2016-11-07, 07:41
Bannlyst
En liten recension så här på måndagsmorgonen
Begav mig söder om söder...ganska långt ut då jag hittat ett ställe på TMG som alla ger bra betyg. Åker ut innan lunch och ringer på (måste in genom en port). Ägarinnan tar emot mig, en väldigt snygg och sexig "ägarinna" för en gångs skull. Dock är det inte hon som ska ta hand om mig.
Blir visad till ett rum med dörr, att föredra tycker jag. Lägger mig på mage och väntar på den tjej som ska massera mig. Tycker alltid det är spännande då man inte vet vem man får.

Efter en stund kommer det in en tjej. Vänder mig om och hälsar. Blir överraskad över hur söt hon var. Och dessutom så ser det ut som om hon har riktigt stora bröst vilket får blodet att rusa till. Hon börjar massera min rygg, ganska hårt. Får be henne att ta det lite varsammare. Efter en stund så sätter hon sig grensle över min rumpa och gnider fram och tillbaka då hon masserar mina axlar. Hon sjunker bak mer och sitter snart mellan mina ben. Handduken är nu borta och hon börjar smeka min rumpa och stjärtskåran väldigt mycket. Hon märker att jag gillar det, men hon frågar även om jag tycker det är skönt...

Efter en stund är det vändning. Hon ser hur hård jag är och frågar nästan direkt om jag vill ha nåt annat. HJ och av med hennes tröja. Mer gör hon inte (tror dock att man kan få vad som helst här om man är återkommande kund). Hennes bröst är otroligt vackra. Haketuttar, men va fan..Underbara. Hon börjar runka kuken samtidigt som hon smeker min anal. Hon placerar sen kuken mellan sina bröst och börjar bearbeta den...det här har hon gjort innan märker jag. Bästa tuttknullet någonsin tror jag. Tar inte lång tid innan jag sprutar ner hennes tuttar och även hennes haka Hon torkar av oss båda och fortsätter med huvudmassage, fortfarande utan tröjan på.

Hit kommer jag säkerligen att återkomma.

Pris: 350 kr för massage, 500 för allt annat.
Citera
2016-11-07, 07:58
Bannlyst
När jag ändå är igång så kör jag recension nr 2!

Kände mig lite mör i kroppen och tänkte att nu är det dags för en massage.
Hade hittat ett ställe på TMG som fått bara positiva recensioner. Detta ställe ligger söder om söder, inte lika långt ut som det andra stället i första recensionen. Finns ganska många thaimassageställen i denna förort. Dock till min stora besvikelse så är stället stängt när jag kommer Trist, men det var bara att hitta ett annat ställe vilket jag gjorde ganska snabbt.
Åker dit, är nog dagens första kund. Kommer in, och blir visad till ett rum. Ej madrass på golvet. Blir informerad att det kommer in en tjej om 5 minuter som ska ta hand om mig. Trevligt tänker jag. Lägger mig på mage med kuken upp längs magen istället för söderläge.

Efter en stund kommer tjejen in, snygg liten sak med sexig kropp. Min kropp reagerar direkt. Hon pratar bra engelska och säger att hon jobbat där i 1,5 månad. Hon börjar bearbeta ryggen, väldigttttt länge. Börjar fundera på om det ska bli nåt extra. Men det förstår jag att det ska bli då hon börjar massera benen och drar långa drag upp över rumpan. Underbart igen. Jag visar att jag gillar det genom att lyfta lite på rumpan. Är nu stenhård och det känns inte bekvämt att ligga på kuken. Men vad gör man..

