2017-09-30, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickell
3 ren lögn då du inte har något att komma med.
Som jag skrev, det var ren spekulation från min sida!

Dock lika mycket lögn när du påstår det är bullshit att mitt företag drar nytta av CBW som lojalitetskoncept!

Du har inget att komma med där mer än dina påståenden!

Att hota andra personer så det ger fängelsestraff är riktigt lågt! Sjukt lågt!

Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Stackars klappmongo som inte kan bevisa sitt påstående...
Jag kan iallafall backa upp det jag skriver med fakta text...
Det har jag gjort! Nu är det din tur!

Pellets, vi väntar!
Senast redigerad av anteQlimax 2017-09-30 kl. 16:12.
Citera
2017-09-30, 16:46
Medlem
Lyo dömdes i år att betala tillbaka alla pengar plus ränta för att domstolen slog fast att deras gamla kompplan var ett snöbolls system.

Deras gamla kompplan är också deras nya då dom inte har ändrat på den. Det leder till att lyo fortsätter att lura folk på pengar i ett olagligt snöbolls system.

Det ända som dom egentligen ändrat på är deras namn. Men det är bara ett försök till att dölja vilka svin dom är.

Vill du slippa bli blåst på dina pengar bör du hålla dej borta från detta scambolag.
Citera
2017-09-30, 17:18
Medlem
Citat:
Lyo dömdes i år att betala tillbaka alla pengar plus ränta för att domstolen slog fast att deras gamla kompplan var ett snöbolls system.

Deras gamla kompplan är också deras nya då dom inte har ändrat på den. Det leder till att lyo fortsätter att lura folk på pengar i ett olagligt snöbolls system.

Det ända som dom egentligen ändrat på är deras namn. Men det är bara ett försök till att dölja vilka svin dom är.

Vill du slippa bli blåst på dina pengar bör du hålla dej borta från detta scambolag.
Du värnar nog inte om att någon här inte ska gå in. Du har en personlig vendetta.
Citera
2017-09-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteQlimax
Pellets, det roliga är att du backar upp dina "påstående" med samma "fakta text" som vi gör: Kompensationsplanen.
Skillnaden är hur vi läser och analyser innebörden i texten! Eftersom du hängt upp dig (medvetet eller omedvetet) på orden BERÄKNA och INOM kommer du inte vidare i din tanke. Troligtvis vill du inte lämna denna uppfattning eftersom det passar utmärkt att köra på i detta spåret!

Vi backar upp våra påstående med samma text med en samtidig förklaring av hur det fungerar på riktigt. Eftersom du inte vill att det ska vara så som vi säger så kräver du ytterligare bevis från vår sida medan det räcker med en snedvriden tolkning av texten från din sida!

Vänd på det: backa upp dina felaktiga påståenden med bevis på att unit balansen nollställs varje vecka efter beräkningen. För det står nämligen inte så i KP, det är endast du som väger in texten till det!

Egentligen är det meningslöst att länka upp dokument till dig eftersom du på förväg redan bestämt dig för att såga beviset:

1. Manipulerada dokument/ bilder
eller
2. Äkta men du anser inte det är bevis

Men kolla min länk, den var av misstag satt till privat läge.

Där ser du min Unit nr 201, en som sattes i min Personliga balans vecka 2016-32.
Tre veckor senare har den fått 3-3 i balans, sen händer inget förrän i vecka 2017-22 när den får 15-15 i balans. Om du där noterar så ser du att även 10-10 och 5-5 redovisas som uppnådda vecka 2017-22.
Givetvis sker detta eftersom inom ramen för 15-15 ligger även 10-10 och 5-5 vilket innebär att de också utbetalas.
Balansen ligger kvar tills nästa nivå (20-20) uppnås vecka 2017-25. Därefter uppnås 25-25 veckan efter och där ligger nu denna Unit. Den har alltså nu utbetalt 1045 kr i kontant komission och väntar på nivå 25-25 tills den når 35-35 för sin Bonus!

Här har du ditt bevis du gapat efter!
1. Ser du nu att en Units balans går endast uppåt, inte bakåt eller nollställs?
2. Ser du nu att du kan få flera steg utbetalda vid samma beräkning?

Om det skulle vara som du skriver hade tex rutan för 3-3, 5-5, 10-10, 15-15 och 20-20 funnits fler gånger. Varför? Jo, för att de har uppnåtts inom ramen för övre raden varje gång den uppnåtts! Som vid vecka 2017-22 tex!

Nu har du fått ditt bevis, dags för dig att leverera utlovade svar och bevis!

