2018-02-08, 20:46
Medlem
Mr TTTTs avatar
Hade ngn tvingat in mig i Farmen,skulle jag slagit Gustav sönder och samman,och tagit mitt straff mef ett leende
Citera
2018-02-08, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Tror ni Mulle och Alexandra har provcyklat? Alt. tror ni Mulle fått en avsugning?
De verkar rätt tighta och ty sig tillvarandra

Jag tror Mulle fått ta tjockisen i tvåan...
Citera
2018-02-08, 20:47
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"Fucking fluga" säger Gustav bortviftandes i Torpet

Kirstis Carl Bildt öron

Carl Bildt öron, fyfan jag dog nästan
Citera
2018-02-08, 20:48
Medlem
BreEEeevs avatar
Håller med en föregående talare.
Jag gillar bara Stella i den ena grupperingen. Har fram tills nu hållit på hela den alliansen, men efter dagens avsnitt med Louthanders och Skogs-Mulles svineri, då de saboterar Robbans bygge, skulle jag inte ha något emot att få se bägge hamna borta på torpet inom en snar framtid.
Jävla idioter.
Citera
2018-02-08, 20:52
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Jämlikhet för pundare, att sabba för andra för att man inte lyckas nå bra själv.

Exakt, pundartänket och hans enda halva hjärncell som han haft genomgående i programmet blev uppenbart.
Citera
2018-02-08, 20:52
Medlem
Enmansdemos avatar
Helena är ett feministiske föredöme, och kunde gärna få utföra ett redigt böglyft på mig åså

Va....hoppar Gustav av för skojs skull bara

Okay norrmannen har inte kommit Helena sådär väldigt nära men trivs jävligt bra...hur höga förväntningar har karln på närhet?
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-08 kl. 21:08.
Citera
2018-02-08, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Genuspolisen:
Varför finner du det så självklart att det skulle vara Mulle som för under skitsexet

Är det någon som kan vissla vinjetten till Torpet? den är en fruktansvärt anonym kompostition
Under täcket kanske Alexandra spelar Farmen-vinjetten på Mulle/Skurts flöjt?

Det var någon som tyckte att Mulle med keps på påminner om Skurt från barn-TV (inte mentalt men grafiskt) och jag kan bara hålla med.
Citera
2018-02-08, 21:34
Medlem
Eiinnds avatar
Miss Svinto måste vara den konstigaste storbonden i Farmens historia, inte nödvändigtvis dålig, men hennes arbetsupplägg är ett enigma. Einstein hade inte kunnat lösa den ekvationen.
Senast redigerad av Eiinnd 2018-02-08 kl. 21:36.
Citera
2018-02-08, 21:46
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr TTTT
Hade ngn tvingat in mig i Farmen,skulle jag slagit Gustav sönder och samman,och tagit mitt straff mef ett leende

Sure, det hade du säkert, tuffing.
Citera
2018-02-08, 22:00
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Tror ni Mulle och Alexandra har provcyklat? Alt. tror ni Mulle fått en avsugning?
De verkar rätt tighta och ty sig tillvarandra

Klart Skurt har fått till det. Svenska tjejer älskar att knulla och bryr sig inte att alla kollar på dom. Daniella hoppa i säng med Gustav. Helena håller säkert också på med norsken.
Citera
2018-02-08, 22:01
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
Sure, det hade du säkert, tuffing

För Gustav vore ju verkligen svårt att golva.
Citera
2018-02-08, 22:06
Medlem
Undra varför dee inte vågade säga till om vattnet till hästarna själv. Istället gjorde de en plan om att Robert skulle säga det på mötet. Lite töntigt.

Och Mulle har rätt i att Robert kunde kommit till honom om det direkt istället för att sitta vid bordet och spela duktig.

Onödigt av pavel att vilja bli förstakämpe. Han kommer förlora i grinden mot både Mulle Gustaf Stefan och Robert då de är större och förmodligen starkare.

Man kan tro att pavel är en smart Stefan Holm figur. Men tycker bara han har gjort ett korkat intryck sedan dag 1.

Många som stör sig på Mulle men hans raka sätt har bidragit till mycket roligt på farmen. Paulo såg hans charm i det när han plockade in honom till farmen efter att ha blivit utskälld av Mulle på gymmet.

Någon som vet om det finns topless bilder på chokladprinsessan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in