Efter en stund är det dags för vändning. Handduken är borta sen länge. Nu fortsätter hon med sin massage. Hon ser ju hur hård jag är, men fortsätter massera som vanligt. Efter en stund frågar hon om jag vill ha nåt extra. Frågar vad som erbjuds....B2B för 1500 kr ....jag skrattar lite och säger att det är för mycket. Lite förhandlande och vi hamnar på hälften. Hon klär av sig och visar upp en underbar kropp. Inte så stora bröst, men fina. Hon har även en tatuering på övre halvan av ryggen. Hon erbjuder sig att suga och fixar fram en kondom. Men innan hon får suga så vill jag massera henne. Hon skrattar och lägger sig på mage.
Jag sätter mig grensle över hennes stjärt och häller olja över hennes rygg. Hon stönar lite och jag glider ner med mina händer. Häller olja i rumpskåran och börjar smeka rumpan och ner över hennes anal..vidare ner till hennes fitta som är våt. Smeker hennes klitta och hon stönar ännu mer. Försöker massera hennes anal, men hon är inte helt inne på det. Fortsätter då med fittan och för in 2 fingrar. Hon stönar och jukar emot lite. Efter ett tag ber jag henne vända sig om. Jag sitter grensla över hennes mage och hon börjar runka min kuk medans jag smeker henne ordentligt. Hon runkar med ena handen och med den andra smeker hon min anal..underbart. Efter ett tag ber hon mig lägga mig på rygg och tar fram kondomen. Börjar försöka trä på den, skrattar då det är problem att få på kondomen, men tillslut lyckas det. Därefter börjar hon slicka pung och ligger länge och bearbetar pungen och med fingrarna leker hon med mitt anus, hon för in ett finger och suger djupare och djupare. Jag är tvungen att kapitulera ganska så snart...tyvärr.
Jag meddelar henne att jag vill komma igen...hon torkar av kuken och fortsätter massera mitt bröst, fortfarande är hon helt naken. Efter ett tag börjar hon massera min kuk, dock är inte han med på noterna riktgt ännu...typ lite vinballe Vi pratar väldigt mycket om hennes bakgrund och det var kul att hennes engelska var så pass bra. Efter att ha kollat på klockan så inser jag att jag måste iväg till jobbet...Får komma tillbaks en annan dag och avsluta.

På vägen ut så visar dom mig ett rum som har spabad, väldigt fräscht. Så nästa gång beställer jag bad och massage....kommer en ny recension då.

Pris: massage 400 kr, övrigt 750 kr.
Citera
2016-11-07, 12:53
Medlem
Jag har förlorat min favoritmassös! De har stängt haket och jag kan inte hitta henne på någon annan salong En sak jag tycker är synd är att fler i fler massörer opererar brösten. Jag älskar när dom har riktigt små bröst men har ta mig tusan svårt att hitta det!

Ingen rescension kanske...men en fundering.
Citera
2016-11-07, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungpung1
När jag ändå är igång så kör jag recension nr 2!

Kände mig lite mör i kroppen och tänkte att nu är det dags för en massage.
Hade hittat ett ställe på TMG som fått bara positiva recensioner. Detta ställe ligger söder om söder, inte lika långt ut som det andra stället i första recensionen. Finns ganska många thaimassageställen i denna förort. Dock till min stora besvikelse så är stället stängt när jag kommer Trist, men det var bara att hitta ett annat ställe vilket jag gjorde ganska snabbt.
Åker dit, är nog dagens första kund. Kommer in, och blir visad till ett rum. Ej madrass på golvet. Blir informerad att det kommer in en tjej om 5 minuter som ska ta hand om mig. Trevligt tänker jag. Lägger mig på mage med kuken upp längs magen istället för söderläge.

Efter en stund kommer tjejen in, snygg liten sak med sexig kropp. Min kropp reagerar direkt. Hon pratar bra engelska och säger att hon jobbat där i 1,5 månad. Hon börjar bearbeta ryggen, väldigttttt länge. Börjar fundera på om det ska bli nåt extra. Men det förstår jag att det ska bli då hon börjar massera benen och drar långa drag upp över rumpan. Underbart igen. Jag visar att jag gillar det genom att lyfta lite på rumpan. Är nu stenhård och det känns inte bekvämt att ligga på kuken. Men vad gör man..

Efter en stund är det dags för vändning. Handduken är borta sen länge. Nu fortsätter hon med sin massage. Hon ser ju hur hård jag är, men fortsätter massera som vanligt. Efter en stund frågar hon om jag vill ha nåt extra. Frågar vad som erbjuds....B2B för 1500 kr ....jag skrattar lite och säger att det är för mycket. Lite förhandlande och vi hamnar på hälften. Hon klär av sig och visar upp en underbar kropp. Inte så stora bröst, men fina. Hon har även en tatuering på övre halvan av ryggen. Hon erbjuder sig att suga och fixar fram en kondom. Men innan hon får suga så vill jag massera henne. Hon skrattar och lägger sig på mage.
Jag sätter mig grensle över hennes stjärt och häller olja över hennes rygg. Hon stönar lite och jag glider ner med mina händer. Häller olja i rumpskåran och börjar smeka rumpan och ner över hennes anal..vidare ner till hennes fitta som är våt. Smeker hennes klitta och hon stönar ännu mer. Försöker massera hennes anal, men hon är inte helt inne på det. Fortsätter då med fittan och för in 2 fingrar. Hon stönar och jukar emot lite. Efter ett tag ber jag henne vända sig om. Jag sitter grensla över hennes mage och hon börjar runka min kuk medans jag smeker henne ordentligt. Hon runkar med ena handen och med den andra smeker hon min anal..underbart. Efter ett tag ber hon mig lägga mig på rygg och tar fram kondomen. Börjar försöka trä på den, skrattar då det är problem att få på kondomen, men tillslut lyckas det. Därefter börjar hon slicka pung och ligger länge och bearbetar pungen och med fingrarna leker hon med mitt anus, hon för in ett finger och suger djupare och djupare. Jag är tvungen att kapitulera ganska så snart...tyvärr.
Jag meddelar henne att jag vill komma igen...hon torkar av kuken och fortsätter massera mitt bröst, fortfarande är hon helt naken. Efter ett tag börjar hon massera min kuk, dock är inte han med på noterna riktgt ännu...typ lite vinballe Vi pratar väldigt mycket om hennes bakgrund och det var kul att hennes engelska var så pass bra. Efter att ha kollat på klockan så inser jag att jag måste iväg till jobbet...Får komma tillbaks en annan dag och avsluta.

