2018-02-23, 19:44
Medlem
På tal om lurad.
Jag kom in på en salong, förort, fick en fin donna ca 30.
Smal, fint face, mjuk sätt.
Blev en bb, och hon säger. Jag gillar dig
när du kommer nexta gång ta med kondom.
Visst jag laddar, men ok, jag borde ha tänkt där.
För enligt vad jag hört o begriper är detta inget hak
då fs körs.
Går dock dit, efter en renlevnads vecka
med bra krubb, no sex. J Ja
Får en ok massage, vändning, frågar lite diskret,
kommer du ohåg vad vi talade om?
No icke, blev erbjuden hj, vilket jag nobbade.
Ville inte pressa henn, men hon pratade om ett nytt liv.
inte fan vet jag.
Kan aldrig pressa tjejer så.
Men kände mig lite lurad.

Ha det gott pojkar
Citera
2018-02-24, 09:15
Medlem
Malmö, februari 2018
Det är en speciell blandad känsla som finns i kroppen när man känner behovet av ett besök komma krypande. Avhållsamhet gör nästan besöken till en större upplevelse. Jag följer och ser hur utbudet förändras i malmö på olika internet sidor och bygger upp ett slags begär som bara kan dämpas med ett besök.

Tar jobbbilen: säger att jag måste på ett ärende😉 kör mot ett rekat område där flaggorna vajar tätt. Och noterar en ny salong, spännande tänker jag.
Knackar på och blir insläppt för att notera tre damer som sitter och pratar glatt, varav en är en tjej jag besökt fler gånger på en annan salong. Både hon och jag blir överraskade. Hon reser sig upp ser det som självklart att det är hon som ska massera
(Knulla). Både hon och jag vet vad som väntar och jag betalar henne hela summan direkt då vi sen tidigare har ett avtalat pris för hela kalaset.
Hon böjar massera ganska hårt och bra, men när man har legat ett par gånger tidigare så vet vi båda att masagen inte är målet idag. Så hon går ner mot rumpan ganska fort, vilket jag visar att jag gillar. Ganska snart står jag på alla fyra med henne bakom mig med ett fast grepp om min kuk.
Hon glider ner från bänken och trär på en kondom. Först knullar jag henne stående mot väggen bedvid britsen men lägger ner henne i missionären efter ett tag. Vi knullar och kyser varandra. Jag vänder henne om och tar henne bakifrån samtidigt som jag för in min tumme i hennes stjärt. Det blir för gött och till hennes besvikelse kommer jag. Jag vill knulla mer säger hon😵😵. Next time säger jag ledsen.

På väg till jobbet igen med behovet tillfälligt stillat...
Citera
2018-02-24, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av per-i-hagen
Det blev ett minnesvärt lördagsäventyr igår. Det hela började med att jag var sugen på att testa en ny salong och surfade runt på TMG. Hittade en salong i Stockholms innerstad där det fanns en kommentar från en person med ett nick som förekommer i den här tråden. Kommentaren var positiv varför jag bestämde mig för att göra ett besök.

Kommer fram till salongen och det är dessbättre inga flanörer i närheten när jag ringer på. Strax öppnas dörren av en väldigt söt tjej som inte såg ut att vara en dag över 20. Skulle visa sig att hon var 24, i alla fall enligt egen utsago. Hon var klädd i en åtsmitande ganska kort klänning så det var inte svårt att se att hon hade fina former, brösten var inte särskilt stora så jag antog att de var äkta. I soffan satt mamsan och en tjej till, ganska söt hon också men inte på långa vägar som den som öppnade.

Klargör vem jag vill ha massage av, betalar för en timme, tar av skorna och blir visad in i ett riktigt fräscht rum med riktig dörr. Madrassen är dekorerad med lite blommor och några kuddar som plockas bort och jag blir lämnad en stund för att klä av mig. Lägger mig tillrätta och väntar på min lilla sötnos.

