2018-02-26, 22:35
Medlem
Var på ett ställe i Uppsala häromdagen. Två kvinnor i lokalen, en ung och ganska snygg i 25-årsåldern och en lite äldre och lite mulligare i kanske 40-årsåldern. Ber om oljemassage och visas in till ett rum. Till min besvikelse av den äldre damen. Hur som helst, jag näckar och lägger handduken över rumpan. Kvinnan kommer in och ger börjar sin massage. Efter ett tag blir det en del beröringar upp mot snoppen och jag anar att här kanske kan bli nåt extra. Hon ber mig vända och efter ett tag kommer också frågan om jag vill ha extra. Betalar 300 kr för HE och hon sätter igång att runka av mig. Lite väl hårdhänt för min smak och kvinnan är inte jätteattraktiv (och dessutom fullt påklädd) så jag kommer inte även om hon låter mig stoppa in handen under linnet och känna på brösten.

Inget fel på själva massagen och kvinnan var trevlig men ingen speciellt bra HE. Hon nämner något som jag inte riktigt uppfattar men som jag tolkar som att hon även erbjuder B2B. Jag frågar dock inget mer om det utan klär på mig och lämnar lokalen 700 kr fattigare än när jag kom in.

Massage: 7/10
Utseende: 5/10
Extra: 4/10
Citera
2018-02-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcsorly
Besök på salong söderort, letade parkering och såg en annan snubbe gå in på salongen jag tänkte besöka, kollade i tmg om det fanns nån annan i närheten, åkte dit och ringde på, en 60+ dam öppnade, shit men gick in och betalade, hon ropade på thai till någon, blev visad in i ett rum som var rymligt rent och fräscht, la mig till rätta i startposition och efter några minuter knackade det på dörren och in kommer en ung jättesnygg tjej med fina former, tur man inte vände i dörren, hon pratade bara halvbra engelska men var jättetrevlig, massagen började och hon gjorde det bra, efter vändning kom frågan you want asian massage? Jag svarade ja utan att fråga mer än hur mycket, 1000 kr, hon klär av sig och vilken kropp, fina tuttar stora för en liten tjej och rumpan oj oj, hon började med lite btb sen började hon kyssa och slicka från låren i rumpan under pungen och slickade långsamt uppför soldaden som stod i givakt, slickade försiktigt runt ollonet och plötsligt sög hon utan kondom var inte beredd på det men kunde inte avbryta, hon sög så bra så jag nästan kom fick be henne sluta, på med kondomen och hon red fick be henne slut ville köra bakifrån i den fantastiska rumpan, gjorde så och kom efter typ 20 sekunder, fort men helt underbart, värt återbesök. Synd det ska vara så svårt hitta fylliga thai massörer vete fan hör bära sig åt, tar ju hela livet plöja samtliga salonger i Stockholm.
Bra recension! Tack tack nu blev man ju sugen. Igen.
Citera
2018-02-28, 10:44
Medlem
Ny vecka och nya besök på söderort...

1 - Hoppar in på nytt ställe och möts av en riktigt fin tjej i 30-års åldern, smal fast med former och jätte söt i ansiktet. Bokar en timma och näckar som vanligt med soldaten i söderläge. Hon kommer in ombytt till lättare klädsel så det känns lovande. Får en riktigt bra massage av rygg med bra tryck av händer och armbågar. Sedan lite snabb massage av ben och mer o mer touch i skåran och soldaten. Jag putar upp lite med röven och då greppar hon genast soldaten som hon runkar långsamt samtidigt som hon smeker pung och röv.... shit va nice. Hon ber mig vända och vi bestämmer oss för lite FS. Kläderna åker av och hon har en underbart fin kropp med lagom stora sillisar. Hon suger en stund och lägger sig sedan på rygg och det blir missionären. Jag är nära att komma så jag pausar lite och sadlar om till doggy. Smeker hennes bröst samtidigt som jag tar henne bakifrån och hon trycker min hand riktigt hårt mot bröstet som hon går igång ordentligt på och vi kommer båda i en skön orgasm Kelar lite efteråt och hon berömmer mig för att jag inte kom lika fort som alla andra Hon ber mig komma tillbaks så det blir garanterat återbesök, riktig vinstlott.