På vägen ut så visar dom mig ett rum som har spabad, väldigt fräscht. Så nästa gång beställer jag bad och massage....kommer en ny recension då.

Pris: massage 400 kr, övrigt 750 kr.
Bra recensioner och äntligen någon som har förstått att ange priserna. Det är ju alltid intressant.
Citera
2016-11-07, 15:23
Bannlyst
Recension 3
Kan fortsätta att recensera ställen jag besökt den senaste månaden.

Åter en gång i söderförort. Ett ganska känt ställe som har fina recensioner. Har åkt förbi 2 ggr innan, men då har det varit stängt. Men denna gång hade jag väl tur och en trevlig tjej öppnade dörren. Otroligt söt med fin kropp.
Beställde en timme oljemassage och blev inledd till en madrass på golvet. Hiskligt varmt rum. Drar av mig allt och lägger mig på mage..söderläge idag. Finns ingen handduk så det får bli som det blir...

Tjejen kommer in ett par minuter senare och börjar massera ryggen ganska så hårt. Här känns det som om hon faktiskt är riktigt bra på att massera. Inte vanligt att hitta någon som är snygg OCH som kan massera. Rikligt med varm olja över hela kroppen. Hon tar god tid på sig och jobbar sig igenom hela ryggen. Efter ett tag sätter hon sig ovanför mitt huvud med sina lår på varsin sida och börjar massera ryggen och drar händerna ner över rumpan. Otroligt skönt, och hon går längre och längre ner. Hon håller på så ett tag innan hon sätter sig nere vid benen och börjar massera dom. Handduken har då åkt åt sidan.
Nu börjar den riktiga teasingen. Hon masserar högt upp och liksom för sina händer under mina ljumskar så hon hela tiden snuddar paketet. När hon drar ner händerna så blir det riktig teasing, hon smeker kuken varje gång hon drar ner händerna. Håller på så ganska lång tid och hon ser väl att jag reagerar...

Efter ett tag ber hon mig att vända sig om. Frågan kommer då direkt om jag vill ha massage därnere. Gärna svarar jag...vad erbjuder du? Hon säger att hon kan ta av sig naken och att man får röra var man vill för 1000 kr. Lite dyrt igen..så jag får ner priset till 800 kr. Lite dyrt, men hon är snygg och bra på att förhandla, och jag ligger ju lite i ett taskigt förhandlingsläge . Hon går in på toa och klar av sig. Kommer tillbaks och börjar bearbeta kroppen min. Jag masserar även henne en stund, smeker hennes klitta och hon stönar på (förmodligen fake, men det är ändå upphetsande). Efter ett tag lägger jag mig bredvid henne, hon greppar tag i min kuk, jag smeker henne.
Efter ett tag vill jag lägga mig på rygg för att få ett avslut. Hon börjar runka min kuk och smeker mig över stjärten, men hon vill inte göra mer än så. Tillslut kapitulerar man. Hon torkar av allt, vi pratar lite om allt möjligt. Hon säger att hon inte är thai, utan filippinska. Klär på mig och traskar ut i kylan..

Pris: Massage runt 500, övrigt 800 kr
Citera
2016-11-07, 15:31
Bannlyst
Recension 4

Tänkte dra en kort recension. Detta var inte min bästa upplevelse direkt.

Söder om söder...igen. Fast förort som är väldigt nära Södermalm, med många salonger.

