Citat:
Ursprungligen postat av
b00b00
Ja, det var lite åt det hållet jag tänkte. Sen lär hon vara väl töjd där nere så inkontinens kan vara ett problem också.
Hur är det med kvinnofängelse i mörkaste negerland, egentligen? Man kan ju bara föreställa sig hur hon har stuckit ut som en sårig tumme bland de övriga internerna. Och det där med kvinnofängelse är det säkert lite si och så med. Det finns säkert en hel del negerhanar också, patrullerande med styva batonger både i bältet och i byxan. En vit kvinna bakom galler för de här vidundren att förlusta sig med närhelst rovdjursdriften pockar på.
Samtidigt lär hennes vita hud ha gjort att hon inte har skaffat sig några vänner bland negerhonorna. De lär ju ha sett på henne med avund och ovilja. Hon lär ha haft ett helvete i över ett årtionde. Frågan är varför hon inte bara avslutade lidandet på egen hand? Det lär ju ha varit en skärseld dygnet runt i tio år.
Nu får jag hela tråden på mig, men det struntar jag i. Jag måste erkänna att jag känner empati med kvinnan. Hon är en jävla idiot men nånstans får man ändå dra gränsen för blodshämnd för "låtsasbrott" som bedrägeri. Ja, det är bergis synd om kvinnan i tråden som fått sin kreditvärdighet sumpad men jämför det med att bli knullad i röven av negerhannar närhelst lampan i cellen tänds...
Nej, jag tycker faktiskt synd om Ingela Jansson. Det är jävligt lätt att sitta hemma i Bräkne-Hoby och klaga över att "Ingela ska lida för att jag fått fogden i röven". Samtidigt ligger Ingela på en brits i ett fängelse i Addis Abeba med en hiv-positiv negerkuk i röven och känner stötarna från den svettstinkande halvapan som frustande tar för sig av hennes öppningar för 94e gången det här året. Usch...