1. Ett ID som bevisar att du har ett fejkat Lyoness konto
Detta ska även anges med det påhittade namnet du uppgav!

2. Din lögn om när du registrerade dessa fejkade konto!

1. 2017-02-06 skrev du att du då skapade dina 14 Lyoness konton, dvs 2017.
2. 2017-09-11 skrev du att du skapade dina Lyoness konton 2014.
3. 2017-09-14 skrev du att du hela tiden sagt att dina Lyoness konton skapades 2014 innan Lyconet.

Påstående nr 1 motsäger påstående nr 3 ganska rejält!

Svara nu på frågan varför du först påstår 2017 och sedan 2014!

Här behöver du alltså inte länka några dokument, bara svara!

Inled nu inte ditt svar med "Stackars Klappmongo" eller "På sedvanligt Klappmongovis"!

På sedvanligt klappmongovis kommer bara klappmongo-bajs ur dig....

Ingen Länk = Rent skitsnack

Du eller annat klappmongo har fortfarande inte leverat ett enda bevis på era påståenden.

Återkom i tråden när du kan bevisa era påståenden
Citera
2017-09-30, 22:15
Medlem
Citat:
Som jag skrev, det var ren spekulation från min sida!

Dock lika mycket lögn när du påstår det är bullshit att mitt företag drar nytta av CBW som lojalitetskoncept!

Du har inget att komma med där mer än dina påståenden!

Att hota andra personer så det ger fängelsestraff är riktigt lågt! Sjukt lågt!

Det har jag gjort! Nu är det din tur!

Pellets, vi väntar!
Lika mycket lögn som när du kom med "En screenshot" som inte gick att öppna

anteQlimax - vi väntar fortfarande på bevis från er klappmongon att ni har rätt i era "hitta på teorier"
Citera
2017-09-30, 22:19
Medlem
Citat:
1. Har presenterat en skärmdump som bevisar motsatsen till Pellets trams!
2. Var har jag ljugit? Har enbart besvarat och förklarat era frågor och missuppfattningar!

Pellets däremot ljuger om ganska mycket och bad om bevis. Det har han fått men var är han nu?

Men stackars klappmongo - du eller annat klappmongo har inte levererat ett enda bevis än så länge

Din text är bara klappmongo-sktisnack fram tills den dag ni kan leverera en länk som backar upp era påståenden.

Fram tills den dagen gäller följande text om Balance Commission och Balance Bonus och ingenting annat

"is calculated once a week on the basis of the Units booked within the calculation period."

Det vill säga - INGA units bokade före Calculation period får räknas när bonus skall betalas ut

Källa: https://www.scribd.com/document/2501...sation-Plan-Us

Återkom till tråden när ni kan komma med bevis - än så länge har ni inte presenterat ett skit - precis som vanligt av alla klappmongon i MLM trådarna
Citera
2017-09-30, 22:48
Bannlyst
Citat:
Lika mycket lögn som när du kom med "En screenshot" som inte gick att öppna

anteQlimax - vi väntar fortfarande på bevis från er klappmongon att ni har rätt i era "hitta på teorier"
Nu får du ge dig Pellets!

Du bad om ett bevis på att Units inte nollställs och att de kan betala ut flera rader samtidigt.
Tog en screenshot och la upp den 22/9 (låste omedvetet till "privat läge" på länken bara).
Har låst upp den så du kan nu se på den att det vi påstår är sant - att du bara svammlar om dina teorier kring KP! Det är en länk som backar upp vad vi säger!

Studera den bilden och sid 11 i KP så kommer det snart gå upp ett Liljeholmens för dig!

Vad för bevis vill du ha? Mitt inlogg till Lyconet?
Farrs gav dig ett mycket bra erbjudande men det ville du inte ta!
Mickell vill att jag avslöjar mitt företags org nr så han kan gå genom vår likviditet!
Hur fasen står det till i skallen på er två?

Du har nu fått det bevis du behöver för att se att våra ord är sanning!

Vad du nu gör är endast att skita i en överenskommelse vi hade!
Så för din egen trovärdighets skull så bör du nog leverera vad du lovat!

Så vi tar det en gång till:

3. 2017-09-14 skrev du att du hela tiden sagt att dina Lyoness konton skapades 2014 innan Lyconet.

Svara på frågan varför du först påstår 2017 och sedan 2014!

Eftersom du inte nu ens vill svara på ovanstående är du en lögnare!
Ju längre du drar ut på detta svar desto värre framstår du som men det inser du inte själv!

Din sketna lögnaktiga lilla pajas!
Senast redigerad av anteQlimax 2017-09-30 kl. 22:53.
Citera
2017-10-01, 11:24
Medlem
Varför fortsätter lyo att använda samma kompplan? Den kompplan som ligger till grund för att dom i år dömdes till att betala tillbaka alla pengar plus ränta!
Kan det vara så enkelt att dom går in i sista fasen och ska försöka försingra så mycket det går innan hubert tar pengarna och gömmer sig på någon paradisö?
Citera
2017-10-01, 12:14
Medlem
Citat:
Nu får du ge dig Pellets!

