Jag ber ödmjukast om ursäkt, jag redigerade inlägget med den enklaste förklaringen att jag är newbie här inne 😳😵 Men för att förklara hur iaf jag tänkte....
Det står bland annat att både Dee och Alexandra är kvar efter kampen, och att Dee förväntar sig medaljen man får som storbonde men att det är någon annan som blir vald till storbonde. Om Stella åker ut så tror jag inte att hon är så pass vän med Dee att hon skulle väljas som storbonde, utan Dee förväntar sig att få den rollen av någon som stått henne nära. Det vill säga, Daniella.
Ingen fara alls!
Intressant. Hittar själv inte vart detta står men det låter onekligen som om Daniella får lämna. Magnifikt detektivarbete! Isåfall blir Gustav förmodligen storbonde en vecka till.
Intressant. Hittar själv inte vart detta står men det låter onekligen som om Daniella får lämna. Magnifikt detektivarbete! Isåfall blir Gustav förmodligen storbonde en vecka till.
Man går in på tv.nu, hittar tablån för Tv4 och klickar/pekar på Farmen. Sen kommer det upp en överblick om dagens avsnitt, men om man istället väljer att gå in på Alla avsnitt och väljer den aktuella säsongen så kommer det upp en överblick över några avsnitt åt gången. Där man kan göra sina egna tolkningar, men oftast är det rätt avslöjande.
Man går in på tv.nu, hittar tablån för Tv4 och klickar/pekar på Farmen. Sen kommer det upp en överblick om dagens avsnitt, men om man istället väljer att gå in på Alla avsnitt och väljer den aktuella säsongen så kommer det upp en överblick över några avsnitt åt gången. Där man kan göra sina egna tolkningar, men oftast är det rätt avslöjande.
Det är ju fusk, herregud. Man kan ju i princip ta reda på hela säsongen i förväg. Trist. Ska hålla mig borta därifrån!
Varför har Alexandra rosa läppstift varje dag på Farmen? Även Storfittan är spacklad som fan, konstigt att dom har tillgång till smink på gården. Tror även dom får hårschampo och tandkräm, mycket fusk med andra ord.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!