Citat:
Ursprungligen postat av
PhDSalander
Tack, hade inte läst den. Intressant. "Piquerism", en form av sadism där förövaren njuter av att sticka vassa föremål i offret, skära med kniv osv. Då kan man kanske tänka sig att styckningen av kroppen också ingick i denna sjuka parafili. Att stycka och lemlästa kroppen måste väl då räknas som en grov form av piguerism. Efter alla stick i underlivet, stick och skärsår på kroppen och i ansiktet så kände han väl att han måste utnyttja kroppen till max och skära/såga av kroppsdelarna där han väl började med huvudet om hennes hjärta fortfarande slog.
Jag hade aldrig hört talas om "piquerism" men förstår att det är någon slags avart inom sadism/sexualsadism. Har sökt info på nätet men det verkar inte finnas så mycket, varken inom akademisk litteratur eller kriminologisk. Klart är att ju mer fakta som framkommer desto mer visar det på en gärningsman där den allra mest groteska och perversa ondska gömmer sig, sånt man inte ens vill tro är sant.
Låter kliniskt när man försöker beskriva en sån vidrighet som piquerism.
Men, när jag tänker på det ofattbart grymma den djävulen utsatte Kim för så mår jag så illa, så illa.
Försvarslös, fastbunden med Ondskan som intensivt penetrerade hennes kropp med vässad skruvmejsel, knivar, maximalt sexuellt upphetsad, svettig av sitt intensiva huggande och lemlästande av hennes kropp. Det räcker inte att med ord beskriva detta vedervärdigt vidriga omänskliga as.
Det enda som ger mig lite hopp det är att veta att han förmodligen blir inlåst för all framtid och att hans ego krymper ihop till den lilla ynkliga fähund han är när hans narcissism inte längre får gödning.
Han har gjort sig förtjänt av att vara ensam, hatad och avskydd för resten av sitt liv för det han gjorde mot Kim.