2 - Fick ett tips av en broder för ett tag sedan så jag ringde och bokade. Möts i dörren av en av de finaste thaitjejer jag skådat 20-25 år skulle jag tippa på och jättesött oskyldigt utseende. Hon frågar om jag bokat och jag säger ja. Hon leder in mig och kommer tillbaks i korta shorts och en liten topp. Massagen är inte så bra och hon pratar mycket och undrar hur jag visste hennes namn. Det var tydligen hennes riktiga namn som bara få personer vet och hon kallar sig något annat på salongen. Efter lite ryggmassage så oljar hon in rumpan sjukt mycket och smeker mycket i skåran och på soldaten som står i givakt en lång stund innan hon frågar vad jag vill göra. Blir en B2B och hon tar av sig. Sjukt smal tight fin kropp med naturliga fina bröst. Blir en fantastiskt bra B2B som avslutas i en 69a, hon tar inte satsen i munnen men suger riktigt skönt. Denna tjej var verkligen något extra och riktigt trevlig också.
Citera
2018-03-01, 08:23
Medlem
Hej,
Tillbaka i Malmö för ett snabbt jobb.
Tanken var inte att gå till salong, utan bara en liten kvällspromminad, rensa hjärnan innan käk med kollegor. Gick ju som vanligt förbi massa flaggor, ett av ställena såg ju trevligt ut, rycker i baugetten va fan, tittar på klockan 30 min hinner jag.
kollar om de har drop in, javisst välkommen.
Tjejen var väl ingen 10 poängare 35-40 kanske.
Blir visad till ett trevligt rum, näckar i vanlig ordning.
En oväntad bra massage påbörjas hinner tänka synd att jag bara tog 30 min, brukar alltid välja mins 60.
Vändning och väldigt mysig tease, så kommer frågan, och hon erbjuder själv FS för 1000:-
800 sa jag och hon klädde av sig
Ett trevligt förspel med B2B hon verkligen gned en våt mus över mig, hon frågade om hon fick ta den i munnen, en liten avsugning innan kondomen åkte på, och hon började en trevlig ritt.
Bra höjd på bänken, la henne på rygg och ställde mig på golvet lyfte upp de små benen i luften och pumpade på jävlar vad hon gnydde haha.

En bra snabbis helt klart kanske inte den snyggaste tjejen i stan men gött va det.
Mindre lustigt när hon och en kompis kommer in på samma Pizzeria som vi sitter och käkar på.
Oppps
Citera
2018-03-01, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narke2014
Ny vecka och nya besök på söderort...

1 - Hoppar in på nytt ställe och möts av en riktigt fin tjej i 30-års åldern, smal fast med former och jätte söt i ansiktet. Bokar en timma och näckar som vanligt med soldaten i söderläge. Hon kommer in ombytt till lättare klädsel så det känns lovande. Får en riktigt bra massage av rygg med bra tryck av händer och armbågar. Sedan lite snabb massage av ben och mer o mer touch i skåran och soldaten. Jag putar upp lite med röven och då greppar hon genast soldaten som hon runkar långsamt samtidigt som hon smeker pung och röv.... shit va nice. Hon ber mig vända och vi bestämmer oss för lite FS. Kläderna åker av och hon har en underbart fin kropp med lagom stora sillisar. Hon suger en stund och lägger sig sedan på rygg och det blir missionären. Jag är nära att komma så jag pausar lite och sadlar om till doggy. Smeker hennes bröst samtidigt som jag tar henne bakifrån och hon trycker min hand riktigt hårt mot bröstet som hon går igång ordentligt på och vi kommer båda i en skön orgasm Kelar lite efteråt och hon berömmer mig för att jag inte kom lika fort som alla andra Hon ber mig komma tillbaks så det blir garanterat återbesök, riktig vinstlott.

