Citat:
Ursprungligen postat av
per-i-hagen
Det blev ett minnesvärt lördagsäventyr igår. Det hela började med att jag var sugen på att testa en ny salong och surfade runt på TMG. Hittade en salong i Stockholms innerstad där det fanns en kommentar från en person med ett nick som förekommer i den här tråden. Kommentaren var positiv varför jag bestämde mig för att göra ett besök.
Kommer fram till salongen och det är dessbättre inga flanörer i närheten när jag ringer på. Strax öppnas dörren av en väldigt söt tjej som inte såg ut att vara en dag över 20. Skulle visa sig att hon var 24, i alla fall enligt egen utsago. Hon var klädd i en åtsmitande ganska kort klänning så det var inte svårt att se att hon hade fina former, brösten var inte särskilt stora så jag antog att de var äkta. I soffan satt mamsan och en tjej till, ganska söt hon också men inte på långa vägar som den som öppnade.
Klargör vem jag vill ha massage av, betalar för en timme, tar av skorna och blir visad in i ett riktigt fräscht rum med riktig dörr. Madrassen är dekorerad med lite blommor och några kuddar som plockas bort och jag blir lämnad en stund för att klä av mig. Lägger mig tillrätta och väntar på min lilla sötnos.
När hon kommer har hon bytt om till "arbetskläder" som är ett par högt skurna shorts och ett tajt urringat linne. Låser dörren noga och skrider till verket. Massagen börjar med en riktigt skön ryggmassage där hon använder både armar och ben för att få bra tryck. Efter en stund fortsätter hon med benen, ett i taget och kommer ganska snart upp mot rumpan. Nu blir det fokus på skinkorna och hennes händer kommer att djupare in mellan dem och det blir mycket pungsnudd. Visar att jag gillar det hon gör genom att sucka belåtet. Ingen tvekan om att här kan det bli åka av när hon plötsligt lägger sig på min rygg och frågande viskar i mitt öra "want me to be closer?". Absolut vill jag det och efter en stunds köpslående kommer vi överens om en B2B.
Hon reser sig och tar av kläderna, jösses vilken fin kropp den tjejen har. Brösten var precis så äkta som jag trodde. Inte särskilt stora men fantastiskt välformade och fasta. Rumpan härligt rund och fast. Hon börjar behandlingen med att lägga sig på min rygg och glida upp och ned medan hon smeker pungen och kuken.
Efter en stund föreslår jag att vi byter roller och att jag masserar henne. Hon sträcker ut sig på madrassen och jag masserar först hennes rygg, sedan benen därefter hennes välformade stjärt. Låter händerna försvinna in mellan skinkorna och hittar hennes öppning. Börjar pulla henne och hon verkar gilla det för hon gnyr lite sexigt. Ber henne vända sig så jag kan komma åt hennes bröst. Slickar vårtorna som känns styva och fortsätter ned över magen tills jag är med munnen precis ovanför fittan. Pullar lite till när hon tar tag i mitt huvud och ber mig slicka henne. Inte mig emot, slickar henne först lite lätt kring öppningen och går sen över till klittan. Hon börjar oja sig och vrider kroppen fram och tillbaka, sätter fotsulorna i madrassen och lyfter upp rumpan så hon står i brygga. Slickar henne tills hon får en rejäl orgasm och sjunker ned på madrassen.
Nu är det min tur igen för nu är jag så kåt man kan bli. Hon tar börjar med att runka mig mellan sina bröst, sen kryper hon upp, tar tag i kuken och leker med den i fittöppningen. Jag ber henne ta det försiktigt för det är väldigt nära för mig nu. Då skrattar hon och säger "don't worry, I like you, you can come two times". Sen fortsätter hon att leka med ollonet i fittöppningen innan hon ger mig ett lugnt och fint HJ som slutar med att jag kommer på hennes mage.
Ligger utpumpad på madrassen och vi kelar lite. Jag får lite skön massage på axlarna och huvudet innan hon börjar ägna mina intima delar uppmärksamhet. Ligger på rygg och hon jobbar med händerna tills jag är riktigt hård igen. När jag säger att jag gärna vill smaka på henne igen skiner hon upp och sätter sig över mitt ansikte. Låter tungan leka med klittan och mellan blygdläpparna och hon verkar gilla det även den här gången. Under tiden fortsätter handarbetet men så plötsligt böjer hon sig ned och tar mig i munnen. Där ligger vi i en 69:a och har det hur skönt som helst. Hon kvider och ålar sig och det känns som om hon kommer strax innan det är dags för mig. Hon låter mig inte komma i munnen men det är ändå hur skönt som helst när hon slickar baksidan på kuken tills jag sprutar.
Återigen utpumpad på madrassen och hon ligger bredvid mig och kelar en stund. Ser att hon har lite sperma i håret och hon skratta när jag gör henne uppmärksam på det. Efter ytterligare lite kel är det dags för en dusch.
Nyduschad och påklädd kommer jag ut och får ett glas vatten. Innan jag går får jag en stor kram och en puss och ett "come back please" viskat i örat.
Det blir nog fler besök.
Vaknade med det välbekanta suget efter ett äventyr och efter en stunds funderande beslöt jag mig för ett återbesök på salongen där jag i somras fick så skön behandling. Till min stora glädje fanns min lilla sötnos kvar. Tjänsterna är lika bra nu som då. Det var med lätta steg jag klev ut i vinterkylan