Citat:
Ursprungligen postat av
Trollet3
Jo, men VILKA kvinnor blir charmade av Det? Kolla in de vi hittills skådat, inga tiopoängare precis. Varken mentalt eller utseendemässigt, något jävla fel är det ju på dem. Skulle inte stå ut fem minuter med ett sådant självgott stycke som inte ens kan föra ett normalt samtal. Bara långa jävla monologer om sig, sitt, ventiler hit och aggregat dit. FY SATAN vilket tråkigt jävla ofräscht grottmongo med gula tänder! Dra INTE alla kvinnor över samma kam. Förakt, löje och ett uttråkat stön är vad Det skulle få av mig. Efter två minuter skulle Det även fått se ryggtavlan av en jävligt irriterad kvinna som går därifrån. Avskyvärd är vad Det är i ALLA youtubeklipp jag sett av aset. När Det inte är arg eller tråkig är Det TILLGJORD! Guuud, om man ändå fick se Det om 10 år, bli inlåst i sin cell, och för 15000:e gången säga ”jag blir inlåst här enbart för att jag själv vill det”..
Ja,så precis kommer det att låta!"-Jag är här nästan frivilligt!"

Det kanske känns bättre för hans grandiosa självbild om han inbillar sig att han sitter i fängelse på eget initiativ.
Om du tittar på hans farsa så ser du PM om 10 år. En liten överviktig,satt,fyrkantig gubbe.
Men det är också ENDA likheten mellan dem. De har inget gemensamt för övrigt. PMs pappa var en ängel

som bara försökte skydda lille PM mot hans kalla psykopatmor

och hans stygga sängkissande psykopatbröder.De pinkade med flit ju, i försök att dränka lille plutten PM!

Undrar om hans farsa satt i fängelse med? För att han jobbade åt tyskarna under andra världskriget?