2018-01-04, 21:39
Medlem
PolPottss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Anna Book med naken överkropp från 2009:
https://asset-images.tv4play.se/VMan...an-P860134.jpg

Du avgör själv om du vill klicka eller inte på länken men du får se hennas nakna överkropp.

Klart man tittade..... kan ärligt säga att jag inte förstår reaktionerna. Helt vanliga bröst för den typen av tjej. Absolut varken eggande eller skrämmande. Finns så mycket att ogilla med Anna Book att brösten framstår som hennes kanske bästa sida.

Onekligen så att alla som *kräks* för att de ser en bild på hennes bröst besitter emotionella problem. Inte direkt några spritiuella höjdare och beklagar de eventuella partners som råkar vara fast med dessa. Ni förjänar bättre.
Citera
2018-01-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag såg det också och hon använde händerna inte naglarna. F.ö så gjorde hon fantastisk nyårsmat; löjromstoast, gratinerad hummer och oxfilé med bearnaisesås.

Hur blandar man färs med händerna i en skål utan att naglarna används? Dessutom sa hon igår att hon använder handskar eftersom det finns så mycket bakterier under naglarna. Idag användes inga handskar.
Citera
2018-01-04, 22:06
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hur blandar man färs med händerna i en skål utan att naglarna används? Dessutom sa hon igår att hon använder handskar eftersom det finns så mycket bakterier under naglarna. Idag användes inga handskar.
Jag har själv haft långa naglar och vet att man kan göra saker utan inblandning av dessa med en speciell teknik. Det är naturligtvis bättre att ta det säkra före det osäkra och använda handskar.
Citera
2018-01-04, 22:31
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanvean
Då sa hon bland annat att grannarna klagat eftersom grannarna är invandrare o enligt deras kultur ska man vara helt tyst...
Sonen ska ju även haft fest o druckit hemma hos Booken..

Jag tror det är hög sannolikhet att föreningen har tröttnat på den familjens skit o vill bli av med dem.
Hon verkar ha en kinesisk familj i lägenheten ovanför
Bra gjort och välkomna till Sverige, fast trist för dom att få riktiga wt-grannar.
Citera
2018-01-04, 22:48
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Det finns flera orsaker till varför man säljer sin lägenhet bortsett från att man vill flytta någon annanstans

- KF utmäter pga skulder
- svärfar vill sälja o har tröttnat på att de utnyttjar honom
- att bostadsrättsförening vill avhysa på grund av störningar (även om alla avgifter är betalda etc)

Enligt någon artikel från i höstas ska ju Booken ha betalat alla sina skulder hos KF.

Jag lutar åt att de blir avhysta på grund av störningar. Ser man på Bookens livesändningar har hon ju hög volym. Hon har ju även pratat skit om sina grannar vid en tidigare live (ca ett år sedan ). Då sa hon bland annat att grannarna klagat eftersom grannarna är invandrare o enligt deras kultur ska man vara helt tyst...

Jag tror det är hög sannolikhet att föreningen har tröttnat på den familjens skit o vill bli av med dem.

Hon har ju även pratat skit om sina grannar vid en tidigare live (ca ett år sedan ). Då sa hon bland annat att grannarna klagat eftersom grannarna är invandrare o enligt deras kultur ska man vara helt tyst...

Är inte hennes man en invandrare då? Eller är det specialregler eftersom han kommer från Espana?
Invandrare eller inte, de flesta grannar vill nog att det ska vara tyst i grannlägenheten. Vem vill lyssna på någon som sjunger för full volym eller skränet från en tonårsfest. Det bästa vore att de skaffade hus så de slipper störa andra människor. Till skillnad från Anna behöver folk sova för att kunna orka med jobbet.
Citera
2018-01-05, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PolPotts
Klart man tittade..... kan ärligt säga att jag inte förstår reaktionerna. Helt vanliga bröst för den typen av tjej. Absolut varken eggande eller skrämmande. Finns så mycket att ogilla med Anna Book att brösten framstår som hennes kanske bästa sida.

