Citat:
Ursprungligen postat av
Pellets
Stackars lilla klappmongo...
1) Ni har fortfarande inte kommit med ett enda bevis - allt är fortfarande bara ordbajseri från er klappmongon
https://www.scribd.com/document/3595...ig-Unit-201-AQ
Nog trodde jag att skrämdumpen skulle tala om mer än vad den gör - för den talar inte om ett skit någonstans...
2) Sidan 11 i kompensationsplanen
"is calculated once a week on the basis of the Units booked within the calculation period."
- Inte ett ord om Units "före calculation period"
Så nej - ni har inte kommit med ett enda skit ännu - och ska ni klappmongon leverera bevis får ni allt komma med bra mycket bättre bevis än det där...
Ja, vad ska man säga om dig Pellets? Du är inte att lita på helt enkelt!
Citat:
Ursprungligen postat av
anteQlimax
Egentligen är det meningslöst att länka upp dokument till dig eftersom du på förväg redan bestämt dig för att såga beviset:
1. Manipulerada dokument/ bilder
eller
2. Äkta men du anser inte det är bevis
Inled nu inte ditt svar med "Stackars Klappmongo" eller "På sedvanligt Klappmongovis"!
Tänk att mitt inlägg ovanför skulle få 100% rätt! Du är fullt förutsägbar! Du sågade mitt bevis enligt punkt 2, att det inte är ett bevis!
Det visar enbart hur förbannat trög du är, för det tillsammans med texten på sid 11 i KP ger dig svaret.
Bilden visar att en Unit behåller sin uppnådda balans tills nästa nivå uppnås. Det som BERÄKNAS in läggs alltså på föregående balans.
Det är det du inte begriper! Du har fastnat i din tankeloop!
Har levererat ett bevis, att du inte godtar det visste jag redan i förväg för du är en feg liten sate som inte går att lita på! Tror du att någon överhuvudtaget länkar upp något till dig efter detta? Du är bra mycket dummare än jag trodde. All din trovärdighet är borta!
Men skit i att bevisa att du har ett fejkat Lyoness konto och skit i att förklara varför du ljuger om NÄR du skapade dessa! Behövs ingen förklaring! Du är en lögnare helt enkelt. Räcker så!
Sen började du givetvis med din klassiska fras "Stackars Klappmongo"....
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellets
En stor fråga i sammanhanget är att ni klappmongon säger 3-5 år.....
Men tydligen - enligt screenshot så fick du under Vecka 22 i år 10/10 på en och samma vecka - vilket är extremt konstigt med tanke på hur ni har hävdat att "Units slumpartat placeras".....
Men Pellets, skrev jag inte att det är en Unit i min personliga balans kanske?
Du har alltså fortfarande inte förstått skillnaden mellan Personliga Balansen och de Nationella Balanserna!
Tiderna i den Personliga balansen påverkas enbart av din egen konsumtion eller vad ditt nätverk konsumerar. Eftersom vårt företag delar ut många kort så skapas det också en stor andel Shoppingpoints genom deras konsumtion som skapar nya Units till min Personliga Balans.
Resultatet vecka 22 beror på en konsumtionstopp i mitt nätverk!
Det som ni menar "random placering" är om du valt det som placeringssätt i ditt månads ESP!
Du kan dock aktivt placera i den Svenska balansen och Personliga balansen hur ofta du vill.
För de som nått Karriär 2 kan de fritt placera i alla Nationella Balanser hur ofta du vill.
Random placering är endast en fördel för de som inte nått Karriär 2 då de får större möjlighet att sprida sina Units.
Och dig ska alltså folk lyssna på i denna fråga?
Du upprepar dig hela tiden och varje gång bekräftar du att du inte förstår ett skit om vad du sitter och skriver!
Det är fan en bedrift att efter så mycket energi och tid du lagt ner ändå inte förstå det!
Du är bevisat en lögnare som dessutom inte står för ditt löfte!
Punkt slut!