2018-03-04, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Har alltså för tillfället övergett mitt stammisställe i nö Skåne, istället får det bli mellersta Skåne - vet att det allt som oftast är bra leverans där.
Den här gången (ett par ,tre veckor sedan) gjorde jag återbesök med hopp om att tjejen (som är strax över 20) jag träffade där senast skulle ge lite mer än det HJ hon levererade då. Det var absolut inget fel på det, men med tanke på vilken kropp hon har ville jag ha mer.
Hon jobbade när jag kom och hon verkade känna igen mig, alltid positivt. Position intogs och en ganska ok massage tog sin början. Lite försiktig teasing, men inte mycket mer innan vändning. Hann tänka att det är ju fan om det bara ska bli HJ igen.
Efter vändning blev hennes händer lite mer närgångna och efter en stund kom den obligatoriska frågan om något mer. Frågade om B2B för jag tänkte att den kroppen vill jag ha ålande på mig. Jodå, det fanns och priset var inga problem att komma överens om.
Hon gled ur kläderna och jisses vilken kropp hon visade upp. En midja man kan dö för, en perfekt svarvad rumpa och små toppiga bröst. Hon smorde in sig lite lagom med olja innan hon började sitt "extraarbete" nere vid mina fötter.
Med ständig ögonkontakt, som definitivt inte gjorde min påle mindre, gned hon sig uppåt längs min kropp. Stannade till och slickade försiktigt på pålen som stod i sin stramaste givakt innan hon fortsatte uppåt. När hennes rakade mus nådde pålen blev det ett nytt stopp och hon gned sig retligt mot honom, kunde känna att hon minsann var lite våt.
Hon fortsatte glida uppåt med kroppen mot mitt ansikte samtidigt som hon på ett mycket graciöst sätt svängde runt så vi hamnade i en 69:a. Fick helt fri tillgång till att pulla och slicka henne och jisses så våt hon var. Samtidigt slickade hon längs min påle (tyvärr tog hon inte honom i munnen) och började sen sakta började runka mig.
Hon ökade takten i takt med att jag slickade henne och till slut var det bara att kapitulera och lägga laddningen på hennes mage och bröst. Efter avtorkning avslutade hon med att naken ge mig lite huvudmassage.
Kommer definitivt att ge henne ytterligare en chans, och tror att hon kan gå hela vägen med FS då.
Massage 7/10
Extra 10/10

Finns det inte någon storbystade läcker thai kvar i sthlm har alla åkt hem till Thailand?
Som bröstälskare försöker man ju hålla sig uppdaterad.
Citera
2018-03-04, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Finns det inte någon storbystade läcker thai kvar i sthlm har alla åkt hem till Thailand?
Förstår dig, för min del är det perfekta midjor och rumpor som drar till sig ögonen.
Hur det är i Sthlm vet jag inte, är där ytterst sällan. Av de jag träffat nyligen i södra Skåne har det inte varit så många med stora bröst.
Du får leta vidare.
Citera
2018-03-04, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Förstår dig, för min del är det perfekta midjor och rumpor som drar till sig ögonen.
Hur det är i Sthlm vet jag inte, är där ytterst sällan. Av de jag träffat nyligen i södra Skåne har det inte varit så många med stora bröst.
Du får leta vidare.

Smaken är som baken! Finns icke så många thai med midjor och rumpor i sthlm heller tyvärr.
Verkar som att storbrösten har också lämnat till varmare breddgrader

kämpa på och vidare..
Citera
2018-03-05, 15:49
Medlem
Har besökt en salong strax söder om Stockholm 2 ggr.

Verkar alltid vara samma kvinna som jobbar i lokalen.
Ser rätt okej ut, är i 40-årsåldern.

Första gången blev det bara vanlig oljemassage, men när vi var färdiga så pekade hon mot min kuk och sa "kanske nästa gång"...

Andra besöket blev det först massage, sen kom frågan..mun eller hand? Jag valde hand, och hon runkade riktigt bra. Frågade om jag fick ta lite på henne, och hon tog då av sig tröjan och bh, jag fick klämma och faktiskt suga lite på brösten innan jag sprutade.

400 för massage, 400 för extra.
Citera
2018-03-05, 18:42
Medlem
berg33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Har besökt en salong strax söder om Stockholm 2 ggr.

Verkar alltid vara samma kvinna som jobbar i lokalen.
Ser rätt okej ut, är i 40-årsåldern.

Första gången blev det bara vanlig oljemassage, men när vi var färdiga så pekade hon mot min kuk och sa "kanske nästa gång"...

