2018-02-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdeals
Tunnan var precis med i mellanakt på melodifestivalen. Vi får nog revidera vårt smeknamn då hon inte ser ut som en tunna mer.

HAHAHAHA! Mellobrus! Hon gör alltså "reklam" för en produkt som inte finns. MJO, nog TUNNAN, nu skriver jag till dig tunnan, nog att du får massa jobberbjudanden, om du "ställer upp" på den där SKITEN. ALLA vet att du sitter i kronofogden och behöver varenda litet gruskorn du kan skrapa ihop! Din fucking sopa!

Btw vad snackar du om? Har du sett hennes senaste LIVEar, hon börjar bulka på sig igen no doubt
Citera
2018-02-03, 21:11
Bannlyst
Hon såg väldigt fräsch ut i Mello-reklamen. Bra jobbat med viktnedgången måste jag säga.
Citera
2018-02-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Nyss i melodifestivalen. Kul reklam för mello brus

Kul? 🤔Smaken är som baken.
Citera
2018-02-03, 21:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Vilken vuxen människa tar kort på ambulans och väntrum för att lägga ut på Instagram som vore det någon jävla semesterresa, när ens anhöriga mår dåligt? Känns inte som en sund prioritering. Hade min sambo gjort något liknande hade jag blivit rosenrasande.

Intressant att hon i vanlig ordning lyckas få det att handla om sig själv också, som tydligen har "jäkligt ont i huvudet".

Ja inget man gör direkt om det nu är en "anhörig" som behövt åka in. Som om jag skulle ta kort på dykarna när de letade efter pappa då han drunknade för 10 år sen. Har gjort en tagg för egen del då jag var på örebro universitetssjukhus och tog prover men då skrev jag också vad det gällde. Eftersom jag då bodde i Falun kunde jag skriva det lite skämtsamt at jag kombinerar turistande och provtagning.
Citera
2018-02-03, 21:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Här kommer IG bilder som begärt.

Gnäller om huvudvärk.

https://minfil.org/74o653d9b4/Screen...203-195828.png

En följare har tydligen inspirerats av henne och ska opereras på reformkliniken. Undrar om tunnan får provision för att ha raggat kund?

https://minfil.org/83od5ed9b5/Screen...203-195908.png

Alltid drama hos Stolledanos, tunnan är på sjukhus med familjemedlem som var tvungen åka ambulans. Säkert möjligt att ambulans inte behövdes men hon tjatade till sig en för att kunna lägga upp något som skulle få många fjäskiga kommentarer på IG. För sju timmar sen trodde hon att dom skulle få komma hem.

https://minfil.org/Deo45fd2b3/Screen...203-195947.png

https://minfil.org/Edoa5bd2b8/Screen...203-195952.png

https://minfil.org/Ffo654deba/Screen...203-200109.png

Tack för bilderna

Vilka familjemedlemmar är hemma nu då? Sa inte någon att Antonio kanske skulle resa bort? Då kan det ju bara vara någon av döttrarna eller maken som blivit sjuk men det står ju en hashtag till systern på bilden. Kan det vara systern som blivit sjuk?
Citera
2018-02-03, 21:46
Medlem
Nästan ett hån mot henne som artist hon duger bara vara med i reklaminslag?
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Nyss i melodifestivalen. Kul reklam för mello brus
Citera
2018-02-03, 22:09
Medlem
Citat:
Stelt det blev när någon nämnde att dom var på sonens live. "Vad ska jag säga om det...? Kul för honom. Kul för honom..."

När något inte handlar direkt om henne längre, så vet hon inte längre hur hon ska svara. För hennes hjärna är oprogramerad på den fronten
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-02-03 kl. 22:11.
Citera
2018-02-03, 22:17
Medlem
Citat:
Hon skriver att hon ska vara med på Mello nu klockan 20.00.

https://minfil.org/4do758ddb3/Screen...203-200207.png

FYFAN va pinsamt att hon taggar Pernilla Wahlgrens son(förlåt Pernilla för att jag ens nämner dig i Tunnans tråd, det är en skam)när Pernilla och Sofia hånade Tunnan i sin podcast för typ 1 vecka sen angående hennes trosförsäljning

Snacka om att hon försöker placera sig själv i ett kändisfack hon verkligen inte tillhör

Ännu roligare är att hon skriver en TOP-5 lista när det finns 8 att välja på..
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-02-03 kl. 22:27.
Citera
2018-02-03, 22:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
FYFAN va pinsamt att hon taggar Pernilla Wahlgrens son(förlåt Pernilla för att jag ens nämner dig i Tunnans tråd, det är en skam)när Pernilla och Sofia hånade Tunnan i sin podcast för typ 1 vecka sen angående hennes trosförsäljning

Snacka om att hon försöker placera sig själv i ett kändisfack hon verkligen inte tillhör

Ännu roligare är att hon skriver en TOP-5 lista när det finns 8 att välja på..

Undrar hur kinkig i blöjan hon är för att hon inte får vara med på riktigt. Nu tittade jag inte i kväll då jag inte gillar svenska mellot, men jag kan inte tänka mig att hon ska vara med mer.
Citera
2018-02-03, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Nästan ett hån mot henne som artist hon duger bara vara med i reklaminslag?

Hon ställde upp på det; ingen tvingade henne.
Citera
2018-02-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Hon ställde upp på det; ingen tvingade henne.

Vadå ställde upp? Hon fick ett arvode för det såklart. Och som tidigare känt så har hon gärna loppis när ekonomin tryter. Så hon va mer eller mindre tvingad till att göra det, för att skjuta upp utmätningen kronofogden kommer göra i framtiden
Citera
2018-02-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Vadå ställde upp? Hon fick ett arvode för det såklart. Och som tidigare känt så har hon gärna loppis när ekonomin tryter. Så hon va mer eller mindre tvingad till att göra det, för att skjuta upp utmätningen kronofogden kommer göra i framtiden

Och hon är förstås helt oskyldig till att ha hamnat i den ekonomiska situationen? Skulle inte tro det va.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in