2018-03-21, 11:14
Medlem
Killthepoors avatar
”Utöver det så har hennes schema de senaste åren varit fullspäckat med olika TV deltaganden och liknande. Vad hon dyker upp härnäst i är en riktigt bra och intressant fråga utan ett lika bra svar.”
Citera
2018-03-21, 11:34
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Haha. Tackar så hemskt mycket till dig som tipsade om annabook.nu. Och ett ännu större tack till dig som är ägare till bloggen!
Det var verkligen höjden av underhållning!😃
Är den skriven för mycket gamla människor, människor under 10 år eller folk med intellektuellt funktionshinder? I vilket fall passar bloggen alla dessa grupper, vilket så klart är kanoners!😎
Måste bara få citera en av alla godbitar i bloggen;
”Hon har i många år skämts för sina tänder, samt att tänderna blev sjuka efter år av muntorrhet på grund av mediciner och bukoperationerna. Hon valde då att gå till en tandläkare, för att skaffa nya porslinskronor. Utöver dessa förändringar har Anna även skaffat en helt ny frisyr.”

Sidan annabook.nu är inte bara skriven för någon med intellektuellt funktionshinder, den är också skriven och gjord av någon med intellektuellt funktionshinder.

Givetvis är det Anna Book själv som ligger bakom sidan eller låtit någon förståndshandikappad göra den.
Senast redigerad av trottwell 2018-03-21 kl. 11:40.
Citera
2018-03-21, 12:23
Medlem
jag tror att detta är Tunnans egna verk, det är ju en web adress och den innehåller reklam så sannolikt sitter Tunnan och minitunnan och uppdaterar och jobbar med denna
Citera
2018-03-21, 13:37
Medlem
colberttts avatar
Från Annabook.nu:

Citat:
Hon startade sin karriär redan som ung och har sedan dess vuxit snabbt.

Vilket fantastiskt syftningsfel. Eller det kanske det inte är? Det är ju helt sant att Anna snabbt växte sig fet!
Citera
2018-03-21, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
jag tror att detta är Tunnans egna verk, det är ju en web adress och den innehåller reklam så sannolikt sitter Tunnan och minitunnan och uppdaterar och jobbar med denna

Om sidan är ngn närstående eller Annas egna verk så lär den nog snart bli bortplockad efter uppmärksamheten nu
Citera
2018-03-21, 14:30
Medlem
vemvisstes avatar
Den sajten registrerades redan 2016-08-08
Edit:
http://www.annabook.nu/
Citera
2018-03-21, 16:12
Medlem
Killthepoors avatar
Den kanske är någon av barnens skolprojekt? 😎
Citera
2018-03-21, 17:08
Medlem
Det står att "Hon gick tidigare på grundskolan men valde att istället för en allmän gymnasieutbildning att studera i sju år på Nacka Musikskola." Jag trodde att man var tvungen att ha ett godkänt betyg från grundskolan för att komma vidare på olika skolor. Tunnan gick väll aldrig ut nian. Men jag kan ha missuppfattat saken. Den blivande världsstjärnan kanske fick en expressväg in till skolan
Citera
2018-03-21, 17:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Den kanske är någon av barnens skolprojekt? 😎
http://w

Troligen sonen som skriver, möjligen med hjälp av någon av döttrarna. Jag har för mig det fanns en liknande hemsida som det står om tidigare i tråden. Den har jag för mig verifierades som något av familjemedlemmarnas eller någon annan närståendes innan den stängdes ned.
Citera
2018-03-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
http://w

Troligen sonen som skriver, möjligen med hjälp av någon av döttrarna. Jag har för mig det fanns en liknande hemsida som det står om tidigare i tråden. Den har jag för mig verifierades som något av familjemedlemmarnas eller någon annan närståendes innan den stängdes ned.

Jo denna länk finns sedan tidigare samt på minitunnans fb tråd. Men jag upplever att det är Tunnan som köpt denna Web adress då hon i flera live påtalat att hon ska starta en blogg.....
Men så patetiskt att nämna den Välkommen till Anna Books värld ett direkt kopierad namn av Wahlgrens värld, svider nog i Book hemmet att Wahlgrens alla barn lyckas och blir framgångsrika medan minitunnan ännu bor hemma och är singel påvisar som vi sagt ett dysfunktionelt hem med en störd mamma
Citera
2018-03-21, 18:54
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mostersmonster
Det står att "Hon gick tidigare på grundskolan men valde att istället för en allmän gymnasieutbildning att studera i sju år på Nacka Musikskola." Jag trodde att man var tvungen att ha ett godkänt betyg från grundskolan för att komma vidare på olika skolor. Tunnan gick väll aldrig ut nian. Men jag kan ha missuppfattat saken. Den blivande världsstjärnan kanske fick en expressväg in till skolan

Så underbart

"På" grundskolan?

F ö fantastiskt av Fru Book att ha studerat hela sju år på Nacka Musikskola. Hon skulle alltså ha studerat där i åldern 16-23 (typ), FINNS det ens 7-åriga musikutbildningar? För inte har väl Fru Book en Ph.D i..schlager? Hon spelar (väl?) inte ens några instrument så vad exakt har hon studerat i sju år?

Mystiken tätnar och frågorna hopas..
Citera
2018-03-21, 20:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Så underbart

"På" grundskolan?

F ö fantastiskt av Fru Book att ha studerat hela sju år på Nacka Musikskola. Hon skulle alltså ha studerat där i åldern 16-23 (typ), FINNS det ens 7-åriga musikutbildningar? För inte har väl Fru Book en Ph.D i..schlager? Hon spelar (väl?) inte ens några instrument så vad exakt har hon studerat i sju år?

Mystiken tätnar och frågorna hopas..

Här är nedan har jag länkat till utbudet numera.
Det står inget vad hon studerade under åren där men enligt den här listan kan det bara vara någon variant av sång och kör hon gick för hon verkar ju inte ha spelat något instrument för i så fall hade hon väl sagt det i någon intervju.

https://www.nacka.se/valfard-samhall...ud-och-kurser/

Citat:

Musikkarusell för barn mellan 7-8 år
Stråkinstrument
Sång & kör
Stränginstrument
Nacka funkis
Suzuki- för dig under 7 år
Rytmik för barn mellan 7-8 år
Klaverinstrument
Slagverk
Blåsinstrument
Musikproduktion
Musikkort

Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-03-21 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in