Blir lite förvånad över att Pascal och Nicoline röstade på Nick
Trodde nog att de skulle vilja få bort Jim först som är svag i tävlingar och tillför inget

Trodde betydligt mer om Pascal men han var tydligen en cuck.

Han vill bara trycka Nicoline till varje pris. Verkar vara det enda han bryr sig om.
2018-04-01, 23:43
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTaiwan
En fitta ja ur kvinnligt seende, men inte dum i skallen.

Beteendemässigt så är hon en sådan där jobbig jävel.

Hon påminner om en sur mattant som vi hade i skolan.
2018-04-01, 23:46
Medlem
Ringleaders avatar
Caroline börjar gå mig på nerverna. Vilken jävla bitter gnällkärring hon är. De borde rösta ut henne härnäst då hon bara sprider negativ energi.
2018-04-01, 23:48
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyn
Jag är glad att Viktoria är kvar och Nick åkte hem. Konstigt nog med tänke på att många här inne ogillar henne men jag gillar hennes envishet och på det sättet hon förminskade och stod emot Nick utan att snacka mycket skit som han gjorde. Nästa är det C som får åka hem 👌

Vad är det för skit Nick sagt? Viktoria är ju den som snackat skit och förstört för dom andra. Hon spelade dum och försökte låsa upp ett lås åt fel håll. Vägrar bo med dom andra. Hon har ju hela tiden sagt att hon är MOT sina lagkamrater och medvetet saboterar.

Motståndet mot Nick här är att han är för stor... Anabola stor. Han är inget stor. Han är 52år och vältränad med låg fett procent. Mått mässigt är han normal. Sen är han jävligt bestämd och är manlig. Men dagens människor är för klena psykiskt och klarar inte det.
2018-04-01, 23:50
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Simning handlar inte om styrka.

Dragkamp samt alla dessa tävlingar där man lyfter grejer. Vet inte vad dom heter men när jag tittade på Robinson med Paolo så vet jag att det var flera tävlingar som nästan bara handlade om styrka.
Klart simning handlar om både styrka och uthållighet. Som sagt vet jag inte vilka tävlingar du syftar på som Gnällfarfar skulle vara stark i. Har inte sett någon faktiskt.
Är man gammel och trötter passar man bättre hemma. Att snacka om att man är stark är något helt annat än att vara stark. Marie är en stark deltagare till exempel. Nick både svag i tävlingar, svag på överlevnad och dessutom hyfsat osympatisk.
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Caroline börjar gå mig på nerverna. Vilken jävla bitter gnällkärring hon är. De borde rösta ut henne härnäst då hon bara sprider negativ energi.

Absolut. Ragata som Jim sa. Jag blev lite förvånad att han kläckte ur sig det redan innan röstningen. Det verkar inte som att alla bara hatat Vicky ändå. Det ser ju ut som att aggressionerna vänds mot Caroline i trailern också, nästa vecka.
Medlem
MrTaiwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Beteendemässigt så är hon en sådan där jobbig jävel.

Hon påminner om en sur mattant som vi hade i skolan.
Men hon vinner ju över övriga idioter som vill ha ut henna med råge.
2018-04-01, 23:52
Medlem
Tråkigt att Anders inte berättade i örådet hur Viktoria kom över första amuletten. Jag missade det avsnittet men verkar som hon bytte till sig den mot saker gruppen hade haft nytta av. Fast hade de avslöjat det, hade hon blivit ännu mer hatad och åkt ut som nästa person. Kanske ville produktionen istället behålla henne ett tag.
2018-04-01, 23:57
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DekadentVerklighet
Vad snackar du för skit? Nick har varit (och är) personlig tränare åt kändisar i Hollywood. Om det är någon som har någon jävla möjlighet att klara sig rent styrkemässigt så är det väl han om någon.
Tror knappast någon i tråden har missat vad Gnällfabbe har för profession - förmodligen tränar han folk på TV4 med - eftersom det är de som rotat fram honom från dyngan.

Nu har ju faktiskt Nick visat sig vara svag i tävlingarna, dessutom.

Kan det vara så att vi till och med har en liten (stor i orden, liten på andra ställen) kändistränare i tråden, månne?

2018-04-01, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader

Så går det när man röstar ut Hollywoodtränaren. Jag hade också varit bitter på Victoria och alla andra idioter som tar hjärndöda beslut. Har du aldrig själv känt såhär när du befunnit dig i en grupp med fårskallar?
2018-04-01, 23:58
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTaiwan
Men hon vinner ju över övriga idioter som vill ha ut henna med råge.

På vilket sätt har hon vunnit över dom andra? Hon köpte immunitet med dom andras grejer och sedan så "råkade" hon hitta en amulett som låg i stort sett mitt framför henne när hon var på väg tillbaka till hennes ställe.

Hon har alltså inte visat sig vara smart på något sätt ännu.

Det är rumpnissen som har dragit i trådarna så här långt.
Senast redigerad av Steinarr 2018-04-02 kl. 00:01.
2018-04-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Kan det vara så att vi till och med har en liten (stor i orden, liten på andra ställen) kändistränare i tråden, månne?

Vad rolig du är.

Mycket möjligt, själv är jag fullständigt ointresserad av allt vad heter gymmande, men jag imponeras ändå av deras enorma viljor och envisa dedikation till att bygga sin fysik. Det borde alla bli.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in