När hon kommer har hon bytt om till "arbetskläder" som är ett par högt skurna shorts och ett tajt urringat linne. Låser dörren noga och skrider till verket. Massagen börjar med en riktigt skön ryggmassage där hon använder både armar och ben för att få bra tryck. Efter en stund fortsätter hon med benen, ett i taget och kommer ganska snart upp mot rumpan. Nu blir det fokus på skinkorna och hennes händer kommer att djupare in mellan dem och det blir mycket pungsnudd. Visar att jag gillar det hon gör genom att sucka belåtet. Ingen tvekan om att här kan det bli åka av när hon plötsligt lägger sig på min rygg och frågande viskar i mitt öra "want me to be closer?". Absolut vill jag det och efter en stunds köpslående kommer vi överens om en B2B.

Hon reser sig och tar av kläderna, jösses vilken fin kropp den tjejen har. Brösten var precis så äkta som jag trodde. Inte särskilt stora men fantastiskt välformade och fasta. Rumpan härligt rund och fast. Hon börjar behandlingen med att lägga sig på min rygg och glida upp och ned medan hon smeker pungen och kuken.
Efter en stund föreslår jag att vi byter roller och att jag masserar henne. Hon sträcker ut sig på madrassen och jag masserar först hennes rygg, sedan benen därefter hennes välformade stjärt. Låter händerna försvinna in mellan skinkorna och hittar hennes öppning. Börjar pulla henne och hon verkar gilla det för hon gnyr lite sexigt. Ber henne vända sig så jag kan komma åt hennes bröst. Slickar vårtorna som känns styva och fortsätter ned över magen tills jag är med munnen precis ovanför fittan. Pullar lite till när hon tar tag i mitt huvud och ber mig slicka henne. Inte mig emot, slickar henne först lite lätt kring öppningen och går sen över till klittan. Hon börjar oja sig och vrider kroppen fram och tillbaka, sätter fotsulorna i madrassen och lyfter upp rumpan så hon står i brygga. Slickar henne tills hon får en rejäl orgasm och sjunker ned på madrassen.
Nu är det min tur igen för nu är jag så kåt man kan bli. Hon tar börjar med att runka mig mellan sina bröst, sen kryper hon upp, tar tag i kuken och leker med den i fittöppningen. Jag ber henne ta det försiktigt för det är väldigt nära för mig nu. Då skrattar hon och säger "don't worry, I like you, you can come two times". Sen fortsätter hon att leka med ollonet i fittöppningen innan hon ger mig ett lugnt och fint HJ som slutar med att jag kommer på hennes mage.

Ligger utpumpad på madrassen och vi kelar lite. Jag får lite skön massage på axlarna och huvudet innan hon börjar ägna mina intima delar uppmärksamhet. Ligger på rygg och hon jobbar med händerna tills jag är riktigt hård igen. När jag säger att jag gärna vill smaka på henne igen skiner hon upp och sätter sig över mitt ansikte. Låter tungan leka med klittan och mellan blygdläpparna och hon verkar gilla det även den här gången. Under tiden fortsätter handarbetet men så plötsligt böjer hon sig ned och tar mig i munnen. Där ligger vi i en 69:a och har det hur skönt som helst. Hon kvider och ålar sig och det känns som om hon kommer strax innan det är dags för mig. Hon låter mig inte komma i munnen men det är ändå hur skönt som helst när hon slickar baksidan på kuken tills jag sprutar.

Återigen utpumpad på madrassen och hon ligger bredvid mig och kelar en stund. Ser att hon har lite sperma i håret och hon skratta när jag gör henne uppmärksam på det. Efter ytterligare lite kel är det dags för en dusch.

Nyduschad och påklädd kommer jag ut och får ett glas vatten. Innan jag går får jag en stor kram och en puss och ett "come back please" viskat i örat.

