Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-10, 09:26
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
NEJ!!!.

Det hela handlar om avundsjuka små mäniskor som anklagar den spänningssökande Antonio med påhittade historier om både det ena och det andra. Handen på hjärtat nu. Vem av oss var inte ute på lite djupt vatten då och då då vi var i tonåren och lärde oss att hantera alkohol och det motsatta könet?

Insinuerar du att Roberto skulle vara bög? Skärp dig. Både Roberto och Antonio är äkta Latino Lovers och skulle självklart aldrig syssla med bögerier.
Dom är inte receivers alltså?
Den som ger är macho, den som får är bög!
Det är så jävla självklart i katolsk kultur att trycka kuken i pojkar...
Citera
2018-02-10, 11:10
Medlem
colberttts avatar
Jag vill bara varna er att den senaste uppdateringen av Instagram loggar om man tar screenshots i en Live. Det blir en liten markering bredvid ens namn så kan den som lägger ut stories/lives se om det har tagits en screenshot.

Bara så ni vet att ni skall vara försiktiga, för Tunnan har ju nolltolerans mot allt som är skadligt för hennes publicitet.
Citera
2018-02-10, 11:16
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Jag vill bara varna er att den senaste uppdateringen av Instagram loggar om man tar screenshots i en Live. Det blir en liten markering bredvid ens namn så kan den som lägger ut stories/lives se om det har tagits en screenshot.

Bara så ni vet att ni skall vara försiktiga, för Tunnan har ju nolltolerans mot allt som är skadligt för hennes publicitet.

Förutom sig själv då, menar du?
Citera
2018-02-10, 11:39
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Förutom sig själv då, menar du?

Precis så
Citera
2018-02-10, 11:54
Medlem
Loquitas avatar
Citat:

Även om man filmar hennes live?
Citera
2018-02-10, 12:29
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Helt rätt om Tunnan tränat så hade vi fått bildbevis 🤣

Det kan du ge dig på. Dessutom hade vi fått höra att hon kämpar hårdare än alla andra för hon gav sig minsann ut trots att löshåret var tovigt, att det blåste ute och dessutom från fel håll, samt att en ytligt bekant gick bort för 25år sedan, och att ingen vill köpa trosorna hon lagt ut på Tradera.

Sen fortsätter inlägget i vanlig ordning med hat mot den erkänt duktiga Tilde de Paula, men även läkarkåren får sig en känga eftersom dom har sagt att hon inte kan gå ner i vikt och givit henne rådet att det är inte är någon idé att motionera och äta näringsrik och bra mat eftersom hon ändå inte kan gå ner i vikt så kan hon lika gärna sitta hemma och vräka i sig onyttigheter.

Allting är därmed som vanligt dvs allt är alla andras fel och Anna saknar varken fightingspirit eller eget tänkande.

Tyvärr är hon nu så fruktansvärt uppbokad med jobb så hon har inte ens tid för ett alldeles eget Tv-program på bästa sändningstid så träningen blir självklart lidande
Citera
2018-02-10, 12:46
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Äh skit i Ansjovisar. Han ramlar in här i tråden då o då och försvarar löjliga familjen till dumdristigt. Kolla några hundra sidor bak i tråden ska du se. Har även för mig att denna stollepetter påstått att han varit fettots älskare. Hur skadad är man inte då? Ansjovisar är ingen man bryr sig om vad han skriver. Möjligen kan man driva med honom. Det kan va kul.
Ska man strunta i mig som är den enda som känner Anna och talar sanning i denna tragiska tråd???

JA, Jag har varit Annas älskare och efter vårt äventyr har vi förblivit goda vänner och förtrogna. Anna är en fantastisk kvinna och en mycket ömsint och sexig älskare. Hon har en fantastisk kropp och är väldigt ödmjuk och generös. Jag skulle vilja sträcka mig så långt att säga att Anna är sveriges ödmjukaste mäniska faktiskt.

