2017-07-29, 06:06
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Ja, någon sa att hon var i Spanien när hon borde varit på rättegång

Menade bara att hon supportar ju barnvåldtäkt så hon borde dömas på något vis själv också, man kan dömas för kränkning i Sverige och hon kränker offret precis som sin son genom att säga så som hon har sagt. Gillar inte ordet egentligen men det är faktiskt en riktig kränkning hon kastade ur sig.
Citera
2017-07-29, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Menade bara att hon supportar ju barnvåldtäkt så hon borde dömas på något vis själv också, man kan dömas för kränkning i Sverige och hon kränker offret precis som sin son genom att säga så som hon har sagt. Gillar inte ordet egentligen men det är faktiskt en riktig kränkning hon kastade ur sig.
Förtal kanske? Ärekränkning? Anna borde hållit käften men hon försvarade sin son. Det tror jag alla föräldrar kan ha en viss förståelse för. Men dumt gjort ändå. Tror hon skrev i affekt tillstånd. Hon borde backa/pudla och be om ursäkt.
Senast redigerad av Darrar 2017-07-29 kl. 06:13.
Citera
2017-07-29, 06:14
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
affekt tillstånd

Vet inte. Hon ger nog fullständigt sjutton i offret. Viktigaste verkar vara att hennes liv kan rulla på normalt. "Kom inte och själ min tid med den här skiten. Kan vi fortsätta prata om mina tänder nu tack?"
Citera
2017-07-29, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Vet inte. Hon ger nog fullständigt sjutton i offret. Viktigaste verkar vara att hennes liv kan rulla på normalt. "Kom inte och själ min tid med den här skiten. Kan vi fortsätta prata om mina tänder nu tack?"

Ja, hon vill så gärna bli och vara känd. Denna era vi lever i där framgång och utseende och flest likes är det som räknas. Ändå låtsas vi och säger att det är det inre och inte det yttre som räknas. Samhället är så trasigt.
Citera
2017-07-29, 07:07
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Samhället är så trasigt

Ja, vi som art håller på att tappa medmänskligheten, det är väldigt sorgligt.
Citera
2017-07-29, 07:59
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Förtal kanske? Ärekränkning? Anna borde hållit käften men hon försvarade sin son. Det tror jag alla föräldrar kan ha en viss förståelse för. Men dumt gjort ändå. Tror hon skrev i affekt tillstånd. Hon borde backa/pudla och be om ursäkt.
När är något som AB kläcker ur sig inte i affekt?
Håller dock med dig att en pudel vore på plats samt att hon framför en personlig ursäkt riktad till "smuts".
Citera
2017-07-29, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Det är sånt här skvaller se o hör eller va fan kärring tidningarna lever på
Nja tom bottenskrapet av tidningar har nog någon form av moral.
Citera
2017-07-29, 16:05
Medlem
Eftersom mer eller mindre alla är dumma mot Anna, dumma är alla som inte gör som Tunnan önskar så har Anna full rätt att vara elak tillbaka. Kallas Tunnalogiken.
Citera
2017-07-29, 16:35
Medlem
Okej, så Robban är fan ohälsosamt besatt av sin fru. Tunnan var live för en stund sedan, låg i sängen och filmade och berättar att "För Roberto räcker det inte med att jag ligger bredvid honom, han har även satt upp bilder av mig på sin sida av sängen." Varpå man får se hur 5-10 foton av Tunnan sitter upptejpade på rad på sänggavelns ena halva.

Kan väl iofs lika gärna vara Tunnans egen sida av sängen där hon själv satt upp foton av sig själv, ödmjuk som hon är. I vilket fall som helst så är det ju inte friskt haha.
Citera
2017-07-29, 16:47
Avstängd
micro113s avatar
Jag skrattar ihjäl mig, människan ljuger ju så hon tror sig själv ...

claxxxxx fråga... hur har du lyckats gå ner i vikt? ❤

annatoledanobook@claudiagiare Det viktigaste är att ändra kosten faktiskt. Och det finns inga genvägar....de kanske man kan kosta på sig då & då. När man är stabil i psyket & vet exakt hur du kan & inte kan göra. Sedan är det mycket träning med - minst 6 dagar i veckan 🙈💪🏽

Hon har ju för fan opererat magsäcken, hahahaha ...
Citera
2017-07-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag skrattar ihjäl mig, människan ljuger ju så hon tror sig själv ...

claxxxxx fråga... hur har du lyckats gå ner i vikt? ❤

annatoledanobook@claudiagiare Det viktigaste är att ändra kosten faktiskt. Och det finns inga genvägar....de kanske man kan kosta på sig då & då. När man är stabil i psyket & vet exakt hur du kan & inte kan göra. Sedan är det mycket träning med - minst 6 dagar i veckan 🙈💪🏽

Hon har ju för fan opererat magsäcken, hahahaha ...
Att vara med i Biggest Loser EFTER magsäcksoperation.....det måste väl vara själva definitionen på en big loser?
Citera
2017-07-29, 16:59
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Att vara med i Biggest Loser EFTER magsäcksoperation.....det måste väl vara själva definitionen på en big loser?
Ja är det inte "fusk" då vet inte jag.
Det är ju en tävling och en magsäcksoperation är ju jämställt med doping eller att vänta i slutet av sprintsträckan och springa över mållinjen när de andra kommit halvvägs.

Så jävla billigt - men inte första gången hon framträder med skitråd efter sina operationer.

Minns när Aftonbladets viktklubb lät henne berätta om hur man tränar bort gäddhänget EFTER att hon hade opererat bort det.

Billigt minst sagt.

Nya bröst, bort med ärren och gäddhänget under armarna samt fettsugning av ryggen.
Här får Anna Book en ny kropp för 120 000 kronor inför rullande kameror i "Plastikkirurgerna".

http://www.expressen.se/noje/har-far...k-en-ny-kropp/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in