2018-03-10, 23:17
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirandamirage
Jo, det är sant att psykopater vanligtvis vägrar ta ansvar och allt brukar vara andra människors fel. De är sååå oskyldiga. Men Madsen vet också att bland normala msk så uppskattas erkännanden, likväl som ansvarstagande och kanske därför har Madsen "erkänt " att det var hans fel att Kim dog av gaserna i ubåten. Han kanske försöker härma human beteende?

Även om en störd, t.ex. svårt narcissistisk, person inte har någon möjlighet till empati och medkänsla så kan den ändå uppfatta när den gjort fel enligt den norm som råder runtomkring, och jag tror att du definitivt är inne på rätt spår där, han "ber om ursäkt" för det som inträffat, på sitt eget lilla vis, men sannolikt får detta honom "lugn" och hjälper honom att uppnå "balans" på något sätt genom att "ge ett bra intryck" utåt...
Citera
2018-03-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Jo, men VILKA kvinnor blir charmade av Det? Kolla in de vi hittills skådat, inga tiopoängare precis. Varken mentalt eller utseendemässigt, något jävla fel är det ju på dem. Skulle inte stå ut fem minuter med ett sådant självgott stycke som inte ens kan föra ett normalt samtal. Bara långa jävla monologer om sig, sitt, ventiler hit och aggregat dit. FY SATAN vilket tråkigt jävla ofräscht grottmongo med gula tänder! Dra INTE alla kvinnor över samma kam. Förakt, löje och ett uttråkat stön är vad Det skulle få av mig. Efter två minuter skulle Det även fått se ryggtavlan av en jävligt irriterad kvinna som går därifrån. Avskyvärd är vad Det är i ALLA youtubeklipp jag sett av aset. När Det inte är arg eller tråkig är Det TILLGJORD! Guuud, om man ändå fick se Det om 10 år, bli inlåst i sin cell, och för 15000:e gången säga ”jag blir inlåst här enbart för att jag själv vill det”..

Misstänker att den kategori kvinnor som fängslats av just Madsen blivit imponerade av vad de uppfattar som intelligens, målmedvetenhet och en handlingskraftig och aktiv personlighet möjligen i kombination med att han har någon typ av kändisstatus i Danmark.
Citera
2018-03-10, 23:24
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Misstänker att den kategori kvinnor som fängslats av just Madsen blivit imponerade av vad de uppfattar som intelligens, målmedvetenhet och en handlingskraftig och aktiv personlighet möjligen i kombination med att han har någon typ av kändisstatus i Danmark.
Jo, så kan det säkert vara, men det säger ju mer om dessa kvinnor än det gör om PM.
Citera
2018-03-10, 23:24
Medlem
Citat:
Jo, det är sant att psykopater vanligtvis vägrar ta ansvar och allt brukar vara andra människors fel. De är sååå oskyldiga. Men Madsen vet också att bland normala msk så uppskattas erkännanden, likväl som ansvarstagande och kanske därför har Madsen "erkänt " att det var hans fel att Kim dog av gaserna i ubåten. Han kanske försöker härma human beteende?

Gaserna i ubåten är ignoranta missförstånd!!! Diesel-avgaser ger ingen KOLMONOXID- förgiftning, det sker med BENSIN-motorer!

Han skiter nog i vilket, vill bara vara med i matchen, och få sitt tillfälle, som kommer sent i rättegången, då han lanserar "sanningen". Han kan lätt avfärda sina tidigare lögner med att han ville försvara "stackars" KW från sina extrema sexuella böjelser... ( jag är övertygad om att något liknande kommer att dyka upp...)
Citera
2018-03-10, 23:28
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Du är aningens osorterad i ditt känslomässiga tänk.....

