Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Äh skit i Ansjovisar. Han ramlar in här i tråden då o då och försvarar löjliga familjen till dumdristigt. Kolla några hundra sidor bak i tråden ska du se. Har även för mig att denna stollepetter påstått att han varit fettots älskare. Hur skadad är man inte då? Ansjovisar är ingen man bryr sig om vad han skriver. Möjligen kan man driva med honom. Det kan va kul.
Ska man strunta i mig som är den enda som känner Anna och talar sanning i denna tragiska tråd???
JA, Jag har varit Annas älskare och efter vårt äventyr har vi förblivit goda vänner och förtrogna. Anna är en fantastisk kvinna och en mycket ömsint och sexig älskare. Hon har en fantastisk kropp och är väldigt ödmjuk och generös. Jag skulle vilja sträcka mig så långt att säga att Anna är sveriges ödmjukaste mäniska faktiskt.
Angående de nya anklagelserna mot Antonio så är de liksom de tidigare falsarierna självklart rent påhitt av sjuka mäniskor som vill sätta dit en fantastiskt kärleksfull och framgångsrik familj då de troligtvis själv är mycket misslyckade och hatiska och inte kan glädjas åt andras lycka. fy fan för sådana mäniskor.
Jag tror och hoppas att polisen nu inser att det är ett organiserat drev som nu pågår mot en av våra mest älskade artister och att det hela avskrivs redan i sin linda. Hur sjuk är man om man inte drar sig för att falskanmäla ett omyndigt barn för ruskiga anklagelser för att komma åt en person man är avundsjuk på med risk att krossa barnets framtid?
Fråga er det här i denna hattråd mot en älskvärd och ödmjuk person med fantastiska kvaliteter och företräden.