Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Nu har ju till och med de danska psykiatrikerna och psykologerna konstaterat att han är charmig, så att du inte kan känna det säger kanske mer om dig..? Latent lesbianism, kanske..? Sedan får du också förstå att människor har olika smak, och att alla kvinnor inte imponeras av kostymnissar med manikyrerade naglar, som inte ens klarar av att borra upp en hylla... Just händighet och kunnande om typiskt manliga saker, som teknik, är helt nödvändigt för att i alla fall jag ska börja se på en man med "dom" ögonen ifrån början.
Vilken humor, skrattar så jag nästan gråter
Jag ser inget som helst charmigt med Slaktar-Madsen och då menar du att jag kanske lider av "latent lesbianism" för t.o.m de danska psykiatrikerna och psykologerna har konstaterat att Madsen är "charmig". "Latent lesbianism", vad menar du med det uttrycket? Att jag latent är lesbisk men det dyker bara upp ibland, ungefär som om jag hade en latent sjukdom.
Framförallt visade sig då min "latenta lesbiska sida" när jag beskrev Madsen som jag helt ärligt tycker, nämligen så här:
Totalt egofixerad, energiskt aspergerpladdrande om raketer och annat skit som intresserar honom. Dessutom har han ingen som helst charmig utstrålning, han är helt osofistikerad ,ofräsch, han är liten, ful, har små händer - vilket enligt myten säger att han också har en liten kuk (förlåt, nu var jag fånig o fördomsfull, men...)
Tidigare skrev du att du "inte skulle våga möta mig på en undanskymd plats" av oro för att jag skrev om hur sexualsadister fungerar, deras drifter, tankar osv enligt vetenskaplig forskning. Du har en fantasi som inte är riktigt frisk. Nu är jag plötsligt kanske en lesbisk sexualsadistisk mördare, huvvaligen!

Hm, något för dig att prata med farbror doktorn om kanske?
Att jag inte anser Madsen vara charmig, vilket psykiatrin gjorde, då insinuerar du att det är "fel" på mig, att jag kanske är lesbian.(Obs! Absolut inget fel i att vara lesbisk, homosexualitet är naturligtvis något helt naturligt, det är inte där skon klämmer)
Då måste jag fråga dig varför du tycker tvärtemot psykiatrin i ett av de allra viktigaste konstaterandena, nämligen detta:
"De mener desuden, at hvis Peter Madsen er på fri fod, så er der høj risiko for, at han vil begå ligartet kriminalitet.
Retslægerådet vurderer, at han udgør en sådan væsentlig fare for andres liv, helbred og velfæld, at anvendelse af forvaring kan være påkræve."
Hög risk att han kommer att begå liknande brott...
Representerar en så väsentlig fara för andras liv, hälsa och välbefinnande att användningen av förvaring kan krävas.
Med vetskap om denna allvarliga, tunga bedömning så irriteras du över att jag "missat" PM:s charm men själv har du missat den allvarligaste och viktigaste biten - att det är hög risk att han kommer att begå liknande brott och att han är en väsentlig fara för andras liv osv och förvaring kan krävas.
Men du vill gladeligen släppa ut det "kreativa charmtrollet" i frihet, vore ju sorgligt att vi missar den supermannen.
Att du känner så, tvärtemot psykiatrin, säger kanske mer om dig...?
Latent fjolla kanske....?
Förresten, jag har fått för mig att det mest är White Trash som föredrar händiga karlar, hantverkare o.dyl, men du vet kanske mer om det som gillar såna? Och Madsens "händighet" verkar mest ha dragit till sig gamla avdankade porraktriser, prostituerade o.dyl och inga "fina" flickor, så där kanske man också kan säga att han var en White-Trash-magnet, där det ofta fanns promiskuöst sexuellt beteende i bagaget.
NEJ, Slaktar-Madsen har ingen tilldragande egenskap, ingen charm - känner bara avsky och äckel.
Här är två exempel som är rena motsatsen till Madsens "utstrålning" om vi nu stannar kvar i Danmark.
Mads Mikkelsen och Viggo Mortensen(dansk/amerikan).
Så ser riktiga karlar ut, enligt mitt tycke. Snygga som fan, intressanta, mycket duktiga skådespelare, sexiga och med maximal utstrålning. Bangar nog inte heller för att borra upp en hylla, men å andra sidan så klarar jag sånt själv också, det gör väl nästan alla kvinnor nu för tiden.
D.v.s om man känner att man är mannens jämlike och inte ett litet okunnigt, undergivet white-trash-våp som behöver hjälp till det mesta.