2 - Fick ett tips av en broder för ett tag sedan så jag ringde och bokade. Möts i dörren av en av de finaste thaitjejer jag skådat 20-25 år skulle jag tippa på och jättesött oskyldigt utseende. Hon frågar om jag bokat och jag säger ja. Hon leder in mig och kommer tillbaks i korta shorts och en liten topp. Massagen är inte så bra och hon pratar mycket och undrar hur jag visste hennes namn. Det var tydligen hennes riktiga namn som bara få personer vet och hon kallar sig något annat på salongen. Efter lite ryggmassage så oljar hon in rumpan sjukt mycket och smeker mycket i skåran och på soldaten som står i givakt en lång stund innan hon frågar vad jag vill göra. Blir en B2B och hon tar av sig. Sjukt smal tight fin kropp med naturliga fina bröst. Blir en fantastiskt bra B2B som avslutas i en 69a, hon tar inte satsen i munnen men suger riktigt skönt. Denna tjej var verkligen något extra och riktigt trevlig också.

Härliga recensioner!
Citera
2018-03-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Hej,
Tillbaka i Malmö för ett snabbt jobb.
Tanken var inte att gå till salong, utan bara en liten kvällspromminad, rensa hjärnan innan käk med kollegor. Gick ju som vanligt förbi massa flaggor, ett av ställena såg ju trevligt ut, rycker i baugetten va fan, tittar på klockan 30 min hinner jag.
kollar om de har drop in, javisst välkommen.
Tjejen var väl ingen 10 poängare 35-40 kanske.
Blir visad till ett trevligt rum, näckar i vanlig ordning.
En oväntad bra massage påbörjas hinner tänka synd att jag bara tog 30 min, brukar alltid välja mins 60.
Vändning och väldigt mysig tease, så kommer frågan, och hon erbjuder själv FS för 1000:-
800 sa jag och hon klädde av sig
Ett trevligt förspel med B2B hon verkligen gned en våt mus över mig, hon frågade om hon fick ta den i munnen, en liten avsugning innan kondomen åkte på, och hon började en trevlig ritt.
Bra höjd på bänken, la henne på rygg och ställde mig på golvet lyfte upp de små benen i luften och pumpade på jävlar vad hon gnydde haha.

En bra snabbis helt klart kanske inte den snyggaste tjejen i stan men gött va det.
Mindre lustigt när hon och en kompis kommer in på samma Pizzeria som vi sitter och käkar på.
Oppps

Haha! Så det blev ingen efterrätt med4-hands massage då?
Citera
2018-03-02, 12:27
Medlem
s-täljes avatar
vad till mitt favorit place i dag vid lunchen
som jobba närhet och suget picka på mej hehe

Blev 1,5h med allt! nästan allt som jag stoppa henne när hon gjorde b2b
Den höll på glida in utan kondom
hon sa shit fuck me I horny
men höll mej
så hon fick avsluta med avsugning mmm inte helt fel hehe
och inget prat om pris
Bra som jag inte hade med med cash
Lova återkomma måndag
Man skall hålla på sina favoriter

