2018-02-08, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Definitivt. De är nästan ett par. Sover i samma säng, som du säkert har märkt.

Jag tror Mulle endast håller fingrarna i styr när kamerorna är på...
Citera
2018-02-08, 20:14
Citat:
Ursprungligen postat av hawthorns
Då Robins Instagram länkades här i tråden så tog jag mig en titt, och det första jag ser är Kirstis självbelåtna arsle som vägrar erkänna att hon har torskat rättvist.

När hon först fick flyga ut från torpet med huvudet före i grinden, som självklart endast var på grund av underskattning från hennes sida,
och nu inte ens fått på repet på stocken innan Helena var i mål så fortsätter hon ändå gnälla.

Detta är då taget från Robins Instagram:

kirsilove: "de va tur att jag gav Helena min plats 😊 så hon får slå ut de andra sen ♡ ."

robin_norsken: "@kirsilove Tror inte det var nödvendit at ge henne nån plats. Hon hadde tagit den platsen endån såg det ut som..."

kirsilove: "@robin_norsken nja ...de vet vi ju inte Robin . Du vet att jag mer eller mindre gav min plats till henne för att jag hade hemlängtan ."

Fruktansvärt ironiskt att denna kärring jobbar på psyket.

Edit: När jag ändå är i gång så råkade jag snubbla in på Polska SH's profil också.
"I'll be right Here with you You'll be right Here with me. And you can't breathe I'll breathe for you."
Mycket fin profil lär jag säga.
Glöm inte att hon blev förstakämpe endast för att hon upplevdes som ett stort hot

(Vet inte om hon menade att hon upplevdes som ett hot mot liv o lem, efter att hon nästan bränt ner kåken. Det köper jag. Undrar vem som bränner ner Torpet förresten, nu när Kirsi är borta?)
Citera
2018-02-08, 20:17
Gustav klarar inte av att klä på sig själv! Maaamaaa hjääälp!
Citera
2018-02-08, 20:21
Medlem
Mullr vågar säga vad han tyckets , men han gillat även att skapa konflikter. Minsta lilla mothugg så blir han arg och ska ” försvara ” sig. Robert verkar vara väldigt naiv och arbetsam och tycker nog att han är den vettigaste personen inne på farmen!
Citera
2018-02-08, 20:28
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Men om alla hade vart guds bästa barn, hade du ens kollat då? Nej, det hade du troligtvis ingen.
Så du borde ringa Mulle och tacka honom för att han är en anledningarna till varför du tittar.

Självklart behövs guds värre barn för att det ska vara sevärt. Jag får väl förtydliga mig. Jag har gillat Stellas grupp mycket mer än den andra. Nu inser jag att det bara är Stella jag gillar och jag kan inte ursäkta de andras beteende längre.

Jag menade alltså inte att mulle och Alexandra måste ut asap. Men i slutet finns det fyra jag hoppas på.
Citera
2018-02-08, 20:35
Medlem
Puffpazzs avatar
Vilken jävla nolla Gustav är, vilken jobbig människa. Packa väskan och dra kan han göra.
Citera
2018-02-08, 20:37
Medlem
IQpizzasallads avatar
Nja idag kändes det som regisserade situationer med duschsabotage å grisbad. Pawel kommer väl välja Jean-Pucko, å då blir det grinden igen...
Citera
2018-02-08, 20:38
Medlem
Enmansdemos avatar
"Fucking fluga" säger Gustav bortviftandes i Torpet

Kirstis Carl Bildt öron
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-08 kl. 20:40.
Citera
2018-02-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Nja idag kändes det som regisserade situationer med duschsabotage å grisbad. Pawel kommer väl välja Jean-Pucko, å då blir det grinden igen...

Inte alls otroligt, och sannolikt åker Pawel.
Citera
2018-02-08, 20:42
Medlem
dialektikers avatar
Jävla pundar-Mulle. Ställa sig där och hota som han var inne i värsta knark-uppgörelsen.
Samtidigt som miffona (han och Alexandra) missköter djuren.
Hur kan produktionen låta deltagare som missköter djur vara kvar? Det är djurplågeri och de borde agera direkt.
Mulles jävla opålitliga kriminella beteende lyste med sin närvaro då han saboterar för en annan farmendeltagare. Borde inte vara tillåtet. Jävla sluthuvut saboterar för sig själv då de inte får godkända uppdrag.
Citera
2018-02-08, 20:44
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"Fucking fluga" säger Gustav bortviftandes i Torpet

Japp. Produktionen lät honom få ett värdigt avslut på Farmen-deltagandet.
”Fakking fluga” sa han, sen lufsade han hem till morsan.
Citera
2018-02-08, 20:46
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Vilken jävla nolla Gustav är, vilken jobbig människa. Packa väskan och dra kan han göra.

Det är precis vad han gör också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in