2018-01-27, 20:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Undras vad Tunnan skulle få för resultat på högskoleprovet?

Mycket obehaglig video, man märker tydligt hur uppmärksamheten skiftar och påverkar bilkörningen. Tunnan verkar inte vara så bra på att köra bil ens utan distraktioner, det blir inte bättre när det ska läsas kommentarer och svaras på dem- det låter som ett samtal med någon som tittar på tv samtidigt- och givetvis pendlas det mellan filer och körs mitt i vägen. Ingen koll bak eller fram.

Aha! Nu fattar jag, hon vill förstås vara med i Sveriges värsta bilförare och därför filmar hon sin dåliga bilkörning i förhoppning att de castar henne. Problemet är väl bara att risken är överhängande att det hinner hända en olycka först.
Citera
2018-01-27, 22:20
Medlem
Intressant uppdatering på IG, film på fiskkakor, sås & ris. Ingen hashtag om familjen, däremot en på spanska som tydligen betyder mitt hjärta värker. Något har hänt, det är helt klart. Frågan är vad som händer härnäst. 🤔
Citera
2018-01-27, 23:43
Medlem
Brunhildes avatar
Ang liveklippet; Varför pratar en 50-årig dam med bebisröst?

Hon kan väl inte på allvar tro att det får henne att verka söt och rar? En vuxen kvinna som pratar med bebisröst uppfattas ju liksom enbart infantil och ja.. galen helt enkelt.

Lite ironi över det hela att Fru Book skulle satsat på polisyrket. Det blir ju liksom lätt en penibel situation då kollegorna behöver svängdörrar till ens hem för att plocka in våldtäktssonen i tid och otid

Hon lever så totalt i ett parallellt universum, endast Fru Book skulle i hennes livssituation vara kall nog att titta rakt in i (mobil)kameran och helt allvarligt hävda att hon är "selektiv" med vilka jobb hon gör. Samt att hon "har jobbat hela tiden sedan hon var 14 år"! Och det som gör det hela riktigt obehagligt är att hon tror verkligen att andra människor tror på vad hon säger.
Citera
2018-01-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Intressant uppdatering på IG, film på fiskkakor, sås & ris. Ingen hashtag om familjen, däremot en på spanska som tydligen betyder mitt hjärta värker. Något har hänt, det är helt klart. Frågan är vad som händer härnäst. 🤔

Roberto har uppenbart lämnat henne. Det är typiskt, så länge hon var fet kände han nåt slags överläge men nu när hon blivit smal och egot svällt över alla proportioner känner han sig nedtryckt och letar efter nån ny. Hennes upprepande av att det är Roberto som säljer lägenheten bekräftar detta...
Citera
2018-01-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Roberto har uppenbart lämnat henne. Det är typiskt, så länge hon var fet kände han nåt slags överläge men nu när hon blivit smal och egot svällt över alla proportioner känner han sig nedtryckt och letar efter nån ny. Hennes upprepande av att det är Roberto som säljer lägenheten bekräftar detta...
Jag tror inte Roberto har den staken att våga lämna. Men om han nu fått oanade krafter så har han garanterat träffat en ny. Aldrig att han skulle lämna Anna utan att ha en drivkraft bakom som en ny kvinna blir.
Citera
2018-01-28, 01:21
Medlem
Finns Roberto på instagram?
Citera
2018-01-28, 02:04
Medlem
Nån beting-sajt borde lägga upp:

"Om hur lång tid tror du att Anna Book/Tunnan väger över 100 kg igen?
1.02 gånger pengarna - inom 1 år
3.65 gånger pengarna - inom 1-2 år
35 gånger pengarna - 2-5 år
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-01-28 kl. 02:06.
Citera
2018-01-28, 07:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen

Sa hon inte också tidigare att det kommit något brev som talade om att Roberto ville skiljas eller var det bara någon som hade skojat med dem?
Citera
2018-01-28, 07:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Jag tror inte Roberto har den staken att våga lämna. Men om han nu fått oanade krafter så har han garanterat träffat en ny. Aldrig att han skulle lämna Anna utan att ha en drivkraft bakom som en ny kvinna blir.
Nej det stämmer inte, vi är många som lämnat kvinnor och känner att vi inte orkar en med en ny relation på direkten sen kan Roberto vara typen som gillar tjocka kvinnor. Det är han inte ensam om med tanke på alla BBW sajter det finns.
Citera
2018-01-28, 07:38
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Nej det stämmer inte, vi är många som lämnat kvinnor och känner att vi inte orkar en med en ny relation på direkten sen kan Roberto vara typen som gillar tjocka kvinnor. Det är han inte ensam om med tanke på alla BBW sajter det finns.

Men om han nu är så hardcore inne på stora tjejer borde ju Anna vara medveten om det och valt att inte gå ner för mycket i vikt, eller?

När hon ändå valt att banta ner sej borde ju relationen vara avslutad innan kan jag tycka.

Nä, har svårt att tro att dom skulle bryta upp enkom pga hennes vikt.
Om dom nu brutit öht.

Hur ofta brukar han förekomma i hennes live?
Har inte insta så vet inte om han förekommer mindre nu eller om det är "som vanligt" s.a.s.
Senast redigerad av LemPica 2018-01-28 kl. 07:47.
Citera
2018-01-28, 07:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag hittar inte inlägget om att hon fått ett brev av en advokat där det stod att Roberto ville skiljas. Vem av er skrev det?
Om det är sant kan det vara förklaringen till att lägenheten ska säljas och att hon säger att det är Roberto som vill sälja den.
Citera
2018-01-28, 09:45
Medlem
Jag skrev bl.a. ett inlägg för ett tag sedan om att Anna hade fått ett anonymt brev från ett sk ”troll”. I det anonyma brevet stod det att Roberto önskar att lämna Anna och att han inte vill leva med henne längre. Anna själv berättade om det i en live.
Anna övertygade oss att Roberto aldrig skulle lämna en kvinna som henne. Hon kan ju laga mat, sy, är energisk osv.... Allt detta sa hon samtidigt som hon hade spärrat upp sina grodögon och blängde in i kameran. Hon pratade helt maniskt och varvade upp sig mer och mer under inslaget.

Roberto och Anna är ju gifta. Men hur kommer det sig att Anna gång på fån påpekar att lägenheten som nu är ute på Hemnet tillhör Roberto. Det är Roberto som ska sälja och inte jag säger hon många gånger om.
Jag förstår det där om Robertos pappa men det som är Robertos borde ju vara Annas också..
Rätta mig om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in