Citat:
Ursprungligen postat av
Vadaadaa
Det bästa vore utan tvekan:
Du är bara pinsam i din tragiska ursäkt till argumentation.
Jag tycker det är du som är pinsam som inte förstår logiken i det jag skriver! Ungefär lika pinsam när 7-klövernidioter inte fattar när man förklarar farorna med obegränsad och okontrollerad invandring.
Citat:
Efter att ha sett dig spamma tråden skulle jag vilja tillägga ett ännu bättre alternativ:
AfS - 30%
SD - 0%
Javisst! Självklart! Men låter detta RIMLIGT i dina ögon? Det är ju helt orimligt.
Får AfS 30% och SD 0% så lovar jag att jag kommer resa landet runt och dansa naken i en timme på torget i varje stad i hela Sverige!
Det finns inte på kartan att folk har så mycket hjärna i korkade Sverige.
Har ni följt med överhuvudtaget? Har ni sett hur folk röstar? De flesta fattar ju INGENTING!
Kommer man till V4 länderna så möts man av kloka och likasinnade människor, men i Sverige är det som om vettet har gått ur nästan varenda kotte. Det är pinsamt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Vadaadaa
Du tänker fel.
Anledningen till hatet mot SD är deras sk 'rötter'-
AfS har inga 'rötter', just därför är det inget pk-problem att samarbeta med AfS
Haha, skitsnack. AfS är ännu mer hatad av MSM och 7-klövern än vad SD är. Lita på det.
Kolla bara på detta:
Citat:
Ursprungligen postat av
FarbrorAgge
Borås stad har blockerat Alternativ för Sveriges hemsida på sitt nät, enligt Kasselstrands twitter.
https://twitter.com/gustavkassel
Ser det ut som att AFS är poppis bland MSM, tycker du Vadaadaa?
Citat:
Ursprungligen postat av
.SMOrcimus.PriME
Jag börjar förstå hur du och många andra SDare fungerar.
Ni kom över från 7-klövern antingen precis innan valet 2014 eller någon gång efter.
Absolut inte! Var får du detta ifrån?
Alla era jävla mespartier, inkl. AfS och SD, är ingenting jämfört med regerande partier i V4 länderna!
Jag är betydligt närmare de partierna är något här i detta naiva mesland.
Er kära AfS vågar inte säga en 10-del av det Orbán Viktor säger. Så kom inte med att jag är gammal 7-klövare.
Däremot har jag en hjärna, till skillnad från många här. Och jag förstår ju att i ett land som Sverige, som är helt fullproppat av naiva daltande mesar, så finns det ingen chans i helvete att få in ett rakryggat parti som vågar säga sanningen. Det FINNS INTE PÅ KARTAN!
Eller så lever vi i helt skilda länder och världar.
Citat:
Istället för att omfamna det nya alternativet så avfärdar ni det (precis som ni avfärdade SD för 4, 8, 12, 16 år sen) med exakt samma resonemang nu som då.
AfS kommer aldrig ta sig in riksdagen, en röst på AfS är bortkastad, AfS är rasister, AfS likställs med NMR. Känns det igen?
Men skärp dig nu. Det är väl inte jag som tycker så! Men hur fan kan du vara så blind att du inte ser att du bor i ett land fullt av idioter som är fullkomligt konflikträdda?!?!? Naiva konflikträdda människor som skiter ner sig bara de hör ordet SD eller AfS!!!
Var i HELVETE hade du tänkt att AfS skall få sina röster från? Danmark? Finland? Polen? Ungern? Tjeckien? Slovakien? VARIFRÅN????
Folk vågar knappt rösta på mjäkiga SD. Hur kan du vara så korkad att tro att de vågar rösta på AfS?
Citat:
Vad får dig att tro att du bättre vet vad Sverige behöver för att räddas än dom personer som såg problemen och kaoset vi var påväg mot långt innan du ens hade tänkt tanken?
Hahahaha, jag såg dessa problem långt före dig!!! Kom inte här och försök med skitsnacket tack.
Citat:
Släpp sargen och kom med i matchen, tiden för mellanmjölk är förbi sen 20 år tillbaka. Vi är påväg ner i avgrunden och att då rösta på ett parti som gör allt för att få bli ett stödparti till dårskapen och som bäst kan leda till att vi kör ni i avgrunden i 100km/h istället för 200km/h.
Hur är det räddningen för Sverige menar du?
Fatta någon gång att SD inte har en chans i världen att föra samma "hårda" (egentligen mjuka, för AfS är jävla kärringar egentligen) politik som AfS, samtidigt som de stadigt plockar röster från svenska folket. SD är TVUNGNA att väga sina ord för att få folk att rösta på de!!!
AfS kommer nu att få välja mellan att:
1. Göra som SD, och "mjukna" (åtminstone utåt sett), för att kunna plocka fler och fler röster.
2. Fortsätta med samma inställning som nu, och inom en snar framtid nå sitt maxpotential på kanske högst 5% eller något sådant där.
Citat:
Ni verkar tro att Sverige befinner sig i ett läge där dialogpoliser är effektivt och tillräckligt för att hålla gatorna säkra. Sorry, men det är inte 50-talet längre. Lång tid har passerat sen dess och problemen har blivit tusenfalt gånger större och kräver annat än en politik som kan anses vara lagom.
Det är för fan ni som är mesiga som röstar på AfS! Kräv en ny Viktor Orbán istället! Där har du en man som vågar säga sanningen! Inte som kärringarna i AfS!
Citat:
Ursprungligen postat av
kungbyxlos
I PK-media är man vettskrämda för afs väldiga popularitet. När man lyckats tämja SD till att bli "rumsrena" så dyker afs upp!
Klart att det känns bittert för PK. Och som en ren motåtgärd publicerar Expressen genast lite grann om sanningen om gruppvåldtäkterna.
PK-media lär inte vara vettskrämda. De är väl medveten om att Svensson är en naiv konflikträdd liten mes. Du tror väl inte den stora massan vågar rösta på AfS? haha dröm vidare.
Citat:
Sen finns det troll som menar att afs aldrig kommer att få inflytande. Vilket struntprat.
Då får jag vara troll då i så fall. Men i Sverige finns det ingen chans. I Danmark hade det kanske funkat, men inte i Sverige. Folk är för rädda här. Inse fakta någon gång.
SD, må de vara mesiga för min smal (likväl som AfS är), är enda räddningen för Sverige just nu.
Ni fattar bara inte det ännu! Men vänta och se! Fortsätt ni och drömma vidare! Snart är det inbördeskrig i detta land och jag skiter snart i detta och flyr till något av V4 länderna.
Almqvist och Ekeroth har redan gjort slag i saken, de har hjärna de!
Att diskutera med er är som att diskutera med någon från MP eller F!. Helt jävla omöjligt att få er att inse sanningen. Ni drömmer bara vidare i en låtsasvärld som om detta vore Danmark.
T.o.m norrmännen har ju för fan mer stake än svenskarna och vågar säga sanningen, ifall ni har missat detta.