Citat:
Ursprungligen postat av
Kwato
Ingen har tvingat dig att vara här.
Nej, och jag kommer fly landet tids nog. Almqvist och Ekeroth är av samma uppfattning, så jag är inte ensam.
Citat:
Men ingen vill ha dig här. Jag brukar säga till dina landsmän att de inte förstår hur bra de hade det i sina hemländer.
Vilka landsmän? Vad pratar du om? Du bor inte i Sverige förstår jag? Eller är du själv invandrare?
Citat:
Men de försäkrar alltid att det är bättre här och att de inte har något att åka tillbaka till. De tjänar eller får mer pengar här och bryr sig tydligen inte om något annat än pengar. Du är likadan som de är.
??? Börjar undra om du citerade rätt person? Jag bor i Sverige, jag är svensk, hela min släkt är svensk, jag har inte tagit mig till Sverige för att arbeta och tjäna pengar, eller vad fasen pratar du om? Hade jag tagit mig till Sverige för pengarnas skull, så hade jag för fan inte arbetat! haha, jag hade ju bara gått på bidrag som de flesta som kommer hit. Enkelt, lagligt och bekvämt, i ett mjäkland som tillåter precis VAD SOM HELST!
Citat:
Ditt gnisslande tjafs om att AFS inte har en chans kommer av att du är som du är.
Nej, utan snarare att jag har en bra verklighetsuppfattning!
7 övriga partier SD borträknat har alltså FRYST UT SD p.g.a vad de kallar rasistiskt och nazistiskt. De har gjort det nu i 4 år. M går alltså hellre ihop med S för fan, bara SD får frysas ut.
Tror du på allvar att AfS har en enda chans?
Är det någon som jobbar för AfS så är det ju du och många här inne, och försöker värva röster. Finns ju ingen logik i det ni skriver ju.
Svara mig på följande fråga: Hur i helvete tror du att 7-klövern ställer sig till att samarbeta med AfS om de t.o.m vägrar samarbeta med "mjuka" SD? Har du någon som helst logisk argument till denna fråga?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vadaadaa
Du får ursäkta, men det finns inte ett uns av logik i ditt dravel.
Jag har på flera sätt försökt visa vari dina felslut ligger, men du verkar tyvärr vara fullständigt oemottaglig för argument.
De flesta andra som orkat svara dig säger ungefär samma sak som mig. Du verkar vara en nyfrälst 7-klövare som i elfte timmen och femtionionde minuten insett vad du röstat på i alla år.
Jag röstade på SD 2006, 2010, 2014.
Jag har sett förfallet.
Jag har sett hur SD har anammat en vänta-och-se attityd.
Jag har sett hur SD hanterar demokrati internt.
Vem vet om si så där 10 år kanske du inser vad jag talar om. Du verkar ta god tid på dig att komma till insikt.
Nu, vänligen sluta spamma tråden med din litania. tack!
Allt det du skriver må vara SANT! Men för helvete tänk like längre än att du nu vill hämnas på SD för att de inte har varit som du har hoppats!
Tänk istället att där har Sverige en räddning!
Jag skiter fullständigt i annan politik just i dagsläget än just den obegripliga asylpolitik som förs, vårdpolitik samt säkerhetspolitik. För mig är dessa frågor de allra viktigaste
just nu.
Och jag ser klart och tydligt att SD,
just nu, är det
realistiska svaret på dessa problem.
Sen skiter jag i allt annat.
En normal och sansad människa som tänker logiskt, tänker på detta vis. Den vill ha lösningar och det snabbt. Den tar den mest realistiska lösningen som existerar som har de största chanserna.
Sverige håller på att braka ihop ifall ni inte har märkt detta! Det är handgranater och mord och skjutningar, gruppvåldtäkter och vårdköer som är kortare i U-länder, skolan åt helvete liksom rättssäkerheten. Det går för helvete mot anarki i detta, förr vackra, land.
Och detta har inget med varken etnicitet, religion, nationalism eller något sådant där att göra. Ingen rasism och ingen nazism. Detta är bara sunt förnuft, att man kan helt enkelt inte låta hundratusentals människor år ut och år in går på bidrag utan motprestation. Jag hade varit lika upprörd om det hade varit pursvenskar. Man kan heller inte ha helt öppna gränser utan kontroll. Här flödar både vapen, droger samt illegala flyktingar in som inte i något annat land.
Detta är vansinne och måste sättas stopp för omgående.
Skall vi nu hålla på att börja om på ruta 0 med AfS tycker ni och vänta sådär 8-12 år till, tills de i BÄSTA FALL når nivåer som SD?
Förstår ni överhuvudtaget att vi kan ha ett inbördeskrig vid det laget? Och Då, kära ni, kan ni glömma allt som har med demokrati att göra - det kan ni iofs göra redan idag ärligt talat, men bättre blir det inte i alla fall.
Jag skiter i detta nu, gör som ni vill, rösta som ni vill. Rösta för all del på F! eller MP, så blir det säkert bra allting!