Du bad om ett bevis på att Units inte nollställs och att de kan betala ut flera rader samtidigt.
Tog en screenshot och la upp den 22/9 (låste omedvetet till "privat läge" på länken bara).
Har låst upp den så du kan nu se på den att det vi påstår är sant - att du bara svammlar om dina teorier kring KP! Det är en länk som backar upp vad vi säger!

Studera den bilden och sid 11 i KP så kommer det snart gå upp ett Liljeholmens för dig!

Vad för bevis vill du ha? Mitt inlogg till Lyconet?
Farrs gav dig ett mycket bra erbjudande men det ville du inte ta!
Mickell vill att jag avslöjar mitt företags org nr så han kan gå genom vår likviditet!
Hur fasen står det till i skallen på er två?

Du har nu fått det bevis du behöver för att se att våra ord är sanning!

Vad du nu gör är endast att skita i en överenskommelse vi hade!
Så för din egen trovärdighets skull så bör du nog leverera vad du lovat!

Så vi tar det en gång till:

Svara på frågan varför du först påstår 2017 och sedan 2014!

Eftersom du inte nu ens vill svara på ovanstående är du en lögnare!
Ju längre du drar ut på detta svar desto värre framstår du som men det inser du inte själv!

Din sketna lögnaktiga lilla pajas!

Stackars lilla klappmongo...

1) Ni har fortfarande inte kommit med ett enda bevis - allt är fortfarande bara ordbajseri från er klappmongon
https://www.scribd.com/document/3595...ig-Unit-201-AQ

Nog trodde jag att skrämdumpen skulle tala om mer än vad den gör - för den talar inte om ett skit någonstans...

2) Sidan 11 i kompensationsplanen
"is calculated once a week on the basis of the Units booked within the calculation period."
- Inte ett ord om Units "före calculation period"

Så nej - ni har inte kommit med ett enda skit ännu - och ska ni klappmongon leverera bevis får ni allt komma med bra mycket bättre bevis än det där...

En stor fråga i sammanhanget är att ni klappmongon säger 3-5 år.....
Men tydligen - enligt screenshot så fick du under Vecka 22 i år 10/10 på en och samma vecka - vilket är extremt konstigt med tanke på hur ni har hävdat att "Units slumpartat placeras".....

Notera också att vi har bett om hänvisning till Kompensationsplan eller Terms & Conditions där detta framgår - men det är uppenbarligen extremt svårt...

Så nej - stackars klappmongo - ni har fortfarande inte bevisat ett skit någonstans - fortsätt gärna försöka - men så länge ni inte kan hänvisa till korrekt avtalstext så är ni rätt rökta....
Citera
2017-10-01, 12:58
Bannlyst
Citat:
Stackars lilla klappmongo...

1) Ni har fortfarande inte kommit med ett enda bevis - allt är fortfarande bara ordbajseri från er klappmongon
https://www.scribd.com/document/3595...ig-Unit-201-AQ

Nog trodde jag att skrämdumpen skulle tala om mer än vad den gör - för den talar inte om ett skit någonstans...

2) Sidan 11 i kompensationsplanen
- Inte ett ord om Units "före calculation period"

Så nej - ni har inte kommit med ett enda skit ännu - och ska ni klappmongon leverera bevis får ni allt komma med bra mycket bättre bevis än det där...
Ja, vad ska man säga om dig Pellets? Du är inte att lita på helt enkelt!
Citat:
Egentligen är det meningslöst att länka upp dokument till dig eftersom du på förväg redan bestämt dig för att såga beviset:

1. Manipulerada dokument/ bilder
eller
2. Äkta men du anser inte det är bevis

Inled nu inte ditt svar med "Stackars Klappmongo" eller "På sedvanligt Klappmongovis"!
Tänk att mitt inlägg ovanför skulle få 100% rätt! Du är fullt förutsägbar! Du sågade mitt bevis enligt punkt 2, att det inte är ett bevis!
Det visar enbart hur förbannat trög du är, för det tillsammans med texten på sid 11 i KP ger dig svaret.
Bilden visar att en Unit behåller sin uppnådda balans tills nästa nivå uppnås. Det som BERÄKNAS in läggs alltså på föregående balans.

Det är det du inte begriper! Du har fastnat i din tankeloop!

Har levererat ett bevis, att du inte godtar det visste jag redan i förväg för du är en feg liten sate som inte går att lita på! Tror du att någon överhuvudtaget länkar upp något till dig efter detta? Du är bra mycket dummare än jag trodde. All din trovärdighet är borta!

