Citat:
Danskan blir tyvärr bara grötigare och grötigare. Detta är för övrigt bekräftat av språkforskare, jag har läst om det. Det är så illa att danska barn lär sig tala sist i Europa (kan ha varit sist i hela världen till och med). De hör helt enkelt inte vad föräldrarna säger! Så svenskan och danskan är på väg åt olika håll. Gissar att vi även, tyvärr, fått in mycket blattespråk som danskarna hållit sitt språk rent från.
Citat:
Fast det där förstår jag inte. Du är väl 60-talist? Då har du väl haft alla möjligheter att lära dig engelska? Att de som är födda på 1920-1930-talet har problem är en annan sak. De allra flesta i de generationerna fick ju ingen skolning alls utöver sexårig folkskola, och de som fick läsa vidare läste i första hand tyska, latin eller (flickor på flickpension och dylika flickskolor) franska.
Citat:
Enligt egen utsaga har han "klarat sig undan från att gå och dra en barnvagn". (PMs blogg)
Jag tror inte han är typen som vill ha besväret med att ta hand om ett barn. Men han är absolut storhetsvansinnig nog att bli spermadonator och sprida sina arvsanlag hej vilt. Bara han själv slipper att ta ansvaret för sin avkomma.
Hoppas att de superkollar sina spermadonatorer i Köpenhamn nu.
Jag tror inte han är typen som vill ha besväret med att ta hand om ett barn. Men han är absolut storhetsvansinnig nog att bli spermadonator och sprida sina arvsanlag hej vilt. Bara han själv slipper att ta ansvaret för sin avkomma.
Hoppas att de superkollar sina spermadonatorer i Köpenhamn nu.

Nu spekulerar du i något som det inte finns minsta belägg för. Men visst skulle det vara jättekul, om någon rabiat, manshatande feminist som åkt till en klinik i Danmark för att slippa ha med en man att göra, blivit gravid med Raket-Madsens spermier!
Citat:
Den första föreläsningen med PM (nätet) som jag såg,så betedde han sig udda.
Det var inte särskilt mycket publik alls(många tomma bänkrader)men när han kom in applåderade den lilla publiken artigt,varpå PM sa typ,- Tack!-Jag känner mig som en rockstjärna.- Nu väntar vi bara på min gitarr (spelar lite luftgitarr medans han ser sig om efter gitarren). Publiken sitter knäpptyst ??? Och sedan började han själv fnysa/frusta åt sitt lilla skämt som ingen förstod.
En blandning av narcissism och asperger?
Det var inte särskilt mycket publik alls(många tomma bänkrader)men när han kom in applåderade den lilla publiken artigt,varpå PM sa typ,- Tack!-Jag känner mig som en rockstjärna.- Nu väntar vi bara på min gitarr (spelar lite luftgitarr medans han ser sig om efter gitarren). Publiken sitter knäpptyst ??? Och sedan började han själv fnysa/frusta åt sitt lilla skämt som ingen förstod.
En blandning av narcissism och asperger?
Jag har sett den föreläsningen. Han var helt ny i föreläsningsgamet då, och han var tydligt nervös och förlägen. Inget konstigt alls. (Vet inte om du har föreläst själv..?) Senare i tiden blev han ju jättesäker, och fick folk att lyssna som trollbundna bara han sänkte rösten till en viskning... som i den föreläsningen som varit länkad här, där han på danska berättade om Leonardo da Vinci och gudomlig inspiration.
Citat:
Du blandar ihop C. Meyer med Örlogskapten Lorck. Meyer och Madsen ställde in i samförstånd på onsdagen (eller om det var tisdagen till och med). Det var Lorck som fick SMS:et först på torsdag kväll, och sedan inget svar när han messade tillbaka och frågade vad som stod på.
Senast redigerad av Merwinna 2018-03-14 kl. 11:44.
Senast redigerad av Merwinna 2018-03-14 kl. 11:44.

) äller om det var att sänka den. Då Kims kvarlevor hittades var han körd.