2018-02-08, 20:00
Medlem
Alltså hon, svansen... Mulles tös!

Har hon ingen hjärna, eller är hon så otroligt kuvad att hon lär följa hans minsta vink?
Citera
2018-02-08, 20:01
Medlem
Han.Jelins avatar
Riktigt lågt av Mulle och Alexandra att sabotera andras arbeten! Jag hoppas att Vincent pekar ut dem typ ''Anledningen att ni inte blir godkända denna veckan är pga M och A''.
Citera
2018-02-08, 20:01
Medlem
Pippirayas avatar
Där försvann mitt sista tålamod med Alexandra och mulle. Hoppas de blir avslöjade och förnedrade.

Robert och Stella är de enda jag kan acceptera om de vinner farmen. Plus nuvarande torpare. Tyvärr endast en som har medalj. Hoppas det blir många chanser till medalj för torparna.
Citera
2018-02-08, 20:03
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Tror ni Mulle och Alexandra har provcyklat? Alt. tror ni Mulle fått en avsugning?
De verkar rätt tighta och ty sig tillvarandra
Definitivt. De är nästan ett par. Sover i samma säng, som du säkert har märkt.
Citera
2018-02-08, 20:03
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Fan tråkigt för Manne. Hoppas inte det var något riktigt allvarligt.
Tråkigt, men han var ju en ganska meningslös deltagare, förhållandevis vanlig som person.

Gustavs pakt bara raseras.
Citera
2018-02-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Där försvann mitt sista tålamod med Alexandra och mulle. Hoppas de blir avslöjade och förnedrade.

Robert och Stella är de enda jag kan acceptera om de vinner farmen. Plus nuvarande torpare. Tyvärr endast en som har medalj. Hoppas det blir många chanser till medalj för torparna.

Men om alla hade vart guds bästa barn, hade du ens kollat då? Nej, det hade du troligtvis ingen.
Så du borde ringa Mulle och tacka honom för att han är en anledningarna till varför du tittar.
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Det är fult men ganska roligt med fulspel. Tyvärr är Robert för snäll för att göra tillbaka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
Hans broscha har väl blivit skjuten eller nått
Eller också kom han på att han var fördömd efter att ha käkat griskött.
Citera
2018-02-08, 20:07
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
Alltså hon, svansen... Mulles tös!

Har hon ingen hjärna, eller är hon så otroligt kuvad att hon lär följa hans minsta vink?
Hon tar den position i en vänskap/förhållande som hon alltid tar: den svaga, kuvade o dominerade.
Citera
2018-02-08, 20:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Men om alla hade vart guds bästa barn, hade du ens kollat då? Nej, det hade du troligtvis ingen.
Så du borde ringa Mulle och tacka honom för att han är en anledningarna till varför du tittar.
Så är det. Antagonister behövs ALLTID. Vill man att alla ska vara snälla på farmen så kan man kolla på Mandelmanns gård istället.

Men att man stör sig på olika deltagare är tjusningen med programmet, och även tanken till stor del. Så det är ingenting att ifrågasätta. Man ska vara på olika sidor när man kollar på det.
Citera
2018-02-08, 20:10
Medlem
"Därför lämnade Manne "Farmen"
"Manne" berättar nu vad som låg bakom beslutet att lämna programmet. Fem dagar tidigare fick han ett samtal om att en familjemedlem varit med om en trafikolycka.

– Jag bestämde mig i princip att lämna Farmen redan då. Men eftersom jag inte visste hur läget var, om det var jätteallvarligt eller om det bara var något litet. Då valde jag att avvakta och bara invänta ett samtal om det skulle bli värre eller bättre, säger han.

Sedan förvärrades situationen.

– Jag fick samtalet att situationen hade blivit värre så då valde jag helt enkelt att lämna. Men i dag mår personen jättebra och är hundra procent återställd, säger "Manne". "

Aftonbladet..
Citera
2018-02-08, 20:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Tror ni Mulle och Alexandra har provcyklat? Alt. tror ni Mulle fått en avsugning?
De verkar rätt tighta och ty sig tillvarandra
Genuspolisen:
Varför finner du det så självklart att det skulle vara Mulle som för under skitsexet

Är det någon som kan vissla vinjetten till Torpet? den är en fruktansvärt anonym kompostition
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in