Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2018-01-23, 01:10
Medlem
Förut kunde jag se "barnförbjudna" youtube filmer utan att logga in genom att ersätta "watch?v=" med "v", men det verkar inte funka någe mer... finns det någe annat trick som funkar ?
Citera
2018-01-27, 20:06
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Förut kunde jag se "barnförbjudna" youtube filmer utan att logga in genom att ersätta "watch?v=" med "v", men det verkar inte funka någe mer... finns det någe annat trick som funkar ?

Skapa en "lek" Gmail, logga in och kör på den.
Citera
2018-01-30, 09:23
Medlem
Hmm, har en liten fundering kring dom nya reglerna för intäkter på Youtube.
Någon som vet vad som händer om man har innestående pengar på kontot. Man tex kommer upp i en summa som borde kunna betalas ut, men man får ihop det samma månad som dom stänger av intäkterna. Undrar om pengarna bara blir kvar på kontot eller att dom faktisk betalas ut nu i mars månad?
Citera
2018-02-03, 08:37
Medlem
[Assman]s avatar
Jag har märkt att youtube helt plötsligt pausar uppspelningar och att man måste bekräfta genom att trycka okej för att fortsätta titta. Jag kör via nvidia Shield, någon som har samma problem?
Citera
2018-02-06, 15:30
Medlem
Ballongdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClashBerry
Om ingen annan svarat dig tidigare, så går du in i ditt redigeringsprogram, drar in filen, kopierar filen och lägger lagret med kopian ovanpå din originalfil --> zooma in på kopian, och lägg sedan på en blur-effekt på kopian. Voila!
Nej ingen annan har svarat, och fortfarande aktuellt. Tack!
Citera
2018-02-08, 10:02
Medlem
Denna tråden var bra, ty med litet tur kan jag kanske få svar på följande fråga; sedan igår har sökfältet på min Youtube-sida slutat fungera; det vill säga när jag försöker nyttja det så går det inte ens att skriva in något i fältet över huvud taget. Detta fel är helt nytt och något jag aldrig drabbats av tidigare.
Någon som vet vad detta kan bero på?
Citera
2018-02-08, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Denna tråden var bra, ty med litet tur kan jag kanske få svar på följande fråga; sedan igår har sökfältet på min Youtube-sida slutat fungera; det vill säga när jag försöker nyttja det så går det inte ens att skriva in något i fältet över huvud taget. Detta fel är helt nytt och något jag aldrig drabbats av tidigare.
Någon som vet vad detta kan bero på?

När du är inne på någon annan sida än just Youtube, kan du skriva i sökfälten där?
Tror inte felet ligger hos Youtube
Citera
2018-02-08, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
När du är inne på någon annan sida än just Youtube, kan du skriva i sökfälten där?
Tror inte felet ligger hos Youtube

Ja, allt annat fungerar helt normalt, inklusive den mindre Youtube-funktionen där man kan söka på sin egen historik. Det är alltså endast det vanliga större sökfältet som vägrar fungera. Jag kan inte skriva någonting där. Kan jag ha råkat komma åt någon tangent som orsakat felet?
Citera
2018-02-08, 18:17
Medlem
Citat:
Ja, allt annat fungerar helt normalt, inklusive den mindre Youtube-funktionen där man kan söka på sin egen historik. Det är alltså endast det vanliga större sökfältet som vägrar fungera. Jag kan inte skriva någonting där. Kan jag ha råkat komma åt någon tangent som orsakat felet?

Är det via dator eller mobil?
Om det är mobil, är det via appen?
Citera
2018-02-09, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Är det via dator eller mobil?
Om det är mobil, är det via appen?

Det är via datorn här hemma. En vän föreslog att det kanske var ett virus men då skulle det väl påverka resten av systemet likaså?
Citera
2018-02-09, 09:38
Medlem
Citat:
Det är via datorn här hemma. En vän föreslog att det kanske var ett virus men då skulle det väl påverka resten av systemet likaså?

Har du testat att ha kvar muspilen i sökrutan när du ska skriva? Nu ska inte det egentligen påverkas, men hört att andra haft det problemet tidigare.

Vad använder du för webbläsare?
Citera
2018-02-09, 09:41
Medlem
moongoats avatar
När man citerar någon framkommer det inte vem man citerar. Finns det någon inställning för detta?
Tex: moongoat/ Ja du är underbar!
Nu blir det bara: Ja du är underbar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in