Andra besöket blev det först massage, sen kom frågan..mun eller hand? Jag valde hand, och hon runkade riktigt bra. Frågade om jag fick ta lite på henne, och hon tog då av sig tröjan och bh, jag fick klämma och faktiskt suga lite på brösten innan jag sprutade.

400 för massage, 400 för extra.
Jag hoppas att Återkommer med en förhoppningsvis spännande recension nästa---gång ?
Citera
2018-03-05, 21:05
Medlem
400 spänn för ett HJ är för mycket, håll er till maxpriset 300 kr....
Citera
2018-03-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
400 spänn för ett HJ är för mycket, håll er till maxpriset 300 kr....

Alla fräscha massöser i mitt revir tycks vara helt bortblåsta. Kvar finns bara några bedagade ruggugglor. Fler som gjort samma iakttagelse?

Maxpris? Gratis HJ och en timme för 300 tyder på viss desperation i leden. Fast överetablering är bara förnamnet och snart 24/7 öppet
Citera
2018-03-07, 06:59
Medlem
Härligt, då fick man klämma på ett par stenhårda Thaisillisar igen
Jobbigt när man drabbas av gulafebern och är kåt som en marskatt hehe
Testade ett för mig nytt ställe i hemmastaden GBG, det bara blev så.
igentligen inget att recensera alldeles mediokert.
Men stövlar in från snö och kyla, och kollar om de har nån ledig tid, jajjemen jag var så välkommen.
In på ett trevligt rum med riktig dörr och brits näckar och får en ovanligt bra massage, över förväntan.
Lite dåligt med tease får taskiga vibbar. Vändning hyffsad massage av ben lår osv.
Frågan kommer jag tack vad finns det på menyn, Tjejen trodde på allvar att han skulle få en lusentapp för ett vanligt HJ haha. Glöm det i så fall ska jag ha lite bom bom , nej det gick ju inte.
Nähä ett bra naket B2B då ? nähä trosor på, jaja lete mer prut och tuffa förhandlingar på dålig engelska.
så åkte allt utom trosor av
Dålig B2B ingen känsla alls, tjejen hade mens därav trosorna, trosskydd lyser igenom inge kul alls faktiskt. Det som var bra var ett par fantastiska tuttar att klämma på.
Man vinner inte full pot varje gång hehe

Massage 4/5
Extra 3/5 tack vare kroppen annars en 2a
lokal 3/5
kommer jag tbx? nej det finns bättre ställen med bättre service.
Citera
2018-03-07, 14:05
Medlem
Har länge varit på jakt efter en riktigt bra massös som jag kan gå till varje gång. "Min" massös sålde sin salong i Malmö för 2-3 år sedan och sedan dess har jag inte hittat någon med samma klass och charm.

Förra veckan testade jag en för mig ny salong som nyligen bytt namn. Tog en timme på drop-in. Jag förklarade för tjejen som var någonstans runt 40 att jag behövde en rejäl genomknådning av kroppen och att hon kunde ta i ordentligt.

Två sekunder senare ångrade jag mig djupt och fick kapitulera. Medium räckte mer än väl här. Hon masserade riktigt bra och starkt och såg till att hela baksidan fick en väldigt bra behandling. Minimalt med pungsnudd eller annan form av teasing försiggick och jag tänkte att jag kanske äntligen har hittat en bra massös.

Efter vändning jobbade hon bra med mina ben och när hon kom upp mot midjan började de bekanta närmandena. Givetvis svarade jag med att kuken ställde sig rakt upp. Då berömde hon mig och mumlade något om att "you will break woman with it". Haha.

Vi kom överens om ett HJ och hon satte igång. Det var inte det bästa jag varit med om, men hon stressade åtminstone inte igenom det som många andra gör. Hon lät det ta sin tid och jag fick njuta ordentligt innan det gick för mig.

Jag kommer absolut komma tillbaka för massagen, men för det extra får jag nog leta vidare.
Citera
2018-03-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung

Söder om söder ska det enligt så många inlägg finnas en hel del.😏
Citera
2018-03-07, 18:29
Medlem
"enligt så många inlägg" Ja, håller med. Nästan så att man tror att det görs reklam för knivsöder
Citera
2018-03-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UGEbladet
Alla fräscha massöser i mitt revir tycks vara helt bortblåsta. Kvar finns bara några bedagade ruggugglor. Fler som gjort samma iakttagelse?

Maxpris? Gratis HJ och en timme för 300 tyder på viss desperation i leden. Fast överetablering är bara förnamnet och snart 24/7 öppet

Nop, mina snyggingar är kvar de är ju o andra sidan bosatta här..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in