Men skit i att bevisa att du har ett fejkat Lyoness konto och skit i att förklara varför du ljuger om NÄR du skapade dessa! Behövs ingen förklaring! Du är en lögnare helt enkelt. Räcker så!

Sen började du givetvis med din klassiska fras "Stackars Klappmongo"....

Citat:
En stor fråga i sammanhanget är att ni klappmongon säger 3-5 år.....
Men tydligen - enligt screenshot så fick du under Vecka 22 i år 10/10 på en och samma vecka - vilket är extremt konstigt med tanke på hur ni har hävdat att "Units slumpartat placeras".....
Men Pellets, skrev jag inte att det är en Unit i min personliga balans kanske?
Du har alltså fortfarande inte förstått skillnaden mellan Personliga Balansen och de Nationella Balanserna!

Tiderna i den Personliga balansen påverkas enbart av din egen konsumtion eller vad ditt nätverk konsumerar. Eftersom vårt företag delar ut många kort så skapas det också en stor andel Shoppingpoints genom deras konsumtion som skapar nya Units till min Personliga Balans.
Resultatet vecka 22 beror på en konsumtionstopp i mitt nätverk!

Det som ni menar "random placering" är om du valt det som placeringssätt i ditt månads ESP!
Du kan dock aktivt placera i den Svenska balansen och Personliga balansen hur ofta du vill.
För de som nått Karriär 2 kan de fritt placera i alla Nationella Balanser hur ofta du vill.

Random placering är endast en fördel för de som inte nått Karriär 2 då de får större möjlighet att sprida sina Units.

Och dig ska alltså folk lyssna på i denna fråga?
Du upprepar dig hela tiden och varje gång bekräftar du att du inte förstår ett skit om vad du sitter och skriver!

Det är fan en bedrift att efter så mycket energi och tid du lagt ner ändå inte förstå det!

Du är bevisat en lögnare som dessutom inte står för ditt löfte!
Punkt slut!
Citera
2017-10-01, 13:11
Bannlyst
Citat:
Varför fortsätter lyo att använda samma kompplan? Den kompplan som ligger till grund för att dom i år dömdes till att betala tillbaka alla pengar plus ränta!
Kan det vara så enkelt att dom går in i sista fasen och ska försöka försingra så mycket det går innan hubert tar pengarna och gömmer sig på någon paradisö?
Du vet vad dessa domar handlar om, gör dig inte mer korkad än vad du redan är!

T&C från tiden före delningen Lyoness/ Lyconet är vad det handlar om. Folk "förstod" inte vad de förband sig till, satsade pengar de lånat och fick problem med räntorna när inte vinsten kom i den takt de fått för sig. De fick fel information av enstaka personer som vilseledde dessa personer. Tyvärr!

T&C ogiltigförklarades och Lyoness återbetalar till de personerna. Lång process som fick sin slugiltiga dom i början av detta år!

KP är snarlik den förra men det är inte den som är problemet utan att folk inte tar reda på vad de skriver under för avtal!

Så lägg ner ditt tjafs!

Lyoness skapar allt fler samarbeten i Europa med större kedjor och idrottsklubbar.

Tror du verkligen att deras avtalsjurister inte har bättre koll än vad du, en fd fängelsekund har?
Citera
2017-10-01, 13:20
Medlem
Citat:
Du vet vad dessa domar handlar om, gör dig inte mer korkad än vad du redan är!

T&C från tiden före delningen Lyoness/ Lyconet är vad det handlar om. Folk "förstod" inte vad de förband sig till, satsade pengar de lånat och fick problem med räntorna när inte vinsten kom i den takt de fått för sig. De fick fel information av enstaka personer som vilseledde dessa personer. Tyvärr!

T&C ogiltigförklarades och Lyoness återbetalar till de personerna. Lång process som fick sin slugiltiga dom i början av detta år!

KP är snarlik den förra men det är inte den som är problemet utan att folk inte tar reda på vad de skriver under för avtal!

Så lägg ner ditt tjafs!

Lyoness skapar allt fler samarbeten i Europa med större kedjor och idrottsklubbar.

Tror du verkligen att deras avtalsjurister inte har bättre koll än vad du, en fd fängelsekund har?

Kompplanen är ett utdömt snöbolls system av domstol! Att försöka bagatellisera detta till att folk inte förstod och så vidare visar bara på hur korkad du är!

Varför fortsätter lyoness att använda en kompplan som är ett utdömt snöbolls system? Varför väljer lyoness att totalt skita i domarens bedömning och fortsätter med en olaglig kompplan?
Varför sitter ante och försvarar ett system som är olagligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in