Har sett denna salong och åkt förbi många gånger. Jag vet att det inte är några skönheter som jobbar här, men jag ville ändå pröva salongen då jag misstänkte att dom hade mycket fokus på rumpa, som jag gillar mycket.

Glider in, mamasan tar emot, ganska tjock kvinna. Jag blir visad in i ett rum med madrass. Min massös kommer in, ser väl ok ut, inte mer. Lite taskig hy, men helt ok kropp, tror jag.

Lägger mig ner och hon kommer in. Hon har satt på sig en svart kort kjol. Börjar massera mig över rygg. Efter ett tag sätter hon sig gränsle uppe vid huvudet. Jag vänder ansiktet rakt fram och ser rakt in under hennes kjol. Svarta trosor. Hon masserar min rygg och drar sin fitta över mitt huvud varje gång hon masserar ner över rygg. Skönt..nja.

Efter en stund masserar hon benen, kommer åt paketet hela tiden och ganska så snart kommer frågan. HJ erbjuds. 500 vill hon ha...blir 400 kr. Sedan följer ett mediokert HJ, varken mer eller mindre. Avslutar och drar därifrån, ännu en gång undrar man varför man betalar fula brudar för sånt här när man vet var man kan hitta snygga. Troligtvis är det väl spänningen, man vet inte vad man ska få. Och när man väl ligger där så kan man aldrig säga nej, inte jag i alla fall. Hit återvänder jag inte.

Pris: Massage 400 kr, övrigt 400 kr
Citera
2016-11-07, 15:35
Bannlyst
Recension 5

Drar en kortis till. Bara för att den var så billig, blev själv riktigt förvånad.

Nyöppnad salong i AIK land. Får en tjej som ser ganska alldaglig ut. Kör igång, frågan kommer, endast HJ är jag intresserad av. Ingenting egentligen, men jag frågar vad det kostar. 200 kr får jag till svar. What!?!? Aldrig varit med om så billigt. Så jag sket i att pruta
Hon kör igång och det är varken bra eller dåligt. Töm och glöm.

Pris: Massage 300 kr, övrigt 200 kr. En femhunka för rubbet.
Citera
2016-11-07, 16:38
Medlem
Det är kul att konstatera att de bra besöken på en thaisalong klart överstiger de man är missnöjd med och förra veckans fredagsbesök var inget undantag. Besökte en salong norr om Slussen där jag varit tidigare men där inget öppnade när jag provade för ett par veckor sedan. Ringde därför och bokade och blev sedan mottagen av en söt tjej som visade in mig i ett trevligt rum med dörr och lås. Efter betalning och avklädning la jag mig på magen, skippade handduken, och väntade på att hon skulle komma tillbaka. Massagen var riktigt bra, visserligen ingen teasing att tala om men mina muskler fick den behandling dom behövde.

Dags för vändning och hon satte igång med massage av lår och ljumskar. Även om jag var ganska kåt låg lilleman snällt och vilade trots att beröringen blev alltmer märkbar. Till slut tyckte han dock att det var dags att resa på sig och då kom den väntade frågan. Vi enades om en b2b och eftersom hon redan fått veta att jag varit där tidigare blev prisdiskussionen kort och hon accepterade det pris jag var beredd att betala.

Hon klädde av sig och visade upp en fin kropp med lagom stora naturliga bröst. Hon sa att jag inte fick stoppa in några fingrar eftersom hon hade sin röda vecka men annars gick det bra att röra. Även om det inte var den bästa b2b’n jag fått gillade jag behandlingen jag fick samtidigt som mina händer lekte med hennes kropp. När jag skjutit min salut hände det som jag verkligen gillar. Hon la sig ner bredvid mig och vi låg och småpratade ett tag om det ena och det andra. Sedan fortsatte hon, utan att ta på sig några kläder, att massera armar och nacke. Det är något speciellt att bli masserad av en naken massös .

När jag sedan efter dusch och ett glas vatten skulle gå fick jag se att det satt en annan ganska söt tjej i soffan så det blir säkert ett och annat besök till på denna salong.
Citera
2016-11-07, 22:37
Medlem
Besök på en salong i södra delen av huvudstaden som hade mycket goda betyg i guiden. Ligger nära t-bana vilket är bra då jag åker kommunalt.

Bra ryggmassage och sedan grym teasing när hon drag naglarna över soldaten när jag fortfarande låg på ryggen.

Vändning och kort förhandling. 1000 kr för hj massage men hon utan kläder. Långsam och mjuk massage med djup ögonkontakt fick mig att kapitulera rätt snabbt. Fick också pillade lite på henne vilket hon verkade uppskattade då hon stönade ljudligt.

