Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Nja. Jag bekräftar samma fakta som du. Han har inte avslutat utbildningarna. Du tolkar det i positiva tongångar.
Jag ser det mer som ett känt inslag hos en person med just de drag som Madsen har. Det ger snarast negativa tongångar.
Han är en svårt störd person.
Korrekt. Det är en svårt störd person. Men du slarvar ofta med fakta. Och tolkar efter din stereotyppsykopat tjecklista alltid. Som igår tex.angående att Åklagaren läste högt något PM skrivit privat i brev till en vän.
Fakta: Madsen var bara intresserad av kunskap han hade behov av. Hans dröm sedan 10 års ålder var att
bygga en raket och själv flyga ut i rymden. Han tog studenten för att komma in på högskolan (Så han kan nog om han måste). Men avsluta ingenjörsutbildningen/svetskursen. För att BLI ingenjör eller svetsare var inte hans ambition. Hur kan du få det till att jag tolkar det positivt??? Om hans ambition varit att utbilda sig till svetsare så var det naturligtvis ett misslyckande att hoppa av.
Men var det PMs ambition att arbeta som svetsare??? Kan du ärligt påstå det? Att hans dröm sedan 10 års ålder var att ha en svetsfirma?