2025-10-13, 21:32
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Men hon pratade ju om att dom satt i samma fängelse. Fast på olika avdelningar men dom kunde prata ibland.

Sen när hon och dom där andra två jönsarna blev utlämnade till Sverige så nämnde hon aldrig mer pojkvännen.

Var mest det jag tänkte på men med tanke på hur hon verkade vara så kunde hon nog inte bry sig mindre
Du har rätt jag förstod det senare i dokumentären, ja det har varit väldigt tyst om han faktiskt, han kanske sitter kvar därenere det är ju inte alls omöjligt då, är han svensk medborgaree borde det ju skrivas om honom i media med. Men varit helt knäpptyst och jag håller med dig man undrar.
Citera
2025-10-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Du gick alltså på socialbidrag? tänk dig för nästa gång

Vad menar du att hon ska tänka på? 🤔
Citera
2025-10-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Nej. Företräder du Ingela?

Vad säger du om det fruktansvärda Ingela gjorde då?

Inget tydligen..
Citera
2025-10-15, 21:08
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrinnyLondon
Vad menar du att hon ska tänka på? 🤔
har redn parata med henne om det här om du ska envisas posta kanske det är bra om du läser tråden först.
Citera
Medlem
Citat:
och dem som tvingade henne är inte ansvariga?

Vem har tvingat henne? INGEN!

Hon är en vidrig människa som lämnade sina barn i skiten, fick sin syrra och killen att ta livet av sig! Det är därför de inte är med i denna snyfthistorien, de kan inte vara med för de är döda!

Så förklara gärna vem som tvingat henne. Hon satte sin egen familj och många andra i skiten och hon sitter och lipar på tv. Pinsamt!

Alla jag pratat med om denna serie säger samma, hon utmålar sig som offer och tar noll ansvar. Och hon jobbar med barn??
Citera
Medlem
Citat:
Du har rätt jag förstod det senare i dokumentären, ja det har varit väldigt tyst om han faktiskt, han kanske sitter kvar därenere det är ju inte alls omöjligt då, är han svensk medborgaree borde det ju skrivas om honom i media med. Men varit helt knäpptyst och jag håller med dig man undrar.
Han är död!
Citera
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Inget tydligen..
Jag har redan svarat på det med som sagt om du ska envisas med posta i tråden är det ju bra om du lär dig läsa först allt finns ju här, eller ska jag svara flera gånger för du ska förstå??
Citera
2025-10-15, 21:12
Medlem
Citat:
Jag har redan svarat på det med som sagt om du ska envisas med posta i tråden är det ju bra om du lär dig läsa först allt finns ju här, eller ska jag svara flera gånger för du ska förstå??

Lol. Är du chef här?
Citera
2025-10-15, 21:13
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Vem har tvingat henne? INGEN!

Hon är en vidrig människa som lämnade sina barn i skiten, fick sin syrra och killen att ta livet av sig! Det är därför de inte är med i denna snyfthistorien, de kan inte vara med för de är döda!

Så förklara gärna vem som tvingat henne. Hon satte sin egen familj och många andra i skiten och hon sitter och lipar på tv. Pinsamt!

Alla jag pratat med om denna serie säger samma, hon utmålar sig som offer och tar noll ansvar. Och hon jobbar med barn??
stämmer inte hennes syster tog inte livet av sig, hon hade ett barn och det tog hon med sig här får du ju förklara vad du menar.

Du har uppenbarligen väldigt dålig koll på den familjen och rdbajsar bara de är ganska många syskon.

Jadu ett kriminellt nätverk i gbg tvingade på henne och hennes dåvarenda partner göra väldigt sjuka bedrägerier då de såg de kunde trolla fram pengar ifrån ingenstans.

Men om du inte vet något av det jag skrivit så undrar jag varför du bara sitter här och ordbajsar för inget av de du påstår stämmer ju.
Citera
2025-10-15, 21:15
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Lol. Är du chef här?
Nej men du får väl läsa i tråden själv eller ska någon läsa för dig?

Varför ska jag posta samma sak flera gånger bara för du säger det eller?
Citera
2025-10-15, 21:15
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Han är död!
Har du någon källa på det? för du har inte varit direkt övertygande hittills?
Citera
2025-10-15, 21:30
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Inspirit81 är djävulens advokat. Håller på med någon form av en dåres försvarstal. Väldigt underhållande det här 🤣🤣

Citat:
Lol. Är du chef här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in