Angående de nya anklagelserna mot Antonio så är de liksom de tidigare falsarierna självklart rent påhitt av sjuka mäniskor som vill sätta dit en fantastiskt kärleksfull och framgångsrik familj då de troligtvis själv är mycket misslyckade och hatiska och inte kan glädjas åt andras lycka. fy fan för sådana mäniskor.

Jag tror och hoppas att polisen nu inser att det är ett organiserat drev som nu pågår mot en av våra mest älskade artister och att det hela avskrivs redan i sin linda. Hur sjuk är man om man inte drar sig för att falskanmäla ett omyndigt barn för ruskiga anklagelser för att komma åt en person man är avundsjuk på med risk att krossa barnets framtid?

Fråga er det här i denna hattråd mot en älskvärd och ödmjuk person med fantastiska kvaliteter och företräden.
Citera
2018-02-10, 13:03
Medlem
Citat:

Tror det går att bypassa genom screenshotprogram alt. appar.
Citera
2018-02-10, 13:08
Medlem
Jag tror att nästa tidningsrubrik hon lyckas skapa (utan att förstå att kvällspressen ägnar sig åt lyteskomik på hennes bekostnad) kommer vara om Biggest Looser VIP. Tror definitivt hon hoppats på att det skulle ge hennes "karriär" en jäkla skjuts och att hon skulle gå från F-kändis till A-kändis. Att så inte verkar vara fallet är självklart inte hennes eller hennes talangs fel utan troligen någon allmän konspirations fel.....finns massor möjliga uppslag att använda för att få uppmärksamhet och tokgråta om.
Citera
2018-02-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Det kan du ge dig på. Dessutom hade vi fått höra att hon kämpar hårdare än alla andra för hon gav sig minsann ut trots att löshåret var tovigt, att det blåste ute och dessutom från fel håll, samt att en ytligt bekant gick bort för 25år sedan, och att ingen vill köpa trosorna hon lagt ut på Tradera.

Sen fortsätter inlägget i vanlig ordning med hat mot den erkänt duktiga Tilde de Paula, men även läkarkåren får sig en känga eftersom dom har sagt att hon inte kan gå ner i vikt och givit henne rådet att det är inte är någon idé att motionera och äta näringsrik och bra mat eftersom hon ändå inte kan gå ner i vikt så kan hon lika gärna sitta hemma och vräka i sig onyttigheter.

Allting är därmed som vanligt dvs allt är alla andras fel och Anna saknar varken fightingspirit eller eget tänkande.

Tyvärr är hon nu så fruktansvärt uppbokad med jobb så hon har inte ens tid för ett alldeles eget Tv-program på bästa sändningstid så träningen blir självklart lidande
Jag tycker Anna ska signera sin trosor och slänga ut dem till publiken på sin Harrys gig. Alltid skulle någon fylltratt bli glad.
Citera
2018-02-10, 13:30
Medlem
Killthepoors avatar
Haha det där pw-inlägget var det roligaste jag läst på länge, tackar för den throwbacken

Jag tänkte på en sak, har inte mrs tunna sagt att hon är nykterist? Eller var det bara att hon drack väldigt sällan?
Tänker på det här med transfrans och ”oförskämt att anta”.
För att dricka sällan går hon runt väldigt mycket och sörplar i glas med sugrör i på sina live hemma. Men det kan ju vara saft visserligen..Oförskämt av mig att anta ngt annat.
Citera
2018-02-10, 14:01
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Ansjovisar, va det skönt att stoppa kuken i en knubbsäl?
Det vet jag inte då jag inte delar dina sexuella preferenser att älska med djur.

Jag lämnar nu tråden tillfälligt då ni hatare här i vanlig ordning inte klarar av att se nyktert på den ödmjuka, medkännande medmäniskan Anna Book.

Jag som i verkligheten känner och umgås med Anna trollanklagas och beskylls för att vara psykiskt sjuk då jag levererar mina sanningar.

Fortsätt ni att sprida ert hat och blottlägga era ruttna insidor i denna tråd bara. Det rör inte Anna i ryggen då hon lever ett fantastiskt liv med sina vänner, familj och sig själv som en mogen, ödmjuk och fantastisk kvinna i sina bästa år.

Adios!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in