Det blir nog fler besök.
Vaknade med det välbekanta suget efter ett äventyr och efter en stunds funderande beslöt jag mig för ett återbesök på salongen där jag i somras fick så skön behandling. Till min stora glädje fanns min lilla sötnos kvar. Tjänsterna är lika bra nu som då. Det var med lätta steg jag klev ut i vinterkylan
Citera
2018-02-24, 21:23
Medlem
Besökt en dam några gånger under vinter och höst. Ypperliga massage och skönt HJ med fri tillgång till hela hennes kropp. Aldrig varit något prat om pengar utan jag har betalat 250-300 beroende på hur mycket jag haft på mig.
Bokade tid idag tidigt idag och hon var själv på salongen. Ingen betalning utan hon körde igång med välbehövlig massage direkt. Mot slutet började hon en skön HJ men jag tog över och gav henne ett HE istället och därefter lite FS. Mitt i allt kom hennes kollega till salongen. Hon gör normalt sett inte FS/B2B eller liknande, så hon flög upp och fick på sig kläderna.
Efter massagen så plockade hon upp pengarna från mina fickor och tog 200:- mindre än vad massagen egentligen kostar....första gången jag fått betalt för HE på en salong :P Blev en väldigt billig massage.
Citera
2018-02-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickeRoth
Besökt en dam några gånger under vinter och höst. Ypperliga massage och skönt HJ med fri tillgång till hela hennes kropp. Aldrig varit något prat om pengar utan jag har betalat 250-300 beroende på hur mycket jag haft på mig.
Bokade tid idag tidigt idag och hon var själv på salongen. Ingen betalning utan hon körde igång med välbehövlig massage direkt. Mot slutet började hon en skön HJ men jag tog över och gav henne ett HE istället och därefter lite FS. Mitt i allt kom hennes kollega till salongen. Hon gör normalt sett inte FS/B2B eller liknande, så hon flög upp och fick på sig kläderna.
Efter massagen så plockade hon upp pengarna från mina fickor och tog 200:- mindre än vad massagen egentligen kostar....första gången jag fått betalt för HE på en salong :P Blev en väldigt billig massage.

Vissa har det bra hör jag :O
Citera
2018-02-25, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
På grund av tidsbrist har det varit dåligt med salongsbesök på senaste tiden.
Nu i veckan blev det en möjlighet då det var lite arbete hemma på datorn. Tänkte ta en långlunch med ett besök på en salong.
Tar en titt på TMG vad som finns i min stad. Jag har rätt bra koll på vad som finns, men det kanske finns någon överraskning och någon ny salong.
En salong har bytt namn, men där har jag inga goda erfarenheter. Bestämmer mig för en salong jag inte besökt på ett tag. Salongen ifråga har en väldig rotation på tjejer, men jag har bestämt mig.

Tar lokalbussen dit för jag tänker promenera hem och äta någonstans på vägen.

Ringer på klockan och en tjej kommer och öppnar. Döm om min förvåning när jag ser att hon inte är thailändska. Runt 25-30, långt mörkt hår, svart urringad top och ett par tajta jeans. Utseendet mer än godkänt. Kan nog bli ett trevligt besök.

Frågar om hennes nationalitet och får ett svar som jag behåller för mig själv. Hon frågar om jag vill ha massage vilket jag vill. Hon plockar fram ett papper där det erbjuds mer än massage. Priserna upplever jag som normala och bestämmer mig för 30min. massage och ett naket BTB med HJ.
Fanns "rubbet" på prislistan. Idag är jag nöjd med detta och betalar och blir visad till ett av rummen som finns i salongen.

Hon går ut och jag klär av mig och lägger mig tillrätta. Några minuter senare kommer hon in och är väldigt mån om att stänga dörren ordentligt.
Jeansen åker av och iklädd endast stringtrosor och sin svarta top, tar massagen sin början.
Massagen är det inte mycket att klaga på. Faktiskt bättre än väntat. Hon sitter på min rumpa och masserar ryggen. Trycker sig emot min rumpa så jag känner hennes varma underliv. Jag trycker tillbaka vilket hon tycks uppskatta.
Benen får också massage med lite snuddande på underliv. Inte mycket men det räcker för att jag skall reagera på detta.