trevlig dag alla TM gubbs
Citera
2018-03-02, 12:56
Medlem
Så nu få jag väll även skriva lite mer inlägg så att jag inte blir utkastat.
Förra vecka kungsholmen. Åkte lite rund och tänkte besöka en tidigare salong som va okay med båda massage och extra. Eftersom jag är inte så vana med denna delen av stan körde jag lite fel och kom förbi en flagga som enligt tmg inte skulle finnas något. Kort moment tänkande och redan har jag parkerad och står framför dörren. Det va antagligen lunchtiden så alla 3 damer sitter bakom skyltfönster och titta på mig när jag kommer till dörren och försöka öppnar den. Efter jag blev insläppt betalade och skulle går vidare i bakdelen av lokalen så gör mig den Hen uppmärksam om att om jag ville har hen så måste jag boka honom innan. Okay "next time då" blir min enkla svar. Sen följa jag redan damen som tagit betalad och få rummet mittemot toan och köket och blir lämnad ensam. Nu följa det sedvanliga med näcka , få lite massage på ryggen sen vändning och redan då börjar förhandlingen om något extra. blev inget då damen är varken snygg eller har en prisnivå som tilltala mig. Duschar och sen ut i kylan igen. Skönt att hitta något nytt igen men blev ingen lycka denna gången.
Citera
2018-03-02, 12:59
Medlem
Inte så ofta att man kan går till massage och få extra utan att har en krona i planboken och sen få man återkomma några dagar efter. Du måste vara en väldig bra kund då?!
Citera
2018-03-02, 13:12
Medlem
Tänkte att besöka min favoritställe igår på morgonen. Kom dit vid öppningen och tänkte mig inget vidare att det redan började lukta gammal sprit när jag kom in i dörren. Fått sen svaret att dom va ute igår och alla tjejer va riktig berusade och alla luktade fortfarande sprit. Jag har en favorittjej som vet vad jag gilla och hon ser alltid bra ut när jag kommer men nu hade hon inte lyckats att sminka sig riktig och va fortfarande bakfull så hon såg plötsligen ut att vara 60+ i ansiktet och så. Hon är lite äldre men har en kropp som en 30åring och är väldig pigg och glad så jag skita i ålder men nu såg hon verkligen inte ut som vanligt. Tänkte mig min del men sa inget och när hon sen senare kom in i rummet så va hon bättre sminkat i alla fall. vi körde på som vanligt och hon ge som alltid en utmärkt hård och gedigen massage och sen få man redan en avsugning liggande på magen vilket är perfekt. Vändning och hon krypa ur sina kläder suga upp en rejält stånd , på med kondomen och in i nummer 2 som jag älskar. Hon börjar rida mig men få inte riktig upp tempo och balansen är inget vidare hellre så vi byta och jag få ta henne bakifrån in i rumpan igen och då njuta hon som hon visa med båda låt och rörelse. Efter jag blev färdig så få jag i uppdrag att massera henne. Det är inget problem och när jag massera hennes rumpan så visa hon att hon gärna ville har lite mer intim massage. jag håll på säkert i 15 min innan hon skrika i kudden och ville inte blir mer rört alls. sen vända hon sig och ser ganska så lycklig ut. vi packa ihop och tiden blev 1,5timmar så jag måste springa till jobbet. Jag ta fram den pengar hon brukar ta men hon halvera den och saga att om jag ge henne varje gång sånt massage så betalar jag bara hälften. Duschar , vatten och en frukt och sen ut i kylan igen.
tack l
Citera
2018-03-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lgmf2
Så nu få jag väll även skriva lite mer inlägg så att jag inte blir utkastat.
Förra vecka kungsholmen. Åkte lite rund och tänkte besöka en tidigare salong som va okay med båda massage och extra. Eftersom jag är inte så vana med denna delen av stan körde jag lite fel och kom förbi en flagga som enligt tmg inte skulle finnas något. Kort moment tänkande och redan har jag parkerad och står framför dörren. Det va antagligen lunchtiden så alla 3 damer sitter bakom skyltfönster och titta på mig när jag kommer till dörren och försöka öppnar den. Efter jag blev insläppt betalade och skulle går vidare i bakdelen av lokalen så gör mig den Hen uppmärksam om att om jag ville har hen så måste jag boka honom innan. Okay "next time då" blir min enkla svar. Sen följa jag redan damen som tagit betalad och få rummet mittemot toan och köket och blir lämnad ensam. Nu följa det sedvanliga med näcka , få lite massage på ryggen sen vändning och redan då börjar förhandlingen om något extra. blev inget då damen är varken snygg eller har en prisnivå som tilltala mig. Duschar och sen ut i kylan igen. Skönt att hitta något nytt igen men blev ingen lycka denna gången.

