Citat:
Ursprungligen postat av
hawthorns
Då Robins Instagram länkades här i tråden så tog jag mig en titt, och det första jag ser är Kirstis självbelåtna arsle som vägrar erkänna att hon har torskat rättvist.
När hon först fick flyga ut från torpet med huvudet före i grinden, som självklart endast var på grund av underskattning från hennes sida, och nu inte ens fått på repet på stocken innan Helena var i mål så fortsätter hon ändå gnälla.
Detta är då taget från Robins Instagram:
kirsilove: "de va tur att jag gav Helena min plats 😊 så hon får slå ut de andra sen ♡ ."
robin_norsken: "@kirsilove Tror inte det var nödvendit at ge henne nån plats. Hon hadde tagit den platsen endån såg det ut som..."
kirsilove: "@robin_norsken nja ...de vet vi ju inte Robin . Du vet att jag mer eller mindre gav min plats till henne för att jag hade hemlängtan ."
Fruktansvärt ironiskt att denna kärring jobbar på psyket.
Edit: När jag ändå är i gång så råkade jag snubbla in på Polska SH's profil också.
"I'll be right Here with you You'll be right Here with me. And you can't breathe I'll breathe for you."
Mycket fin profil lär jag säga.
Glöm inte att hon blev förstakämpe endast för att hon upplevdes som ett stort hot
(Vet inte om hon menade att hon upplevdes som ett hot mot liv o lem, efter att hon nästan bränt ner kåken. Det köper jag. Undrar vem som bränner ner Torpet förresten, nu när Kirsi är borta?)