Citat:
Om nu min granne mördas under mystiska omständigheter så kan jag meddela att hårddisken är full med seriemördare, bokhyllan likaså. Mina sökord skulle få den mest hårdhudade kriminalare att iaf rynka pannan. Jag känner igen mig, jag är också en människa som intresserar mig för väldigt många olika saker, som har sökt på allt upptänkligt på min dator (ja nu även en film där en ung kvinna får huvudet avskuret medan man ser hennes ögonvitor och får höra hennes dödsrosslingar, så vi får väl hoppas att inte grannflickan går och tappar huvudet nu, i bokstavlig bemärkelse...), och som i perioder nördar in mig på smala ämnen. (Det har kanske märkts här i tråden!
). En åklagare skulle kunna leda i bevis en hel palett av olika störningar och brottsplaner hos mig - om han valde att endast presentera de två procent av mitt datorinnehåll som tas upp av just sådant som kan tänkas bevisa ett sådant brott eller en sådan störning.
). En åklagare skulle kunna leda i bevis en hel palett av olika störningar och brottsplaner hos mig - om han valde att endast presentera de två procent av mitt datorinnehåll som tas upp av just sådant som kan tänkas bevisa ett sådant brott eller en sådan störning.Skillnaden ligger GIVETVIS i fler omständigheter kring PM än att polis skulle bry sig om varken dig eller mig - även om du sett på nåt så absurt som autentiska mord vilket aldrig skulle falla mig in.
Det här är den normala reaktionen via att enbart höra sådana sjuka filmer:
"Alene lydsiden af filmen, hvor man hører en kvinde i stønnende dødskamp, er kvalmende."
bt live
"Den voldsomme video af kvinden, der får skåret halsen over, bliver om lidt vist på en skærm for rettens medlemmer. Skærmen bliver vendt væk fra tilhørerbænkene.
00.35 har han været inde og søge aktivt på 'beheading girl argony (halshugning pige smerte). Tilhørerne kan høre lyden. Det lyder meget ubehageligt." live dr
Citat:
Ja, det blir jättebra bevisning, precis så går man tillväga. Man kanske finner att han är rena gourmetkocken och en fena på att stycka kyckling? Eller på väg att ta jaktlicens och hittar sökord på hur man tar ur innanmätet på en grävling?
Jag tycker att vi borde få en fullständig lista på allt som hittats i Madsens dator, samt en procentsiffra på hur mycket av totalen som utgjordes av material om våld mot kvinnor på olika sätt.
Är det 78% matlagning så kan man helt bortse från sökningar i närtid till mordet, absurda sökord och filmer.