Du slår fast att det inte är något "sexuellt" med styckningen, ändå lyfter du frågan om den "ultimata skändningen", du är inte helt stringent.....
Och ja, erkänner att jag har ett VÄLDIGT känslomässigt tänk nu. Jag är RASANDE!
Citera
2018-03-10, 23:29
Medlem
Citat:
Vad menar du? Låter som du menar att ”ultimat skändning” = ”sexuellt”. Så nä, något likhetstecken ser inte jag där. Eller förstod jag dig helt fel nu?

Vi har lite olika mentala förmågor, uppenbarligen....
Citera
2018-03-10, 23:31
Medlem
Citat:
Och ja, erkänner att jag har ett VÄLDIGT känslomässigt tänk nu. Jag är RASANDE!

Osorterat känslotänk, är inte det som en rättegång handlar om....
Citera
2018-03-10, 23:32
Medlem
Citat:
Jo, men VILKA kvinnor blir charmade av Det? Kolla in de vi hittills skådat, inga tiopoängare precis. Varken mentalt eller utseendemässigt, något jävla fel är det ju på dem. Skulle inte stå ut fem minuter med ett sådant självgott stycke som inte ens kan föra ett normalt samtal. Bara långa jävla monologer om sig, sitt, ventiler hit och aggregat dit. FY SATAN vilket tråkigt jävla ofräscht grottmongo med gula tänder! Dra INTE alla kvinnor över samma kam. Förakt, löje och ett uttråkat stön är vad Det skulle få av mig. Efter två minuter skulle Det även fått se ryggtavlan av en jävligt irriterad kvinna som går därifrån. Avskyvärd är vad Det är i ALLA youtubeklipp jag sett av aset. När Det inte är arg eller tråkig är Det TILLGJORD! Guuud, om man ändå fick se Det om 10 år, bli inlåst i sin cell, och för 15000:e gången säga ”jag blir inlåst här enbart för att jag själv vill det”..
Men Trollet. Nu är du väl orättvis. PM har väl visat i SMS till väninnan att han är generös. Vill shoppa och köpa henne en present. "-Behöver du parfym,läppstift,strumpor eller skor?- I så fall kan jag nog hjälpa till." Och när Älskarinnan ber om motivation för att ta sig samman med ett projekt och ber PM att hota henne så ställer han ju snällt upp på det också med besked.
Citera
2018-03-10, 23:33
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Gaserna i ubåten är ignoranta missförstånd!!! Diesel-avgaser ger ingen KOLMONOXID- förgiftning, det sker med BENSIN-motorer!

Han skiter nog i vilket, vill bara vara med i matchen, och få sitt tillfälle, som kommer sent i rättegången, då han lanserar "sanningen". Han kan lätt avfärda sina tidigare lögner med att han ville försvara "stackars" KW från sina extrema sexuella böjelser... ( jag är övertygad om att något liknande kommer att dyka upp...)
Men märks diselförgiftning vid en obduktion, tros? Eller menar du att man inte kan dö av dieselångor? Har kanske missat något här, eller bara trögtänkt av ilska!
Citera
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:

"fängslad av Madsen"...

Nejtack...

Citera
Medlem
Kenpos avatar
Citat:
...Han skiter nog i vilket, vill bara vara med i matchen, och få sitt tillfälle, som kommer sent i rättegången, då han lanserar "sanningen". Han kan lätt avfärda sina tidigare lögner med att han ville försvara "stackars" KW från sina extrema sexuella böjelser... ( jag är övertygad om att något liknande kommer att dyka upp...)

Ja... man är nästan tvungen tippa att han ännu kommer att dra sitt sista kort och hävda att han egentligen bara "ville skydda Kims partner från sanningen", el. dyl. Det gör honom så ont, förvisso.
Senast redigerad av Kenpo 2018-03-10 kl. 23:46.
Citera
2018-03-10, 23:38
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Osorterat känslotänk, är inte det som en rättegång handlar om....
Nä och det finns väl skäl till att åhörare blir visiterade innan de kommer in i rättssalar ⛏🔪🔨!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in