Detta var faktiskt en av de mer trovärdig beskrivningarna av hur det kan se ut idag
Citera
2018-03-03, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Ett tag sedan jag skrev en recension, men har inte funnits något speciellt att berätta om. Men nu är det läge.
Har haft mitt stammisställe i nordöstra Skåne med en massös som har levererat det jag velat ha. När jag kom dit precis efter nyår var hon helt plötsligt inte där (hade tydligen åkt hem till Thailand för några veckors semester), istället var det en äldre dam (50+) som tog emot.
Såg väl sådär ut i ansiktet men kroppen var helt ok för åldern. Tänkte att hon bör kunna ge en bra massage åtminstone.
Och visst, massagen var klart duglig och hon kunde faktiskt teasa en del. Efter vändning fortsatte hon i samma stil och till slut kom frågan om något mer. FS kändes uteslutet med henne men frågade om BJ och det fanns på menyn till ett mycket överkomligt pris.
Och suga visade det sig att hon kunde. En riktigt bra avsugning i lugn och bra takt varierat med lite snabbare och djupt in i munnen innan det var dags att avfyra kanonen. Hon protesterade inte när jag tryckte ner hennes huvud lätt så hon fick hela satsen i munnen - riktigt gött. Hon fortsatte suga ut det sista på ett rutinerat sätt som gjorde mig nöjd.
Tänkte att suger hon så bra kan jag gå dit fler gånger i väntan på att "min" massös återvänder. Gick dit igen några veckor senare, men den gången var både massage och avsugning i klass med hennes utseende - alltså i botten av betygsskalan. Vad som gjorde att hon tappat så mycket vet jag inte, men slänga pengar där fler gånger blir det inte tal om bestämde jag mig för.
Nästa gång fick det istället bli mitt andra stamställe (i Mellanskåne), men den upplevelsen får jag skriva om i nästa recension.
Har alltså för tillfället övergett mitt stammisställe i nö Skåne, istället får det bli mellersta Skåne - vet att det allt som oftast är bra leverans där.
Den här gången (ett par ,tre veckor sedan) gjorde jag återbesök med hopp om att tjejen (som är strax över 20) jag träffade där senast skulle ge lite mer än det HJ hon levererade då. Det var absolut inget fel på det, men med tanke på vilken kropp hon har ville jag ha mer.
Hon jobbade när jag kom och hon verkade känna igen mig, alltid positivt. Position intogs och en ganska ok massage tog sin början. Lite försiktig teasing, men inte mycket mer innan vändning. Hann tänka att det är ju fan om det bara ska bli HJ igen.
Efter vändning blev hennes händer lite mer närgångna och efter en stund kom den obligatoriska frågan om något mer. Frågade om B2B för jag tänkte att den kroppen vill jag ha ålande på mig. Jodå, det fanns och priset var inga problem att komma överens om.
Hon gled ur kläderna och jisses vilken kropp hon visade upp. En midja man kan dö för, en perfekt svarvad rumpa och små toppiga bröst. Hon smorde in sig lite lagom med olja innan hon började sitt "extraarbete" nere vid mina fötter.
Med ständig ögonkontakt, som definitivt inte gjorde min påle mindre, gned hon sig uppåt längs min kropp. Stannade till och slickade försiktigt på pålen som stod i sin stramaste givakt innan hon fortsatte uppåt. När hennes rakade mus nådde pålen blev det ett nytt stopp och hon gned sig retligt mot honom, kunde känna att hon minsann var lite våt.
Hon fortsatte glida uppåt med kroppen mot mitt ansikte samtidigt som hon på ett mycket graciöst sätt svängde runt så vi hamnade i en 69:a. Fick helt fri tillgång till att pulla och slicka henne och jisses så våt hon var. Samtidigt slickade hon längs min påle (tyvärr tog hon inte honom i munnen) och började sen sakta började runka mig.
Hon ökade takten i takt med att jag slickade henne och till slut var det bara att kapitulera och lägga laddningen på hennes mage och bröst. Efter avtorkning avslutade hon med att naken ge mig lite huvudmassage.
Kommer definitivt att ge henne ytterligare en chans, och tror att hon kan gå hela vägen med FS då.
Massage 7/10
Extra 10/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in