2018-07-20, 10:05
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
Är det farligt att snorta ca 0,25g brunt mediokert heroin efter att ha tagit en mängd Speed tidigare. Snorta sista för ca 30min sen och känner mig trött men tagit en Imovane med. Har lite klåda med men ingen heroin effekt som vanligt. Fick det på mindre dos innan jag snorta Speedet. Kan det blockera effekten rätt mycket så här runt 8h efter sista dosen? Tror tom det var mer än 12h sen sista Speed dosen. Har en ytterst lite lina heroin kvar men snorta en rejäl nyss men var torr i näsan som det fäste inte så bra som önskat. Hade rökt det men är hos en anhörig på besök och har rummet bredvid hens sovrum så bara när jag snorta linorna lär hörts.

Kan tillägga att jag nu känner mig ordentligt trött och jonkad. Var ett par timmar sen sista dosen och sista ur bołlen. Tog två 150mg Lyrica imorse runt kl0830 (har det ordinerat, 150mgx5ggr/dag). Inte sovit bara 'vilat' kort stund.
Citera
2018-07-20, 10:05
Medlem
Citat:
Väntat 3,5dag nu och dragit ca 0.15 i näsan vid tre tillfällen på ca 1,5h. Fått sämre effekt än vanligt men känner ändå av. Tror inte det var lika bra varor som sist. Dragit en näsa gul Speed och tog en rövpanna Speed nyss med. Har resten av bollen kvar (var ca0,4g från början) så blir näsa sen

Det är ju inte lönt att ta Heroin om du samtidigt går på Amfetamin.. Klart som fan varorna funkar dåligt när du först och främst har tagit ganska mycket subutex väntat kort tid sedan intar du Amfetamin och klagar sedan på effektiviteten hos ditt Heroin......
Citera
2018-07-20, 11:14
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Det är ju inte lönt att ta Heroin om du samtidigt går på Amfetamin.. Klart som fan varorna funkar dåligt när du först och främst har tagit ganska mycket subutex väntat kort tid sedan intar du Amfetamin och klagar sedan på effektiviteten hos ditt Heroin......

Var 4-5 dagar sen sista dosen sub. Fick effekt efter två linor när jag hämtade. Sen åkte jag till tjejen och tog lite Speed och sen koks. Sniffa i mig resten av bollen från ca klockan.04 tills för 45min sen och har ok effekt nu men var inga bra varor. Och skulle rökt istället för då hade det nog kickat mer. Men kunde inte. Var sista bollen nu för min del. Åkt hemifrån och blir borta ett par veckor tills jag åker till behandlingshem. Kommuner däremot fixa 50st benz
Citera
2018-07-20, 12:11
Medlem
bzls avatar
Citat:
Kan tillägga att jag nu känner mig ordentligt trött och jonkad. Var ett par timmar sen sista dosen och sista ur bołlen. Tog två 150mg Lyrica imorse runt kl0830 (har det ordinerat, 150mgx5ggr/dag). Inte sovit bara 'vilat' kort stund.

Lyrican fuckar med Amfetaminet med. Varit med om det flera gånger då jag käkade lyrica dagligen att amfetaminet nästan blev verkningslöst. Däremot så borde ju Lyrican knuffa på horset iaf.
Citera
2018-07-22, 12:07
Medlem
Inte riktigt koll på vart denna frågan passar bäst så lägger den här, får rätta mig och flytta den ifall det blir bättre.

Till saken, sitter på 1,2g hyfsat bra brunt som varit 2,5g för någon dag sedan.
Verkligen inte ny på någon form av substanser och har bra koll på det bruna med. Dock har jag hållit nere min tolerans så räcker med cirka 0,15 för mig att bli nöjd idag. (0,2 iaf för börja nodda till). Så klart ingen koll på % på jonket men är fint pulver från tyskland som inte lämnar i stort sätt några restprodukter efter kokning med askorbinsyra.
130mg räckte till nodd i förgår (helt utan opiat&opiod tollerans då).
Sitter och kokar ihop till varje fix ordentligt, sterilt och har allt som behövs till det.
Hade varit skönt att slippa dra fram alla saker som behövs för att göra det sterilt och bra varje gång.

Nu var det så att jag är lite sugen på ifall jag hade kunnat förbereda allt resterande till en lösning.
Tänkte kanske 0,1g per 1ml(alt. 0,1g per 1,5ml).
Göra klar en färdig lösning på något mellan 12-18ml som gått att bara fylla på min pump sen sätta dit ny kanyl sen skjuta upp?

Någon som har någon erfarenhet av detta? Positivt som negativt?
Behöver jag fortf kanske koka ihop 0,2/0,3or åt taget men sen bara fylla på min vial dos efter dos till jag var klar eller ifall någon har något bättre sätt/ide till bättre sätt?
Till vikt hur mycket askorbinsyra till 1,2g jonk, samt råd på hur mycket mg per ml?
Funkar det bra med mg per ml som en hyfsat ok mätningsmetod eller är det svårt att få lösningen rätt koncentrerad som man vill ha den?
Hur det blev bäst att filtrera, dubbelfiltrera kanske pga av så stor mängd?
Om det är sämre att göra en en fix i taget för det inte håller sig bra eller kanske skiktar?

Har inte möjligheten att hålla den färdiga lösningen i kyl utan bara mörkt och sterilt.

Även ifall om det är så att någon gjort det, så hade andra tips eller info som jag kanske inte tänkt på här hade varit väldigt uppskattat!
Tack på förhand till er som kan dela mer er av all sorts information som kan vara till hjälp!
Mvh
Citera
2018-07-23, 22:58
Medlem
Asså 100mg varor iv? E du opiat fan?

Ja 2 mill i en 5 meter bli bra d bruna nog vred spett me syra så bara kocka upp d se till att d löser sig , slit av lite bomull från en topps , dra lösningen igenom den me nål å allt var försiktig

Sen ere bara panga , antar att du vet va du gör ang du mycket du tål och så

Lycka till
Citera
2018-07-24, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justpassinthru
Asså 100mg varor iv? E du opiat fan?

Ja 2 mill i en 5 meter bli bra d bruna nog vred spett me syra så bara kocka upp d se till att d löser sig , slit av lite bomull från en topps , dra lösningen igenom den me nål å allt var försiktig

Sen ere bara panga , antar att du vet va du gör ang du mycket du tål och så

Lycka till

Vad snackar du om? Du skriver extremt skevt går knappt att fatta vad du vill

Och till personen du quotade så undrade inte han hur du löser upp horse och sedan skjuter....

De han undrar är om han kan göra i ordning en stor dos Horse i en större pump för att sedan dra upp den mängd han behöver och bara panga I sig det och lägga undan doserna son är kvar till nästa gång.

Det går utmärkt att göra så.
Jag brukar ladda en 5 meters pump med horse och tar sedan en insulin spruta och suger upp det jag vill ha genom att sätta nålen in i 5m pumpen och bara dra ut och fylla upp insulinaren med så mycket jag vill ha.
Citera
2018-07-24, 12:45
Medlem
ja sorry

skevt verkligen ,nu skäms jag

var lite packad
Citera
2018-07-26, 11:07
Bannlyst
Du bör ju inte spara lösningen för länge, max en dag, de bildas mycket bakterier i vattnet
Citera
2018-07-29, 15:21
Medlem
Svider de nå alldeles otroligt att snorta
Citera
2018-07-29, 15:28
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljfudge
Nej, det gör det inte. Gör det det så är det något annat som svider.
Citera
2018-07-29, 16:33
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljfudge
Nej det ska det inte göra.
Du har nog fått någon skit som är fulbankat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in