Citat:
Stackare , du är uppenbarligen hjärntvättad - samma klappmongo svammel....
Du lär dig tydligen aldrig , precis som alla klappmongon....
DU kan inte jämföra Ponzi med "Börsen" eller "Aktier"...
En aktie ger mig rösträtt i ett företag
En aktie kan jag sälja NÄR JAG VILL!!! (Vinst eller förlust - men det är upp till mig att sälja när jag vill.....)
En aktie ger aktieutdelning en gång per år - OM styrelsen så beslutar.
Enda gången som en aktie blir värdelös är om företaget går i konkurs (Vilket händer extremt sällan om företaget jag handlat aktier i finns på OMX eller annan VÄLKÄND marknad.
Om du nu läser ovan - så bör till och med ett hjärntvättat klappmongo som du inse att...
Molnplacering i Lyoness/Lyconet/Cashbackcard INTE ger mig rösträtt
Molnplacering i Lyoness/Lyconet/Cashbackcard INTE ger mig rätt att sälja mina andear när jag vill
Molnplacering i Lyoness/Lyconet/Cashbackcard INTE ger mig aktieutdelning en gång per år om styrelsen så beslutar
Ni svammalar så mycket lögner så det är tacksamt för oss vanliga - eftersom ni utgör definitionen av epitetet "Klappmongo"
Du lär dig tydligen aldrig , precis som alla klappmongon....
DU kan inte jämföra Ponzi med "Börsen" eller "Aktier"...
En aktie ger mig rösträtt i ett företag
En aktie kan jag sälja NÄR JAG VILL!!! (Vinst eller förlust - men det är upp till mig att sälja när jag vill.....)
En aktie ger aktieutdelning en gång per år - OM styrelsen så beslutar.
Enda gången som en aktie blir värdelös är om företaget går i konkurs (Vilket händer extremt sällan om företaget jag handlat aktier i finns på OMX eller annan VÄLKÄND marknad.
Om du nu läser ovan - så bör till och med ett hjärntvättat klappmongo som du inse att...
Molnplacering i Lyoness/Lyconet/Cashbackcard INTE ger mig rösträtt
Molnplacering i Lyoness/Lyconet/Cashbackcard INTE ger mig rätt att sälja mina andear när jag vill
Molnplacering i Lyoness/Lyconet/Cashbackcard INTE ger mig aktieutdelning en gång per år om styrelsen så beslutar
Ni svammalar så mycket lögner så det är tacksamt för oss vanliga - eftersom ni utgör definitionen av epitetet "Klappmongo"
Jag jämför det inte system vis, utan jag jämför tänket. Placerar du pengar i aktier så är du beredd på att förlora dom likväl som att du placerar pengar i Lyconet så kan det bli en dålig investering ifall det inte blir så som är tänkt.
Så du menar att om du köper EN aktie i HM så får du rösta och du får komma på deras möten. Lycka till med det.