Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Du har kanske inte förstått mig helt. Vad jag menar är att invandringsvågen ifrån Balkan till en början blev mycket betungande men till min förvåning finner jag nu att människor i min krets från Serbien, Montenegro, Kroatien, Kosovo plötsligt går över till SD, AFS har dom ingen kännedom om men "Jimmie" är inarbetad. Dessa Juggar är mer Sverigevänliga "tror" jag än Svenskarna.
Naturligtvis vill jag ha stopp NU eller egentligen för länge sedan för invandring från Arabien och Niggro Africa.
Asyl kan sökas bara av människor i vårt närområde enligt min bestämda uppfattning. Detta måste SD trumma hela tiden. Trycka hårdare även på återvandring.
Jag är bekant också med en Irakier som hör och häpna tillhör SD och är aktiv här på orten. Varför drog jag upp det här med Kurder och Iranier? Uzbekier var ett misstag från min sida, men Kurder och Iranier som finns här gillar inte Araber och Negrer och kan mycket väl börja rösta på SD och för all del AFS.
Jag har själv vaknat sent som Sverigevänlig, lurad som jag var. Jag ser det inte som kört för Sverige. På sikt är kanske AFS bättre men inte inför 2018, jag tvivlar mycket starkt på att AFS får mer än 2% i detta valet och jag vill inte kasta bort min röst.
Jag respektera dina åsikter och tonen kan ibland bli hård här på nätet.
Dock tror jag inte du har ännu satt dig in var i skillnaden i öppen svenskhet som SD talar om, kontra identitetspolitik baserad på etnisk härkomst som jag talar om.
Det är en resa att sätta sig in i och tråden handlar om partiet AFS men när du nått slutmålet förstår du att öppen svenskhet är helt omöjligt då det går helt emot naturen.
Biologi är allt.
Öppen svenskhet är en utopi som går emot människans natur och samhällen som annammat altruism och extrem individualism...dör ut.
Jag har också bekanta från andra länder men det här handlar inte om individer, det handlar om gruppdynamik.
Som andra debattörer påpekat förstår jag inte påstårndet att man ”kastar bort sin röst” genom en röst på AFS...??
Hade SD haft 6-7%...då hade risken att rösta på ett annat parti och kasta bort sin röst varit övervägande.
Men SD är uppe i siffror som i vissa mätningar visar på att det inuläget är Sveriges NÄST största parti.
Hur kan 4% procent till ett andra invandringskritiskt parti...riskera att bli en ”bortkastad röst” kan du utveckla det resonemanget?
Måste SD vara det enda invandringskritsika partiet?
Vad för skillnad gör det om SD får 21% istället för 25%? Är det avgörande för vår bräckliga svenska demokrati?
Varför kan andra europeiska länder ha flera invandringskritiska partier, Italien och Ungern m m, men inte Sverige?
Samt har SD verkligen gjort sig värdiga att inneha monopol i Riksdagen som enda invandringskritiska parti?
SD kommer framöver vara partiet för den stora massan medan AFS kommer vara partiet för den intellektuella, tänkande individen och invandringskritiken.