Onekligen så att alla som *kräks* för att de ser en bild på hennes bröst besitter emotionella problem. Inte direkt några spritiuella höjdare och beklagar de eventuella partners som råkar vara fast med dessa. Ni förjänar bättre.

Jag vill ju då tillägga att mitt milt sagt kritiska inlägg baserades på den kompletta upplevelsen att se Anna Book naken och hade inget speciellt med brösten att göra.
Citera
2018-01-05, 01:25
Medlem
Zoom008s avatar
Hon kanske har spelat på hög volym sista året då hon varit i högform för det mesta och själv sjungit med i sångerna? Kineser har hög status och förmodligen är det inga flyktingar utan affärsmän som köpt sin lägenhet dyrt. Book och en kines är raka motsatserna till varandra. I vilket fall så har jag nog aldrig sätt konstigare och sämre foton på en mäklarsida. Vem skulle ens gå dit då det såg bedrövligt och ångestladdat ut. Om mäklaren tar normal taxa skulle jag stämma honom efter att satt ut dessa bilder. Normalt vill man väl få lägenheten såld och göra så fint som möjligt. Arga snickaren borde ha sökts upp till försoning och erbjudits ett rejält skjut på toan som bonus för lite uppfräschning .
Senast redigerad av Zoom008 2018-01-05 kl. 01:37.
Citera
2018-01-05, 01:36
Medlem
OssianOsanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Skit i "girlisarna". Fula eller inte - Booken och Halmpyntet är nöjda. Det räcker.
Intressantare är försäljningen av svärfars lägenhet.

Ni som lyckats och inte blivit blockade från hennes IG (Grattis ) - Kom igen nu.
Vad händer? Leker hon fortfarande "eftertraktad artist, med perfekt familj och superkåt man"?
Håller med! Bröst är vad de är, i alla former och utseenden. Intressantare är det med hur de löser skadestånden á la sonen.
Citera
2018-01-05, 05:10
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OssianOsander
Håller med! Bröst är vad de är, i alla former och utseenden. Intressantare är det med hur de löser skadestånden á la sonen.

Föräldrarnas skyldighet att betala skadestånd för barnens illgärningar är begränsad.

Bestämmelsen i 5 § innebär att föräldrar som är vårdnadshavare till barn som begått brott har ett principalansvar, dvs. de har ett skadeståndsansvar även om det inte förekommit någon vårdslöshet från deras sida (s.k. strikt ansvar). Skadeståndsskyldigheten är begränsad till högst en femtedel av prisbasbeloppet för en skadehändelse och gemensamt för två föräldrar.

https://www.aklagare.se/globalassets...skyldighet.pdf
Citera
2018-01-05, 10:02
Medlem
Loquitas avatar
Johannes Brost har avlidit..
Nu är väl Anna book glad?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-brost-ar-dod
Citera
2018-01-05, 10:45
Medlem
Citat:
Det finns flera orsaker till varför man säljer sin lägenhet bortsett från att man vill flytta någon annanstans

- KF utmäter pga skulder
- svärfar vill sälja o har tröttnat på att de utnyttjar honom
- att bostadsrättsförening vill avhysa på grund av störningar (även om alla avgifter är betalda etc)

Enligt någon artikel från i höstas ska ju Booken ha betalat alla sina skulder hos KF.

Jag lutar åt att de blir avhysta på grund av störningar. Ser man på Bookens livesändningar har hon ju hög volym. Hon har ju även pratat skit om sina grannar vid en tidigare live (ca ett år sedan ). Då sa hon bland annat att grannarna klagat eftersom grannarna är invandrare o enligt deras kultur ska man vara helt tyst...

Hur vet man det är deras lägenhet som är ute till försäljning?
Citera
2018-01-05, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Hur vet man det är deras lägenhet som är ute till försäljning?

Om du går in och tittar på annonsen så ser du det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in