Blir ombedd att vända mig om. Lägger mig på rygg och resten av hennes kläder åker av. Var hon snygg med kläder ser hon fantastisk ut naken. Stora fina bröst en smal midja och långa ben.
Hon lägger sig på mig och börjar massera min kropp med sin. Det känns helt underbart. Min vid det här laget stenhårda kuk hamnar mellan hennes ben och masseras. Tänker på att jag borde nog tagit hela paketet.

Hon glider ner mot mitt underliv. Kuken hamnar i hennes mun och hon börjar suga. Det känns som om hon skall suga ut allt som finns i mig. Jag bara ligger och njuter.
Sugandet upphör och hon tar kuken i min hand och börjar runka av mig. När hon märker att jag är på väg att komma hamnar kuken mellan hennes bröst och det dröjer inte länge förrän jag fyrar av en rejäl sats över hennes bröst.

Hon tittar på mig och frågar om jag är nöjd. Klart jag är nöjd säger jag till henne. Du är värd en stor kram, vilket får henne att lägga sig raklång på mig. Kännas hennes nakna kropp i min famn tar jag med mig som ett minne.
Avslutar med en puss på kinden.

Hon reser sig upp och torkar av sig. Klär på sig och frågar om jag vill duscha? Det vill jag gärna, och frågar om inte hon skall duscha. Senare, svarar hon med ett leende.
Tar en välbehövlig dusch. Klär på mig och går ut i det yttre rummet, där det står en liten flaska med vatten och väntar på mig.
Dricker vattnet och vi pratar ett par minuter och hon ger mig en lapp med sitt telefonnummer. "Så kan du ringa och boka mig direkt"
Vi skiljs åt med en kram och välkommen tillbaka.
Lär nog bli ett återbesök. Frågan är bara om hon är kvar på salongen?

På förekommen anledning. Detta var inte i Stockholm utan i södra Sverige.
Härlig recenssion, och en skön upplevelse för dig! Gissar att det blir återbesök med allt?😉
Citera
2018-02-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Lurad
För ett tag sedan såg jag en annons där det förutom thaimassage erbjöds nurumassage. Har provat nuru tidigare och älskade det, därför ringde jag och bokade.
När jag kom dit möttes jag av två tjejer som satt i soffan. Den tjej jag pratat med följe mig in på rummet och jag betalade i förskott. Hon gick ut och jag tog av mig och la mig att vänta utan handduk.
Efter några minuter kom tjejen in, hon var klädd i shorts och linne. Hon började massera med olja som vid vanlig massage. Jag frågade om det skulle vara så, hade föräntat mig att hon skulle lätta på klädseln och använda nurugel och sin kropp att massera med. Fick svaret att hon börjar så här. Massagen fortsatte en bra stund. När hon var nästan klar åkte linnet av och jag tänkte att nu var det dags för nuru. Men icke, vändning och någon minuts massage. Sen berättade hin hur det skulle fortsätta, det skulle bli b2b, bj och avslut med hj. Hon tog av sig och inledde, det var bra utfört. Men av min besvikelse följde att hon fick jobba länge innan avslut, hon frågade mer än en gång om det inte var dags att komma)
Sammanfattningsvis en bra b2b mm, men ingen nuru som det var sagt. Insåg att jag blivit lurad och betalningen var redan gjord(

Tråkigt när man inte får det som man har kommit överens om.
Citera
2018-02-25, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickeRoth

Haha härligt! att du börjar ta igen vad du lagt ut genom åren!😉
Citera
2018-02-25, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmspendeln
På tal om lurad.
Jag kom in på en salong, förort, fick en fin donna ca 30.
Smal, fint face, mjuk sätt.
Blev en bb, och hon säger. Jag gillar dig
när du kommer nexta gång ta med kondom.
Visst jag laddar, men ok, jag borde ha tänkt där.
För enligt vad jag hört o begriper är detta inget hak
då fs körs.
Går dock dit, efter en renlevnads vecka
med bra krubb, no sex. J Ja
Får en ok massage, vändning, frågar lite diskret,
kommer du ohåg vad vi talade om?
No icke, blev erbjuden hj, vilket jag nobbade.
Ville inte pressa henn, men hon pratade om ett nytt liv.
inte fan vet jag.
Kan aldrig pressa tjejer så.
Men kände mig lite lurad.

