Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-05, 18:39
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tunnans kroppsform är konstig väldigt kompakt mitten med ett bukomfång som åter ökar och sedan tuttar uppblåsta upp till öronen. Det är inte mycket kvinnliga former/ kurvor
Hon är ett äpple.
Citera
2018-02-05, 18:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Givetvis. Men lägger man ut sånt till allmän beskådan när man är 50, så tycker jag att det är nån vajsning.
Ja det är ju minst sagt lite ... off....
Citera
2018-02-05, 19:33
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nu var de ju inte det som var andemeningen!! Du fattar väl att jag menar: Anna B är känd för att vara känd, och mycket av det beror på alla inlägg här, och det var just detta som var meningen med Pickos sitat. Jag vet väl för helvete att han var en duktig driver " har själv tävlat mot honom" och även en driven affärsman.
Jag har inget till övers för folk som tar till lipen för minsta motgång, ryggen hänger liksom i ett snöre på sådana.
Och tycka synd om sig själv är fan det värsta jag vet då folk gör som i hennes fall.
Mitt inlägg var inte menat som kritik mot dig, mera som en konsumentupplysning om att Anna Book är en kändis som inte kan någonting över huvudtaget, inte ens uppfostra normala barn.
Citera
2018-02-05, 19:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jan-Olov Andersson för dagen iklädd ett par svarta gabardinbyxor anno 80-tal (annars jeans 367 dagar om året) struttade till jobbet idag och har skrivit om Brosts begravning. Han har nog inte följ Bookskan särskilt bra.

"Hur han var med nära och kära har jag ingen aning om, men jag har aldrig hört ett ont ord om Johannes Brost.
I branschen talade alla varmt om honom som om få andra. En som brydde sig. En som gärna höjde humöret hos alla på en filminspelning eller bakom kulisserna på teatern."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ddnwwJ/loreen-sjong-rolling-stones-nar-alla-tog-farval

Så här säger Bookskan.
"Johannes Brost brukar inte säga speciellt många smarta saker. Han var genuint otrevlig och oförskämd under inspelningarna. En gång när vi stod i hissen förklarade han för mig hur viktigt det var med rena underkläder, sedan sa han att han tvivlade på att jag hade det eftersom det luktade illa. Och jordbävningen i Tokyo skulle vara mitt fel på grund av min vikt, säger sångerskan till Expressen.
”Jag har en viss jargong”
– Dessutom vägrar han hälsa på mig nu när vi setts på hemmaplan. Han var otrevlig Johannes Brost"

https://www.expressen.se/noje/book-och-brost-fiender-efter-skamt/
Citera
2018-02-05, 19:57
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tunnans kroppsform är konstig väldigt kompakt mitten med ett bukomfång som åter ökar och sedan tuttar uppblåsta upp till öronen. Det är inte mycket kvinnliga former/ kurvor
Tycker snarare hon verkar väldigt bred över bysten vilket gjort det oporportionerligt även om inte brösten vore "uppblåsta". Inget hon kan hjälpa direkt i så fall.

Nu framgår det väl inte om det är nytagna foton eller ej. Men jag tycker kroppspositionen ser ut som ett försök att puta med rumpan för att dölja att det är magen som egentligen putar och placering av händerna för att dölja lovehandels. Smart men ganska genomskinligt.

Klänningen? Lite konståkningsvarning ja.
Citera
2018-02-05, 21:05
Medlem
Jag har varit följare i flera år på instagram (sorgligt nog) plötsligt står det att kontot är privat.. Är jag blockad då? Har aldrig kommenterat något, stödlikat bara.
Citera
2018-02-05, 21:21
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Jag har varit följare i flera år på instagram (sorgligt nog) plötsligt står det att kontot är privat.. Är jag blockad då? Har aldrig kommenterat något, stödlikat bara.
Räcker med att stödlika någons kommentar .. det räckte för att jag skulle bli blockad ögona böj
Citera
2018-02-05, 21:37
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Inget att bry sig om. Rätt vad det är så öppnar hon det för allmän beskådan igen. Hennes bekräftelsebehov tar alltid över förr eller senare. Oftast förr.
Citera
2018-02-05, 21:39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Räcker med att stödlika någons kommentar .. det räckte för att jag skulle bli blockad ögona böj
Ja hon har ju inget bättre för sig. Hon har ju inte så många följare. Högst några tusen. Resten är köpta.

Vad var det nån sa. Att hon nu hade ca 70.000 följare. Inte en sportmössa på att mellanstor stad följer henne.
Senast redigerad av godboy 2018-02-05 kl. 21:58.
Citera
2018-02-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Herregud, trodde att jag skötte mig exemplariskt.. Så det är så här det känns att hamna i kylan?
Citera
2018-02-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja hon har ju inget bättre för sig. Hon har ju inte så många följare. Högst några tusen. Resten är köpta.

Vad var det nån sa. Att hon nu hade ca 70.000 följare. Inte en sportmössa på att mellanstor stad följer henne.

Jo, jävligt skumt att hitta lilla mig som inte gjort något bland 70 tusen följare.. Riktigt ambitiöst måste jag säga!
Senast redigerad av Shpdv 2018-02-05 kl. 22:02. Anledning: Tillägg
Citera
2018-02-05, 22:39
Medlem
kattnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Scrollade igenom de första 50 av hennes följare, och minst två av dem kom upp två gånger.
Kan en skaffa dubletter av alla följare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in