Såg inte riktigt ut som Thai och hon sa att hon var från Philippines.

Kommer garanterat tillbaka.
Senast redigerad av guineanen 2016-11-07 kl. 22:49.
Citera
2016-11-08, 00:49
Medlem
berg33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guineanen
Besök på en salong i södra delen av huvudstaden som hade mycket goda betyg i guiden. Ligger nära t-bana vilket är bra då jag åker kommunalt.

Bra ryggmassage och sedan grym teasing när hon drag naglarna över soldaten när jag fortfarande låg på ryggen.

Vändning och kort förhandling. 1000 kr för hj massage men hon utan kläder. Långsam och mjuk massage med djup ögonkontakt fick mig att kapitulera rätt snabbt. Fick också pillade lite på henne vilket hon verkade uppskattade då hon stönade ljudligt.

Såg inte riktigt ut som Thai och hon sa att hon var från Philippines.

Kommer garanterat tillbaka.
Det kändes som hon fick Lotto, plötsligt händer det! 1000kr for hj-----?
Citera
2016-11-08, 09:38
Medlem
Den här upplevelsen har jag behövt smälta långsamt innan jag kunnat skriva om det.

För några veckor sedan var jag ovanligt sugen på en härlig stund hos den tredje stadens fina flickor.

Jag hade två och en halv timme över innan andra åtaganden och hade tänkt ut vart jag skulle köra denna söndag, bilburen som jag var. Det finns ju fortfarande några ställen jag inte besökt och hade ett av dessa i tankarna.

Stängt.

Liksom nästa och nästa och nästa.
Av en slump körde jag förbi ett ställe som jag aldrig sett innan och som inte utmärkt sig i TMG heller.

Tiden började rinna ut så jag skyndade mig att parkera utanför ringer på. Jag möts av en änglavacker flicka.

Hon ber mig komma in i första rummet direkt till höger om ytterdörren så jag hinner inte se hur lokalen ser ut, men det verkar finnas minst ett rum till.

Hon ursäktar sig och ber
mig vänta någon minut medan hon ska fixa sitt hår?!

Nåväl, hon kommer tillbaka och nu börjar det ovanliga. Den här flickan beter sig lika nervöst som jag brukar känna mig när jag står utanför och ringer på klockan och undrar vad som komma skall.

Hon berättar att hon verkligen inte är duktig på massage och att hon absolut inte kan hjälpa mig ifall det är så att jag kommit för att jag har problem med ont i musklerna. Hon ursäktar sig om och om igen och undrar om det går bra att hon bara ger avslappnande massage.

Först tänker jag att hon måste råkat ut för kunder som själv ut henne för dålig behandling och säger att jag nog kommer att bli nöjd med vad hon kan erbjuda.
Hon verkar bli något lugnare och vi pratar en del vilket ytterligare verkar lugna henne. Massagen är verkligen dålig, men vi pratar och jag sneglar på henne så. Och så och möter hennes blick flera gånger.

Det dröjer inte många minuter innan hon frågar om jag vill göra något annat än att få massage. Den blyga flickan har helt oväntat fått ett sug i blicken som inte fanns där tidigare och hon frågar rakt ut om jag vill ha sex.
På min fråga vad det kostar säger hon att jag får betala henne efteråt vad jag tycker det är värt.

Detta är en nymfoman av sällan skådat slag.
Blötare flicka är svår att hitta och hon är med på allt. Verkligen allt jag kan komma på. Efter avklarad stund bjuder hon in mig i ett annat rum, där hon har sitt privata rum. Vi pratar lite och hon ber att få byta telefonnummer och vill att vi träffas igen.
Under tiden har jag hunnnit återhämta mig och hon vill ha en omgång till, men dessvärre måste jag tacka nej eftersom jag hade en tid att passa. Utöver kostnaden för massagen ger jag henne 900, det är vad jag hade på mig. Jag hade lätt kunna ge mer.

Detta är definitivt inte sista besöket.
Nä, inga PM. Jag behöver utforska denna damen lite till innan jag är beredd att dela med mig 😂😂😂.
Citera
2016-11-09, 00:41
Medlem
Wow - efter mycket undersökning fann jag mina två favorittjejer som är yngre som börjat arbeta i salongen innanför tullarna nära AIK-stad! Återkommer närmsta dagarna med en närmre recension men kan redan nu skriva att

1- Silisar ger sämre upplevelse
2- Philipinos är en annan level
3- Boka helst före!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in