Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Har varit iväg på en massa stök så inte haft tid att läsa här.
Du fattar att vi snackar om två olika företag, jag har inte den blekaste aning om vem antiqlimax är. Vet heller inte vilket företag han driver som är med. Men det är alltså inte det företaget jag har tagit med.
Och mina kunder handlar i snitt för 500 om du delar dom 700k sist månad. Faktiskt lite till för du får dela dom på 1200 som företaget bjudit in, dom andra 100 är folk som jag har gett ett personligt kort till.
Klappmongo svammel....
Klappmongo 1 -> Skrävlar om att hens klappmongon spenderar 500:- per månad
Klappmongo 2 -> Skrävlar om att alla klappmongon spenderar 300:- per månad
Slutsats -> ni klappmongon har ingen aning ö.h.t.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Det är ju skillnad på Norge och Sverige samt från företag till företag. Det är otroligt vad trångsynt du är i allt tänkande. Om antiqlimax har gjort jobbet rätt, med andra ord och utbildat sina kunder om den otroligt bra möjligheten till att få rabatt när dom handlar online så kan hans siffror stämma mycket väl.
Nej - det kan han inte.
Alla OFFICIELLA siffror talar sitt tydliga språk.
150.000 (Klappmongon) medlemmar i Norge handlar inte 75% utsträckning för då skulle inte Norge vara tvunget att stänga ner.
Dessutom har vi redan konstaterat att rabatten online är helt värdelös då den inte skiljer sig från andra siter som är "affiliates"
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Åh herregud, då serverar du inte Redbull eller Coca cola i ditt fik heller? Jag menar dom har ju faktiskt vart uppe i domstolar dom med?
Vad ovanligt - ett klappmongoargument.
Skall du inte komma att "Volvo har samma struktur i sitt företag"?
Visa mig domslut där Coca Cola är förbjudet att bedriva verkssamhet i ett västerländskt land?
Visa mig domslut där Red Bull är förbjudet att bedriva verkssamhet i ett västerländskt land?
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Du tjänar inte pengar som gratiskund, du sparar pengar! Stor skillnad, borde ju en sån ekonom som du själv veta!
Klappmongoargument åter igen.
Nej - jag tjänar inte pengar på att åka till Hagsätra för att handla mat - jag förlorar pengar eftersom kostnad minus cashback fortfarande ligger ENORMT mycket dyrare än att åka till ICA Maxi/COOP forum/Netto/Lidl o.s.v.
A) Fortfarande har det inte presenterats ett hållbart argument att gå med som näringsidkare.....
B) Och att gå med som privatperson för att tjäna 2-4% Cashback på ett köp på 1000:-på Hagsätra nära butik - när EXAKT samma matkasse kan köpas till 30-50% billigare pris på ICA Maxi eller valfri storköp är inte heller ett hållbart argument
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Detta är definitionen av samarbete!
"samarbete
det att två eller fler personer eller organisationer arbetar tillsammans (samarbetar) för ett gemensamt mål, eller genomför ett gemensamt projekt."
Vi arbetar tillsammans med våra föreningar att dela ut kort som dom kan ha en enorm vinning på i slutändan!
Circle K har INGET samarbete med Lyoness/Lyconet/CashbackCard - eftersom det inte finns något "Tillsammans".
Det ENDA Circle K gör är att dom säljer presentkort - vilket dom gör till andra företag och privatpersoner också.
Eller tycker du att jag skall säga att "Jag har ett samarbete med LiveIT för att jag köper in presentkort från dom och säljer vidare"?
Inse att du och hela företaget befinner er på rätt hal is när ni påstår saker som inte stämmer någonstans...
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Hur går det med kompensationsplanen? Vill höra vad du kom fram till!
Den kommer....