Ha det gott pojkar

Jag känner igen den där storyn, fick höra samma sak på ett ställe norr om sthlm.
Citera
2018-02-25, 20:08
Medlem
Blev sugen på lite massage idag och besökte ett nytt ställe i Malmö. En kvinna på ca 40 släppte in mig och visade mig till ett rum med golvmadrass. Hon var varken snygg eller ful men med ganska trevlig kropp. Massagen började och var verkligen inget vidare, mycket olja och tafatt knådande. Efter ca 15 min började den minst diskreta teasing jag varit med om, hon körde med fingrarna upp och ner mellan skinkorna och körde sen in handen under mig och masserade pungen. Sen kom såklart vändning med frågan om extra...det blev HJ o inget mer. Kommer nog inte att besöka denna salong igen.
Citera
2018-02-26, 20:57
Medlem
Besök på salong söderort, letade parkering och såg en annan snubbe gå in på salongen jag tänkte besöka, kollade i tmg om det fanns nån annan i närheten, åkte dit och ringde på, en 60+ dam öppnade, shit men gick in och betalade, hon ropade på thai till någon, blev visad in i ett rum som var rymligt rent och fräscht, la mig till rätta i startposition och efter några minuter knackade det på dörren och in kommer en ung jättesnygg tjej med fina former, tur man inte vände i dörren, hon pratade bara halvbra engelska men var jättetrevlig, massagen började och hon gjorde det bra, efter vändning kom frågan you want asian massage? Jag svarade ja utan att fråga mer än hur mycket, 1000 kr, hon klär av sig och vilken kropp, fina tuttar stora för en liten tjej och rumpan oj oj, hon började med lite btb sen började hon kyssa och slicka från låren i rumpan under pungen och slickade långsamt uppför soldaden som stod i givakt, slickade försiktigt runt ollonet och plötsligt sög hon utan kondom var inte beredd på det men kunde inte avbryta, hon sög så bra så jag nästan kom fick be henne sluta, på med kondomen och hon red fick be henne slut ville köra bakifrån i den fantastiska rumpan, gjorde så och kom efter typ 20 sekunder, fort men helt underbart, värt återbesök. Synd det ska vara så svårt hitta fylliga thai massörer vete fan hör bära sig åt, tar ju hela livet plöja samtliga salonger i Stockholm.
Citera
2018-02-26, 21:05
Medlem
berg33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcsorly
Besök på salong söderort, letade parkering och såg en annan snubbe gå in på salongen jag tänkte besöka, kollade i tmg om det fanns nån annan i närheten, åkte dit och ringde på, en 60+ dam öppnade, shit men gick in och betalade, hon ropade på thai till någon, blev visad in i ett rum som var rymligt rent och fräscht, la mig till rätta i startposition och efter några minuter knackade det på dörren och in kommer en ung jättesnygg tjej med fina former, tur man inte vände i dörren, hon pratade bara halvbra engelska men var jättetrevlig, massagen började och hon gjorde det bra, efter vändning kom frågan you want asian massage? Jag svarade ja utan att fråga mer än hur mycket, 1000 kr, hon klär av sig och vilken kropp, fina tuttar stora för en liten tjej och rumpan oj oj, hon började med lite btb sen började hon kyssa och slicka från låren i rumpan under pungen och slickade långsamt uppför soldaden som stod i givakt, slickade försiktigt runt ollonet och plötsligt sög hon utan kondom var inte beredd på det men kunde inte avbryta, hon sög så bra så jag nästan kom fick be henne sluta, på med kondomen och hon red fick be henne slut ville köra bakifrån i den fantastiska rumpan, gjorde så och kom efter typ 20 sekunder, fort men helt underbart, värt återbesök. Synd det ska vara så svårt hitta fylliga thai massörer vete fan hör bära sig åt, tar ju hela livet plöja samtliga salonger i Stockholm.
Härlig recenssion, och en skön upplevelse för dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in